Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #26 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Nei, hva skal man si? Jeg lever for å overleve. Har mistet mann og barn til døden, er alvorlig sjuk, opplevd omsorgssvikt hele livet, lever under fattigdomsgrensa og jeg kan godt fortsette. Hva ille har du opplevd? Anonymkode: 41c3a...599 Jeg føler med deg og synes det synd du har hatt det sånn og mistet dine. For å oppklare en ting så har jeg aldri sagt at jeg har det verst i verden. Mange har gått igjennom mye mer enn meg. Jeg ytrer at jeg ikke har det bra. Og jeg bør helt sikkert sette pris på mange ting i livet mitt, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke se det. Anonymkode: 2f9a2...89f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #27 Skrevet 28. august 2022 Spennende - nja, nei, ikke veldig. Jeg lever derimot et stabilt og godt liv, og det trumfer adrenalinkicket. Anonymkode: f23db...cd0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #28 Skrevet 28. august 2022 Spennende nei. Kunne jeg skrevet flere sesonger av dårlig såpeopera. JEPP. Sånn er det når man har dårlige mennesker rundt seg, man ikke blir kvitt. Konflikter, narsessister osv. Anonymkode: dfb10...eb7
Mrs Remington Skrevet 28. august 2022 #30 Skrevet 28. august 2022 Spennende liv? Jeg vurderer å skrive bok - Jeg trenger litt flere svar før jeg eventuelt skriver.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #31 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Sluttet å furte da 3 viktige familiemedlemmer døde i ung alder. Skjønte at mine egne små tulleproblemer faktisk betyr null i møte med de store tingene. Derfor la jeg bare vekk frykten, bitterheten, skammen og tristheten. De tingene er unødvendige og gagner meg ikke. Jeg sluttet å gi dem plass i livet mitt. Og til alle som sier at det ikke går an å styre hvordan man føler: jo, det er det eneste i verden du virkelig KAN styre. Hva du selv velger å føle. Alt annet er styrt av Skjebnen, Gud, politikerne, lovene, tilfeldighetene og været. Jeg kan ikke gjøre meg selv klok, rik, vakker eller ettertraktet, det er bestemt fra før av Skjebnen. Men å gjøre meg selv lykkelig, det kan jeg. Jeg kan stoppe en sykelig tanke i å feste seg. Jeg kan skifte ut tristhet med glede. Og det starter og slutter i mitt eget hode. Det er en bestemmelse jeg selv tar. Anonymkode: 06a30...3de Fint innlegg. Anonymkode: 2f9a2...89f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #32 Skrevet 29. august 2022 Ikke nå lenger. Inntil for 3 år siden viste jeg nesten ikke hvilken by jeg skulle være i neste uke. Vet borte 1-3 netter i uken, 2-3 av ukene i måneden. Samtalene med familien rundt frokostbordet i helgene var om hvor mamma skulle være neste uker, Trondheim, Bergen, Tromsø, Molde, København, Stockholm.... Det var hektisk, alle møtene, prosjekter, energien, dynamikken... Jeg elsket det, men savnet familien. I dag er livet A4 med kontorjobb og pendling til Oslo hver dag. Jeg savner den perioden, men det er også så utrolig deilig å være ferdig med den. Anonymkode: cd58b...c38
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #33 Skrevet 29. august 2022 Absolutt ikke spennende og det passer meg utmerket. Jeg setter utrolig pris på «glatte» hverdager uten de store krusninger. Anonymkode: 691e3...3ab
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #34 Skrevet 29. august 2022 Lite spennende liv egentlig, men er veldig fornøyd med livet som det er. Men i følge bygdesladderen hadde jeg visst et veldig spennende liv som ung. Det stemmer dessverre ikke da, men om det gir dem mening i livet å tro det; so be it. Anonymkode: 3f0ac...fa1
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #35 Skrevet 29. august 2022 Ja, jeg lever et spennende liv. Er musiker, det å stadig gå inn i nye prosjekter og å stå på scenen gir meg spenning så det holder. Anonymkode: df336...e58
Admin Skrevet 30. august 2022 #36 Skrevet 30. august 2022 Tråden er ryddet for avsporinger og negativ brukerdebatt. Admin
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #37 Skrevet 1. september 2022 Jepp! Her er det ny, spennende jobb, nye fulltidsstudier, to bokprosjekter der det ene er så å si ferdig, mye å gjøre med barna, forberedelser til bryllup og hundetrenerkurs. Full rulle hele dagen Anonymkode: f179b...739
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #38 Skrevet 1. september 2022 Superspennende. Jobber 8-15.30, drar hjem å lager middag, kjører under på trening, hjelper til med lekser, gjør husarbeid, sovner. Anonymkode: 9b04c...4e2
Admin Skrevet 2. september 2022 #39 Skrevet 2. september 2022 Tråden er ryddet for avsporinger og negativ brukerdebatt. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå