Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Noenbsom kan hjelpe meg her? Jeg kjøper alltid lego men vil gjerne finne noe annet også. Er helt blank her... Anonymkode: 88268...3c3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Min elsker og sykle, gå turer, henge med venner og gå på kino hva med et gavekort med opplevelse dere kan gjøre sammen? gå i skogen og grille eller kino gavekort eller en fin tur sekk Anonymkode: 7fe3c...3c5
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Min elsker og sykle, gå turer, henge med venner og gå på kino hva med et gavekort med opplevelse dere kan gjøre sammen? gå i skogen og grille eller kino gavekort eller en fin tur sekk Anonymkode: 7fe3c...3c5 Joda dette er fint men nå er det slik at jeg har måttet ta over omsorgen for et barn så jeg trenger leker til å ha inne... alt det andre vil vi gjøre uansett... Anonymkode: 88268...3c3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 Nerf er populært her. Ellers lego, radiostyrt bil Gaming står sterkt. Min 8-åring leker ikke så veldig mye dessverre. Anonymkode: 1007b...6e6
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Gutter er forskjellige, de liker ikke det samme. Jeg ville begynt med å kjøpe tegnesaker, og lånt noen bøker på biblioteket. La gutten komme, bli kjent og så tar dere resten som det kommer. Så god du er som tar deg av et barn som trenger hjelp. 🤗 Anonymkode: 30631...e32
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 Her er brettspill populært (i perioder iallefall), gaming og uteleker som trampoline, sparkesykkel, fotball, badminton osv 😊 ellers leker ikke vår så mye med leker lengre Anonymkode: 66a59...dd9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #8 Skrevet 28. august 2022 Det er en alder som er litt vanskelig, for de er i ferd med å vokse fra de vanlige lekene som småbiler og sånt, men er fremdeles såpass unge at leking er gøy. Mine to gutter er litt eldre nå, men da de var på den alderen gikk det mye i lego og andre ting som kunne bygges og lages. Utkledning var fremdeles gøy, men vi kjøpte ikke noe nytt egentlig, de bare satte sammen kostymer av div som lå i kista, en nissecowboy og en draculaspiderman kunne fint løpe rundt huset her med vannpistoler i vilter lek f.eks. Den ene sønnen min var glad i å tegne, den andre ikke. Men skal du få et fosterbarn ville jeg kjøpt noe tegnesaker og hatt tilgjengelig. Den sønnen min som ikke tegner selv har alltid vært glad i tegneserier, og på den alderen våknet interessen for Pondus, så han har lest mye Pondus. Om gutten du får inn vil bake muffins, lese tommy & tigeren, bygge en lego teknikk motorsykkel eller tegne er ikke godt å si, men det er jo greit å ha noen slike ting tilgjengelig. Vi har forresten også sånne magneter man kan bygge med, de har begge guttene drevet litt med. Anonymkode: c4a6d...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå