Gå til innhold

Kommer med en spøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en arbeidskollega som spøker og tuller en dag. F eks i dag sa han til ei at det kom til å bli forandringer på noe. Hun trodde på det. I lunsjen fortalte hun det og han begynte å le og sa at det var en spøk. Hun ble irritert og sa at han burde ha sagt det med det samme. Jeg mener også det. Hva tror du?

Anonymkode: 25244...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han ung? Jeg skjønner ikke dagens ungdom sin "it's just a prank!".

Anonymkode: 2482c...0e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er han ung? Jeg skjønner ikke dagens ungdom sin "it's just a prank!".

Anonymkode: 2482c...0e0

Han er godt voksen. Men fra ett annet land. Kanskje det er vanlig der 

Skrevet

Haha, man blir jo bare irritert fordi man føler seg snytt (og lurt). 

Jeg trodde et helt år at det het "Korttidsminneforeningen" i stedet for "Fortidsminneforeningen", var en kollega som kalte de førstnevnte. 

Jeg trodde også samme kollega var et naturfagorakel. Han kunne jo alt om fugler, insekter, blomster mm. Jeg kalte ham til og med "Orakelet". Viste seg at han brukte appen, men det fortalte han etter kanskje 7 mnd.  😅 

Er jo jeg som er "dum" som lar meg lure så lenge, men kan ikke gjøre annet enn å le av det hele. 

Anonymkode: ab967...f51

Skrevet

Kan jo være at han trodde hun forstod spøken der ig da og ikke regnet med å måtte forklare det

Anonymkode: 0a8dd...441

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har en arbeidskollega som spøker og tuller en dag. F eks i dag sa han til ei at det kom til å bli forandringer på noe. Hun trodde på det. I lunsjen fortalte hun det og han begynte å le og sa at det var en spøk. Hun ble irritert og sa at han burde ha sagt det med det samme. Jeg mener også det. Hva tror du?

Spesielt å spøke om noe sånt

Anonymkode: 2d541...2b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Haha, man blir jo bare irritert fordi man føler seg snytt (og lurt). 

Jeg trodde et helt år at det het "Korttidsminneforeningen" i stedet for "Fortidsminneforeningen", var en kollega som kalte de førstnevnte. 

Jeg trodde også samme kollega var et naturfagorakel. Han kunne jo alt om fugler, insekter, blomster mm. Jeg kalte ham til og med "Orakelet". Viste seg at han brukte appen, men det fortalte han etter kanskje 7 mnd.  😅 

Er jo jeg som er "dum" som lar meg lure så lenge, men kan ikke gjøre annet enn å le av det hele. 

Anonymkode: ab967...f51

Ja, du er nok litt dummere enn gjennomsnittet. 

"Korttidsminneforeningen" er dessuten en ganske innarbeidet spøk.

Anonymkode: 36bd5...ccd

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bare tenk å svare noen så på en så stygg måte, du kan ikke ha det særlig godt med deg selv. God bedring ❤️

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Feiler deg? 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Litt vanskelig å svare på dette, men jeg blir litt irritert på folk som skal spøke hele tiden. Slitsomt rett og slett. Men en spøk nå og da tåler jeg fint. Kommer litt an på hva det dreier seg om også..

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Dette er ikke en spøk. 🙈Han bare slang ut ett utsagn. Og lot det henge i luften. Spesielt. 

Anonymkode: 12379...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...