Gå til innhold

Jobbsøknad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal etter mange år i arbeidslivet søke på en ny jobb. Finner ikke igjen et vitnemål fra videregående, og usikker om jeg bør føre det opp da. Dette var på den tiden da slikt ikke var på nett... Trodde jeg hadde det, men etter flere flyttinger er jeg usikker på hva som har skjedd. Søknaden må sendes imorgen, så rekker ikke ringe for å ordne nytt heller. 

Spørsmål nummer to: strøk på eksamen så vitnemålet (fra en annen linje) ble ikke godkjent. Bør jeg likevel føre det opp og legge det ved..

Anonymkode: a9daf...e51

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hvis du skal søke jobb, så ikke driv negativ reklame for deg selv. Du bør mao ikke legge ved strykkarakter. Vitnemålet får du jo ikke tak i uansett, så du må bare forklare da. 

Lykke til  

Skrevet

Har aldri opplevd å jobbe noe sted der prestasjonene fra videregående har vært relevant å ha med. Det har vært like relevant som hvilken ungdomskole jeg gikk på...

Anonymkode: 4df15...502

Skrevet

Har du sjekket om det ligger på vigo.no? Hvis ikke kan du sende mail til skolen og be dem sende deg et nytt eksemplar. Selv om du ikke rekker det i denne omgang kan det jo være greit å ha om du ikke får napp på første jobben. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...