Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #51 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg og min mann er på Facebook, men bruker det ikke. Vi holdt på å gå glipp av en 50-årsdag der de bare inviterte på Facebook. Bursdagsbarnet ringte oss en uke før og lurte på om vi kunne si om vi kom eller ikke. Hvis du vet at alle får det med seg så er det vel greit. Jeg hadde ikke reagert på en digital invitasjon og særlig ikke om jeg visste at økonomien var stram. Anonymkode: a2ee0...641 95% av dem er mer aktive enn meg på Facebook, så de får det med seg Anonymkode: c961a...a63
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #52 Skrevet 28. august 2022 Herlighet, bruk Facebook. Det koster 760 for porto til 40 invitasjoner + selve invitasjonene. Det ercen betydelig del av et nøkternt budsjett til konfirmasjon. At dere vil bruke de pengene på andre ting i selskapet skjønner jeg godt. Ved å kutte ut porto, se etter tilbuder og planlegge snart kan man lett få et supert selskap uten at en må kutte ut gjester for å spare. Ta en telefon i tillegg til de eldste eller de dere ser ikke åpner innlegget. Anonymkode: f1446...131
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #53 Skrevet 28. august 2022 Gjestene bor så langt unna at du ikke kan levere invitasjon i postkassen, de må derfor reise et godt stykke for å komme i konfirmasjonen men de skal ikke få en skikkelig invitasjon? Anonymkode: 86a36...66d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #54 Skrevet 28. august 2022 Til dere som mener at det må sendes innbydelse i posten, hvorfor mener dere det? Ja slik fikk man alltid innbydelse tidligere, men vi er ett langt mer moderne samfunn enn for 10-20-30 år siden. Ved å sende via Facebook sparer man tid, penger og miljøet, hvorfor ikke gjøre det slik? At gamle tanter eller de som ikke har Facebook får i papirform er en ting, men hvorfor kan ikke andre aktive brukere få invitasjonen på denne måten mener dere? Bare lurer. Innbydelsen går i søpla etterpå, mer unødvendig søppel blir det også. Anonymkode: 7fee0...f17
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #55 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Til dere som mener at det må sendes innbydelse i posten, hvorfor mener dere det? Ja slik fikk man alltid innbydelse tidligere, men vi er ett langt mer moderne samfunn enn for 10-20-30 år siden. Ved å sende via Facebook sparer man tid, penger og miljøet, hvorfor ikke gjøre det slik? At gamle tanter eller de som ikke har Facebook får i papirform er en ting, men hvorfor kan ikke andre aktive brukere få invitasjonen på denne måten mener dere? Bare lurer. Innbydelsen går i søpla etterpå, mer unødvendig søppel blir det også. Anonymkode: 7fee0...f17 Jeg har svart minst tre ganger på hvorfor. Kanskje gjestene bare skal delta digitat også da? Anonymkode: 86a36...66d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #56 Skrevet 28. august 2022 Jeg FATTER ikke hvorfor du spør et spørsmål når du allerede har bestemt deg for hva du skal gjøre??? Anonymkode: dbacb...cd2
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #57 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg FATTER ikke hvorfor du spør et spørsmål når du allerede har bestemt deg for hva du skal gjøre??? Anonymkode: dbacb...cd2 Hun spør ikke at spørsmål, hun STILLER et spørsmål. Anonymkode: c5e05...102
Himmel og hav Skrevet 28. august 2022 #58 Skrevet 28. august 2022 Da ville jeg heller ha sendt det på mail. Fb er rett og slett litt rart i en slik høytidelig sammenheng, synes jeg. Alternativt om det er mange som bor på samme sted så kan du alliere deg med en på hvert sted som printer ut innbydelser for deg og legger de i postkassene til de andre gjestene. Jeg får stadig invitasjoner til ulike arrangementer på fb og jeg skal ærlig si at det er sjelden jeg sjekker dem. Ting jeg vil gå på finner jeg uten at noen har invitert meg på fb og til større ting, som bryllup, konfirmasjon, runde år, så regner jeg med at jeg får invitasjon på annet vis.