Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Har en venninne som bor på andre siden av landet enn meg. Hun har nettopp hatt bursdag og har vært en god støtte og venn for meg i en vanskelig tid. Dette må enten i post eller bestilles. Hva kan jeg gi? Anonymkode: b61cf...4a2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Finnes det noe hjemmelevering? Kanskje bestille frokost på en lørdag/søndag morgen? Gjerne avtale med mannen/partner (?) som kan stelle det i stand? Anonymkode: 1ccf3...13f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Finnes det noe hjemmelevering? Kanskje bestille frokost på en lørdag/søndag morgen? Gjerne avtale med mannen/partner (?) som kan stelle det i stand? Anonymkode: 1ccf3...13f Takk for tips. Det kunne gjerne vært noe. Ikke gjort det før. Lurte og på blomst levert på døren med kort. Anonymkode: b61cf...4a2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 Morgenlevering (med eller uten blomster) hadde hvertfall jeg satt pris på! Men forsikre deg på forhånd om at de er hjemme den dagen du bestiller til. Kjekk overraskelse å få ferske rundstykker og juice levert på døra en søndagsmorgen Anonymkode: de488...f04
Gjest NotNaomi Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 Jeg ville ikke satt pris på morgenlevering uten små barn. Jeg er ville derimot satt stor pris på mat jeg liker som sushi eller noe annet asiatisk mat på kvelden. Men ingenting i verden slår et fint kort med ærlige ord. Ingenting ❤ ok da... legg til 5 flakslodd.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 Lurer litt på denne. Hva synes dere? Hun har en del allergi og tåler ikke forskjellig så blir gjerne ikke så lett ned mat da. Anonymkode: b61cf...4a2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Lurer litt på denne. Hva synes dere? Hun har en del allergi og tåler ikke forskjellig så blir gjerne ikke så lett ned mat da. Anonymkode: b61cf...4a2 En kjempefin hilsen💕 Anonymkode: d09a2...cbf
Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #8 Skrevet 26. august 2022 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): En kjempefin hilsen💕 Anonymkode: d09a2...cbf Takk. Håper hun blir glad 💗 Anonymkode: b61cf...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå