Gå til innhold

Populær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et det noe man kan bli eller noe man er? Er det viktig for deg? 

Anonymkode: 27ff5...9fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driter det. Har aldri vært det. Liker å være litt anonym også, sø nei. Det er ikke viktig for meg i det hele tatt. Nå. Hadde du spurt meg da jeg var 13-14 derimot…

Anonymkode: e885e...103

Skrevet

Jeg tenker at man kan være populær på ulike måter og ulike arenaer. At noen er populær i sin vennekrets, betyr ikke nødvendigvis at de er populær som kollega. 

I tillegg tenker jeg at mange kan bli populær i ulike kretser ved å øve seg på å si og gjøre de rette tingene, men at noen få mennesker ofte ender opp som populær/godt likt omtrent over alt bare fordi de har rett personlighet og væremåte. 

Selv har jeg aldri strebet etter å være populær, selv ikke som barn eller tenåring, jeg synes det virker slitsomt rett og slett, noe jeg da også har fått bekreftet som voksen da et av barna mine har den type personlighet som gjør at alle liker ham og vil være med ham. Vi måtte faktisk skjerme ham da han var yngre. Jeg tror man skal være veldig ekstrovert og glad i oppmerksomhet for å ønske å være populær, og jeg er mer glad i å være litt anonym. 

Anonymkode: 3bf63...484

Gjest NotNaomi
Skrevet

I jobben min er det best jeg blir det! Ikke sånn at alle må digge meg uansett, men jeg blir jo avhengig av å bli godt likt ihvertfall. Som tenåring var jeg såkalt populær, men det var fordi jeg alltid fant på ting. Senere har jeg ikke vært populær på den måten. Vennene mine liker meg og ungene stort sett. Ellers sklir jeg bare inn og har lite problemer med folk. 

Skrevet

Jeg er det, i betydningen «er godt likt av veldig mange», men det er ikke viktig for meg. Jeg er mer opptatt av kvaliteten på relasjonene. Og mange av dem jeg blir likt av, er ikke folk som jeg omgås mye eller trenger å være i relasjon til.

Jeg blir likt av dem fordi jeg har en yrkesrolle der mitt nettverk er enormt stort. Og jeg møter folk i situasjoner der jeg kan bety noe positivt for dem. Derfor blir jeg likt. Det er jo hyggelig, men litt ufortjent.

Og det er ikke den “populariteten” som gir meg et godt liv. De gode samtalene har jeg med nære venner. Det er atskillig viktigere. 

Anonymkode: 600ac...67f

Skrevet

Det er viktig at folk liker meg for den jeg er

Anonymkode: 79e1a...e1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...