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #59 Skrevet 29. august 2022 Kjære HI, du kan fint sende på facebook, ta en telefon mm. Eneste fornuftige. Den 1000-lappen du evt. bruker på porto/kort mm kan du heller spytte inn i selve selskapet til konfirmanten din. Ikke hør på disse tantene som befinner seg på forumet her. Anonymkode: 1f032...bb9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #60 Skrevet 29. august 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hun spør ikke at spørsmål, hun STILLER et spørsmål. Anonymkode: c5e05...102 Stav i det minste rett om dette var det hadde å bidra med. Anonymkode: dbacb...cd2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #61 Skrevet 29. august 2022 Anonym bruker skrev (På 26.8.2022 den 16.22): Når alle som skal inviteres er der? Har ikke all verden av penger, så dette vil spare meg for 35-40 porto for å sende dem. Eller blir det teit? Anonymkode: c961a...a63 Det er latskap. Anonymkode: 46c97...89e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #62 Skrevet 29. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er latskap. Anonymkode: 46c97...89e Handler ikke om latskap. Handler om fornuft. Du får heller være enig at du er uenig med HI Anonymkode: 1f032...bb9
the amazing spidermamma Skrevet 29. august 2022 #63 Skrevet 29. august 2022 Jeg ville heller ha sendt en fin invitasjon på e-post, det blir mer personlig enn et "event" på Facebook.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #64 Skrevet 29. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Handler ikke om latskap. Handler om fornuft. Du får heller være enig at du er uenig med HI Anonymkode: 1f032...bb9 Andre kan vel mene at det handler om latskap? Hi spør jo om meningene til folk. Anonymkode: 58a17...f12
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #65 Skrevet 29. august 2022 Innbydelse på mail, mer personlig? Ja. om man orker å skrive 30 forskjellige, kanskje. Men hvem gjør det? Jeg vil ha minst mulig på mail, synes det er en utrolig tungvint måte å kommunisere på, og viktig informasjon forsvinner lett. Nei, takke meg til en facebook-gruppe, eller en direkte Messenger-melding (ikke en gruppe på Messenger, det er fryktelig uoversiktlig. Anonymkode: 2449e...9cb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #66 Skrevet 29. august 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Innbydelse på mail, mer personlig? Ja. om man orker å skrive 30 forskjellige, kanskje. Men hvem gjør det? Jeg vil ha minst mulig på mail, synes det er en utrolig tungvint måte å kommunisere på, og viktig informasjon forsvinner lett. Nei, takke meg til en facebook-gruppe, eller en direkte Messenger-melding (ikke en gruppe på Messenger, det er fryktelig uoversiktlig. Anonymkode: 2449e...9cb Orker ikke, er du 90? Anonymkode: 58a17...f12
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #67 Skrevet 29. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Innbydelse på mail, mer personlig? Ja. om man orker å skrive 30 forskjellige, kanskje. Men hvem gjør det? Jeg vil ha minst mulig på mail, synes det er en utrolig tungvint måte å kommunisere på, og viktig informasjon forsvinner lett. Nei, takke meg til en facebook-gruppe, eller en direkte Messenger-melding (ikke en gruppe på Messenger, det er fryktelig uoversiktlig. Anonymkode: 2449e...9cb Hvorfor må de være forskjellige? Jeg ville ha laget en pdf med en pen invitasjon. På Facebook-grupper er det fort gjort at informasjon forsvinner nedimellom kommentarene. Anonymkode: 1fa91...e34
Anonym bruker Skrevet 30. august 2022 #68 Skrevet 30. august 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Handler ikke om latskap. Handler om fornuft. Du får heller være enig at du er uenig med HI Anonymkode: 1f032...bb9 Jeg mener det er latskap, og da er det latskap. Ferdig snakket. Anonymkode: 46c97...89e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2022 #69 Skrevet 30. august 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg mener det er latskap, og da er det latskap. Ferdig snakket. Anonymkode: 46c97...89e Men det er ikke pga at hun ikke orker eller gidder, det er pga den økonomiske biten. Ferdig snakka. Anonymkode: 5a603...452
Anonym bruker Skrevet 30. august 2022 #70 Skrevet 30. august 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Men det er ikke pga at hun ikke orker eller gidder, det er pga den økonomiske biten. Ferdig snakka. Anonymkode: 5a603...452 Og invitasjonen vil ikke bare bli et arrangement. Skal lage en skikkelig en som er fin der også Anonymkode: c961a...a63
Gladjente00 Skrevet 30. august 2022 #71 Skrevet 30. august 2022 Vet du hva, det koster mye med innbydelse som man bestiller så sjønner deg veldig godt. Hadde nettopp selv tidligere i år konfirmasjon for eldste og fy flate jeg er glad vi feiret i sammen med en annen. Barnets ønske. du kan endten skrive på facebook og folk skjønner det virkelig nå! Alt er blitt hysterisk dyrt. Eller du kan kjøpe en bok med A4/A3 ark og lage egen innbydelse der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå