Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Gjerne i forbindelse med depresjon. Hvordan var det for deg? Hvor lenge varte det? Hva gjorde du for å bli bedre? Anonymkode: b5254...f2f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Hos meg har depresjonen vært en bivirkning av det å være utbrent. Jeg har vært nødt til å hvile, slappe av på sofaen, se filmer, sov... Når jeg begynte å få overskuddet tilbake, begynte jeg å gå turer. Jeg har alltid vært glad i naturen, naturen gir meg glede, så jeg går mye i fjellet. Anonymkode: 0dce0...af0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Takk for svar. Hvor lenge har du vært utmattet? Jeg har for tiden nok med å gå fra rom til rom i huset Anonymkode: b5254...f2f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Etter min mening er det stor forskjell på "utmattelse" av depresjon og utmattelse som i tillegg gir depresjon. I det første tilfellet er det ofte rolig aktivitet som skal til for å bli bedre av depresjonen og slik få enda mer overskudd. I det andre må man hvile nok før man tåler aktivietet. Så utgangspunktet er ganske forskjellig. Anonymkode: 63053...9ca
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Jeg sliter med det samme selv, så følger tråden din💕 Anonymkode: 70260...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå