Gå til innhold

Har du to mager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En for middag og en for søtsaker?

Artig diskusjon her om dagen som tok litt av. 
Jeg kan om jeg er sulten spise myyye potetgull før middag om jeg kommer over en pose. Ellers er jeg slik at når jeg er mett så er jeg mett og orker ikke mer. Jeg er hun som koser meg med en sjokoladebit til kaffen. I følge flere kollegaer er dette unormalt. Normalen er å alltid ha plass til søtsaker og ikke minst, en sjokoladebit fører til tjue til. 
Så da spør jeg her. Hvilken «leir» tilhører du? Hvor mange er vi av hver?

Anonymkode: 5f78e...696

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessertmage her, men jeg har inntrykk av at det er ca 50/50 på det.

Anonymkode: 224e8...cfb

Skrevet

Jeg er som deg. Potetgull smaker best lørdag morgen før kaffe, spiser ikke kaker og har kun plass til middag. 

Elsker lakriskuler med sjokolade, en boks kan holde over en uke. Litt hver dag, orker ikke alt på en gang. 

Anonymkode: 999d6...92c

Skrevet

Jeg er ingen storspiser når det kommer til mat. Spiser helt normalt, men mindre enn de fleste jeg omgås. kaker og is blir jeg også fort mett av.

Men jeg kan spise syke mengder godis og potetgull. Skal veldig mye til at jeg blir kvalm av det. Kan feks lett dytte innpå 200 g sjokoladeplate. 

Anonymkode: 62d48...57d

Skrevet

Jeg har 4 mager, en til vanlig mat, og 3 utenpå som er forårsaket av potetgutt, sjokolade, kaker og is 🙈🙈

Anonymkode: 64767...9fc

Skrevet

Jeg har kanskje en egen mage til is🫣

Har normal matlyst til måltider, stopper etter en porsjon. Forsyner meg sjelden med mer enn et kakestykke. Spiser sjeldent opp smågodt eller sjokolade. 
Salt snacks som potetgull, popcorn, saltstenger mm pleier jeg ikke å spise noe særlig av.  

Men jeg ELSKER is. Når vi er dumme nok til å kjøpe kroneis på tilbud spiser jeg lett tre på rad. Har vi to liters bokser med is i fryseren har det skjedd mer enn en gang at jeg spiser den alene på to kvelder, max tre. Føles som den roper på meg til jeg gir etter. 

Så, siden jeg gjerne vil ned et par kilo, og helst ikke opp, har vi ingen is i huset. Kjøper en sånn (lavkalori-is) hver helg til lørdagsgodt, og spiser den alene. 
image.jpeg.da46d280bf1541f3ad972d26cf0cb032.jpeg

Anonymkode: f3167...b70

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har 4 mager, en til vanlig mat, og 3 utenpå som er forårsaket av potetgutt, sjokolade, kaker og is 🙈🙈

Potetgutt 😂😂

Anonymkode: d3c7c...7d7

Skrevet

Jeg er som deg. Er jeg mett er jeg sjelden sjesken. Er jeg sjesken kan det hjelpe å spise. Er jeg skikkelig sjesken spiser jeg godteri først, fordi jeg vet at jeg ikke orker det om jeg spiser mat først🙈

Jeg er ikke glad i kaker og is. Skal jeg først «sløse» med kaloriene, så er det potetgull og/eller sjokolade som gjelder. Er alternativet kake tar jeg meg like godt en skive.

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Potetgutt 😂😂

Haha, nå lo jeg høyt her 😂

Anonymkode: 28ab6...8ee

Gjest NotNaomi
Skrevet

Spiser lite, så og si aldri søtsaker som godteri. Jeg spiser derimot potetsticks og iskrem. Har null problem med å spise seks kroneis på en kveld. Dessuten smaker iskrem og potetsticks godt samtidig. Spiser mye god mat da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Potetgutt 😂😂

Haha! Den så jeg ikke 🤣🤣

Skrevet

Kvinner har to mager og menn har to hoder.

Anonymkode: 05293...3c1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg er som deg. Potetgull smaker best lørdag morgen før kaffe, spiser ikke kaker og har kun plass til middag. 

Elsker lakriskuler med sjokolade, en boks kan holde over en uke. Litt hver dag, orker ikke alt på en gang. 

Anonymkode: 999d6...92c

Elsker å lakriskuler, men her forsvinner omtrent hele boksen på en gang 🙈 Eller, ligger som regel igjen 2 kuler, som jeg er for kvalm til å spise opp. Så de forsvinner når jeg står opp dagen etter 🤣 Kjøper derfor ikke lakriskuler alt for ofte 😅

Her er det absolutt to mager. Har alltid plass til sjokolade! Skal mye til for å ikke få plass til kake eller dessert også, men er ikke ofte jeg spiser det. Elsker derimot skikkelige kakebord som bugner i selskap 🤩

Anonymkode: 2cd4d...330

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

En for middag og en for søtsaker?

Artig diskusjon her om dagen som tok litt av. 
Jeg kan om jeg er sulten spise myyye potetgull før middag om jeg kommer over en pose. Ellers er jeg slik at når jeg er mett så er jeg mett og orker ikke mer. Jeg er hun som koser meg med en sjokoladebit til kaffen. I følge flere kollegaer er dette unormalt. Normalen er å alltid ha plass til søtsaker og ikke minst, en sjokoladebit fører til tjue til. 
Så da spør jeg her. Hvilken «leir» tilhører du? Hvor mange er vi av hver?

Anonymkode: 5f78e...696

Jeg er alltid godtesyk og har alltid lyst på sjokolade eller lakris , men spiser veldig lite om gangen. Jeg kan fint kose med med en sjokoladebit til kaffen, har aldri klart mer enn 3 sjokoladebiter eller 4-5 lakriskuler. Sjokolade og godteri varer i månedsvis her, litt synd for det blir ofte kastet. 

Anonymkode: 63a0d...0e3

Skrevet

Jeg har plass til alt, eier ikke magemål. Jeg er ikke spesielt begeistret for kaker eller is, men godteri og potetgull elsker jeg. Spiser ikke små mengder heller. 

Anonymkode: 60880...884

Skrevet

Jeg har ikke dessertmage, men jeg har ofte plass til sjokolade

Anonymkode: 51a71...03c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...