Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Sa fra meg en stilling som «mellomleder» i avdelingen jeg jobber før sommeren. Fikk beskjed om at det var «oppsigelse tid» for de måtte ha inn en ny person. Er snakk om et stort firma, men de har fortsatt ikke lyst ut stillingen. Hvor lenge kan de kreve at jeg skal fortsette å ha denne stillingen, når det er over tre mnd. siden jeg sa den fra meg? Anonymkode: b55cc...88a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Vil tro at vanlig oppsigelsestid gjelder. Høres rart ut at de kan holde deg der på ubestemt tid. Anonymkode: d3ac3...e5a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Det bør jo stå i kontrakten din. Men det er neppe mer enn 3 måneders oppsigelse. Så her tror jeg noen prøver å utnytte deg. Anonymkode: 41a14...dcf
Anonym bruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 Skal trolig fortsette i samme avdeling. Er bare stillingen jeg har sagt ifra meg. Får høre med personal. Anonymkode: b55cc...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå