Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Jeg har et kjøkkenskap med stikkontakt inni. Kan jeg sette airfryeren min inni der, koblet til strøm, og bruke den med skapdøren åpen? Er en Cosori premium. Lei av å ta den opp og ned i skuffen hver gang, så da tenkte jeg kanskje skapet var løsningen. Men blir det for dårlig lufting rundt eller for varmt? Jeg er ikke typen til å ha kaffetraktere og andre kjøkkendingser stående på benken, min benk er tom når den ikke er i bruk, så å la den være på kjøkkenbenken er ikke et alternativ. Anonymkode: ab400...b5f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Jeg har min i et skap. Står vel på den at den skal ha så og så mye klaring bak, men jeg har aldri merket at det blir for varmt. Sjekker jevnlig når jeg bruker den Anonymkode: 40e77...3ad
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Ja hvis det er litt klaring der lufta kommer ut bak, og døra er åpen under bruk, så går dt fint. Anonymkode: 3ddeb...da3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Tusen takk for positive svar🙂 Da tar jeg sjansen på at det går fint her også. Tenkte å gi den en hylle for seg selv, så det blir godt med klaring både på sidene og bak. Da ommøblerer jeg skapet med en gang🥳 Anonymkode: ab400...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå