Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #1 Skrevet 27. august 2022 Datter er endelig snart tenåring, men hun er så usikker på hvordan hun skal feire i år. Hva gjorde deres barn? Selskap hjemme, kino, ut og spise eller noe annet hyggelig? Anonymkode: 4605f...002
Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #2 Skrevet 27. august 2022 Jeg har og høstbarn og ser at i overgangen til ungdomskole er de usikre på hva de vil på bursdagen, alt er så nytt tror jeg.... litt skummelt å være første ut. eldste endte med å ville feire med de andre høstbarna i klassen ventet til de hadde hatt bursdag sent i oktober og da var det plutselig ikke det hun hadde lyst til likevel og endte vel med å ikke egentlig feire seg selv men å være sammen med noen få venner og se en film her. Men det ble ikke sagt at det var bursdag.... "minstemann" fylte 13 i sommer og så¨langt har han ikke helt greid å bestemme seg han heller! Og tilbudene fra vår side har jo vært egentlig alt fra noen få her hjemme til flee ute på pizza og kino... men det er visst ikke så enkelt å være førstemann i ny klasse til å ha bursdag. Det er ikke enkelt å bli tenåring.... Anonymkode: acdf7...dc4
Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Her var de på laserspill noe som ble veldig populært. Sånn at du skal gå rundt i ett mørkt rom å skyte hverandre med laserpistol. Anonymkode: b8637...c6f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Min vil ha med 4-5 venninner på bowling og pizza. Anonymkode: e8463...d8c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #5 Skrevet 27. august 2022 To bestevenninner ble bedt med ut på pizza og is. Også hadde vi storfamilien på kake og kaffe her hjemme. Anonymkode: a22a5...aac
Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #6 Skrevet 27. august 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg har og høstbarn og ser at i overgangen til ungdomskole er de usikre på hva de vil på bursdagen, alt er så nytt tror jeg.... litt skummelt å være første ut. eldste endte med å ville feire med de andre høstbarna i klassen ventet til de hadde hatt bursdag sent i oktober og da var det plutselig ikke det hun hadde lyst til likevel og endte vel med å ikke egentlig feire seg selv men å være sammen med noen få venner og se en film her. Men det ble ikke sagt at det var bursdag.... "minstemann" fylte 13 i sommer og så¨langt har han ikke helt greid å bestemme seg han heller! Og tilbudene fra vår side har jo vært egentlig alt fra noen få her hjemme til flee ute på pizza og kino... men det er visst ikke så enkelt å være førstemann i ny klasse til å ha bursdag. Det er ikke enkelt å bli tenåring.... Anonymkode: acdf7...dc4 Jepp, det er akkurat dette hun også tenker litt på. Nye klasser med nye elever, og ingen vil være den første. Tenk om ting er barnslig, hvem skal hun invitere osv 🙈 Det skal ikke være så lett 🤪 Anonymkode: 4605f...002
Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #7 Skrevet 27. august 2022 Mine to har litt forskjellige preferanser, ene ønsket penger til pizza og samlet vennene der, andre ønsket en opplevelse. Siste årene har vi vært på tusenfryd, sommerland i Bø eller escaperoom. Ingen av de liker klassebursdag, det har vi ikke hatt siden første året på barneskolen. Anonymkode: 5d966...dac
Iiiiik Skrevet 27. august 2022 #8 Skrevet 27. august 2022 Vi har hytte i kort kjøreavstand, så mine unger feirer bursdag der. Har med seg 5-6 venner, lager mat, bader (sommerungen), spiller brettspill, ser film, og overnatter til dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2022 #9 Skrevet 27. august 2022 Dro i korketrekkeren og akte med hele klassen. Anonymkode: c544a...ff2
Superdolly Skrevet 27. august 2022 #10 Skrevet 27. august 2022 En inviterte med fem venner og dro på bowling og spiste pizza der. En inviterte med fire venner på laser tag. En valgte slalåmbursdag med hele klassen. Men ingen av mine har vært først ute, og de har sluppet å "legge lista".
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #11 Skrevet 28. august 2022 Feiret med ‘alene hjemme fest’ med 4-5 venner. Vi var i nabohuset og kom hjem kl 22. Stor stas. Anonymkode: c5c3f...318
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #12 Skrevet 28. august 2022 Her fadet «barnebursdag» med hele klassen, eller jenter/gutter ut i sjetteklasse. I år blir det nok evt noen venner på film og pizza i loftstua. Og så familiebursdag selvsagt. Anonymkode: 8b56a...477
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #13 Skrevet 28. august 2022 Inviterte de nærmeste venninnene på pizza. De gikk ut og spiste til bestilt bord uten noen voksne tilstede. Flere har gjort det samme etterpå Anonymkode: ed2e6...693
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #14 Skrevet 28. august 2022 Grillet og spiste kake hjemme, kjørte dem så til trampolineparken. Hadde bare noen få venner med. Anonymkode: a299e...c32
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #15 Skrevet 28. august 2022 On 8/27/2022 at 10:27 AM, Anonym bruker said: Datter er endelig snart tenåring, men hun er så usikker på hvordan hun skal feire i år. Hva gjorde deres barn? Selskap hjemme, kino, ut og spise eller noe annet hyggelig? Anonymkode: 4605f...002 Min ba de 4 nærmeste venner på kino og pizza Anonymkode: 75384...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå