Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Jeg har et kjÞkkenskap med stikkontakt inni. Kan jeg sette airfryeren min inni der, koblet til strÞm, og bruke den med skapdÞren Äpen? Er en Cosori premium. Lei av Ä ta den opp og ned i skuffen hver gang, sÄ da tenkte jeg kanskje skapet var lÞsningen. Men blir det for dÄrlig lufting rundt eller for varmt? Jeg er ikke typen til Ä ha kaffetraktere og andre kjÞkkendingser stÄende pÄ benken, min benk er tom nÄr den ikke er i bruk, sÄ Ä la den vÊre pÄ kjÞkkenbenken er ikke et alternativ. Anonymkode: ab400...b5f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Jeg har min i et skap. StÄr vel pÄ den at den skal ha sÄ og sÄ mye klaring bak, men jeg har aldri merket at det blir for varmt. Sjekker jevnlig nÄr jeg bruker den Anonymkode: 40e77...3ad
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Ja hvis det er litt klaring der lufta kommer ut bak, og dÞra er Äpen under bruk, sÄ gÄr dt fint. Anonymkode: 3ddeb...da3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Tusen takk for positive svarđ Da tar jeg sjansen pĂ„ at det gĂ„r fint her ogsĂ„. Tenkte Ă„ gi den en hylle for seg selv, sĂ„ det blir godt med klaring bĂ„de pĂ„ sidene og bak. Da ommĂžblerer jeg skapet med en gangđ„ł Anonymkode: ab400...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