Gjest NotNaomi Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Som er enkel og ikke særlig intellektuell. Han liker å være hjemme om han ikke ber meg med med på båttur da. Hvis jeg sier ja, da våkner han og pakker alt han tror han trenger på turen. Mat, vodka og redningsvest. Det er alt som skal til for at han får en fin helg på fjorden 🙂 Jeg har en venn. Som er redd alt ukjent og tror det er skummelt og stygt. Han tror folk er ondskapsfulle fordi de ikke er som han. Jeg har en venn som er sykt irriterende fordi han ikke forstår så mye, og han syns jeg er sykt irriterende når jeg vil forstå alt. Jeg har en venn som var der da min nærmeste døde. Han hadde to store armer og et veldig godt kinn. Han hadde meg da hans beste venn døde, han gråt og sa : det går bra altså. Så spiste vi god mat. Og drakk vin. Og hørte på musikk vi begge likte. Og gråt. Og drakk. Og klemte hverandre. Det er min gode venn ❤
sug lut Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Alle fortjener en sånn venn som er der når det er tyngst.
Gjest NotNaomi Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 sug lut skrev (Akkurat nå): Alle fortjener en sånn venn som er der når det er tyngst. ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå