Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #51 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Vel. Når tråden handler om fordommer, og du velger å delta i den med flere innlegg, så er det nok ikke så dumt å forvente at du faktisk forholder deg til tema, og svarer på det den handler om. What ? Svarene er da veldig relevante !!!! Anonymkode: d8fbe...579
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #52 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): For du er jo aldri unnvikende... Kjenner du igjen denne måten å svare på : ... Anonymkode: 61380...f10 Det handler om å få så idiotiske spørsmål etter helt meningsløs gnåling om det samme som regel. Sånn : Så du liker ikke grønn? Hvorfor liker du ikke grønn når du liker rød? Hva er det med grønn du ikke liker egentlig? Akkurat i den gata. Milde gud 😅
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #53 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Men etter tre forklaringer så langt, så skjønner dere NÅ at det handler om det ytre kanskje... Men når verken overskrift eller hi får frem hva du mener, så kan du ikke komme i ettertid å bestemme premissene for diskusjonen ved å påpeke hva du egentlig mente? Denne tråden er jo en i rekken av innlegg hvor du blir misforstått og krever at vi som leser skal skjønne hva du egentlig ville frem til. Du bør øve deg på å bli litt klarere i kommunikasjonen din. I overskrift og hi nevner du folks fremtoning, som i det norske språket ikke er begrenset til å omhandle utseende. Anonymkode: 86343...4bf
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #54 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Det handler om å få så idiotiske spørsmål etter helt meningsløs gnåling om det samme som regel. Sånn : Så du liker ikke grønn? Hvorfor liker du ikke grønn når du liker rød? Hva er det med grønn du ikke liker egentlig? Akkurat i den gata. Milde gud 😅 Og det er akkurat sånn du ofte oppfører deg i tråder. What goes around, comes aound. Anonymkode: 61380...f10
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #55 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men når verken overskrift eller hi får frem hva du mener, så kan du ikke komme i ettertid å bestemme premissene for diskusjonen ved å påpeke hva du egentlig mente? Denne tråden er jo en i rekken av innlegg hvor du blir misforstått og krever at vi som leser skal skjønne hva du egentlig ville frem til. Du bør øve deg på å bli litt klarere i kommunikasjonen din. I overskrift og hi nevner du folks fremtoning, som i det norske språket ikke er begrenset til å omhandle utseende. Anonymkode: 86343...4bf Nei, men det kan også handle om det ytre. Det er helt tydelig at det går fram i HI altså. Ellers må du lese på nytt. Og når jeg I TILLEGG forklarer det i tråden, så bør det ikke være så vanskelig? Eller? Og du... når det gjelder å bli "klarere" i kommunikasjonen, så har jeg absolutt ingenting å skamme meg for i så måte her inne altså 😊 ikke ellers heller, for den sakens skyld.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #56 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (23 minutter siden): What? Jeg innrømmer at jeg har fordommer. Jeg innrømmer at jeg er lat også. At jeg er nevrotisk på enkelte områder, at jeg snakker om andre og...you name it. Men av en eller annen grunn så vil flere her ha det til at jeg fremstår perfekt. It make no sense 🙂 all den tid jeg har såpass...selvinnsikt 😊 Ja, klart, ved å si du har fordommer mot folk i flekkete klær, da eier du det virkelig. Bare wow. For en innrømmelse! Den må ha kostet mye og krevd enorm selvinnsikt 👍🏻 Anonymkode: 1dc47...aef
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #57 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, klart, ved å si du har fordommer mot folk i flekkete klær, da eier du det virkelig. Bare wow. For en innrømmelse! Den må ha kostet mye og krevd enorm selvinnsikt 👍🏻 Anonymkode: 1dc47...aef Det handlet om det ytre 🙂 jeg har nok fler fordommer, som jeg innrømmet i en annen tråd i går. Følg med da vettu. Hvis du skal anklage noen for noe. Lurt det vettu.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #58 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (37 minutter siden): Skal jeg faktisk BLI perfekt mener du? Det har jeg altså ingen intensjon om, tro det eller ei 😅 jeg lever helt fint med å ha feil altså. Skrev jeg at du skal BLI perfekt? Du har selv gjentatte ganger skrevet på forumet at du har selvinnsikt og du har innrømmet feil som du har gjort på forumet gjentatte ganger. Men når du ikke viser dette i praksis, bare fortsetter samme feilene (du selv har innrømmet er feil og at du ønsker å endre dem), da viser du akkurat det motsatte, nemlig at du ikke har selvinnsikt på dette og at du bare later som når du sier du innser egne feil og vil endre dette. Det blir veldig ironisk at nettopp du, som har spydd ut egne fordommer på forumet i uker og måneder, oppretter tråd om andres fordommer. Det blir i samme latterlige retning som at du - som har hetset andre forumbrukere, forumbrukerne som gruppe og flere grupper i samfunnet - opprettet en tråd hvor du lurte på hvorfor de som holder på slik tror de har rett til det. Anonymkode: 20653...464
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #59 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (9 minutter siden): Nei, men det kan også handle om det ytre. Det er helt tydelig at det går fram i HI altså. Ellers må du lese på nytt. Og når jeg I TILLEGG forklarer det i tråden, så bør det ikke være så vanskelig? Eller? Og du... når det gjelder å bli "klarere" i kommunikasjonen, så har jeg absolutt ingenting å skamme meg for i så måte her inne altså 😊 ikke ellers heller, for den sakens skyld. Jeg har ikke antydet at du skal skamme deg! Jeg opplever bare at du ofte føler deg misforstått og da kan det være at det er du som eier problemet? Folk svarer ut fra de kriterier de ønsker, det er ikke noe du kan styre. Anonymkode: 86343...4bf
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #60 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke antydet at du skal skamme deg! Jeg opplever bare at du ofte føler deg misforstått og da kan det være at det er du som eier problemet? Folk svarer ut fra de kriterier de ønsker, det er ikke noe du kan styre. Anonymkode: 86343...4bf Nei, jeg har ikke én eneste gang sagt at jeg blir misforstått såvidt jeg kan erindre gitt. At folk har litt tungt for å forstå enkelte ganger, eller kverulerer, se det blir noe ganske annet 😊
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #61 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (5 minutter siden): Det handlet om det ytre 🙂 jeg har nok fler fordommer, som jeg innrømmet i en annen tråd i går. Følg med da vettu. Hvis du skal anklage noen for noe. Lurt det vettu. Det er umulig å følge med på noen som skriver 126 svar i eget innlegg vettu 😅 Men nå er jeg spent, hva var den andre fordommen da? Mens jeg er i gang, hva mener du jeg anklager deg for egentlig? Anonymkode: 1dc47...aef
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #62 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Wow 🤣 apropos fordommer. Dette var et glitrende eksempel. Jeg kaller ingen "slemme". Det er et fryktelig barnslig ord syns jeg. Jeg har ikke påstått at jeg ikke har fordommer. Jeg er faktisk generelt ærlig på at jeg har fordommer. Flere Du kan gjerne mene det er et barnslig ord, men sånn du beskriver han, så sier du dum og slem kamuflert med ordene enkel (=mindre smart- altså dum) og fordomsfull (=har fordommer- altså ikle snill/tolerant- altså slem) Anonymkode: c3781...14e
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #63 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Skrev jeg at du skal BLI perfekt? Du har selv gjentatte ganger skrevet på forumet at du har selvinnsikt og du har innrømmet feil som du har gjort på forumet gjentatte ganger. Men når du ikke viser dette i praksis, bare fortsetter samme feilene (du selv har innrømmet er feil og at du ønsker å endre dem), da viser du akkurat det motsatte, nemlig at du ikke har selvinnsikt på dette og at du bare later som når du sier du innser egne feil og vil endre dette. Det blir veldig ironisk at nettopp du, som har spydd ut egne fordommer på forumet i uker og måneder, oppretter tråd om andres fordommer. Det blir i samme latterlige retning som at du - som har hetset andre forumbrukere, forumbrukerne som gruppe og flere grupper i samfunnet - opprettet en tråd hvor du lurte på hvorfor de som holder på slik tror de har rett til det. Anonymkode: 20653...464 Jeg har ikke hetset noen. Jeg er også veldig usikker på hvilke feil jeg gang på gang har innrømmet at jeg gjør her inne?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #64 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Nei, jeg har ikke én eneste gang sagt at jeg blir misforstått såvidt jeg kan erindre gitt. At folk har litt tungt for å forstå enkelte ganger, eller kverulerer, se det blir noe ganske annet 😊 Så det at dine tråder alltid esklaerer noe voldsomt er fordi alle andre har tungt for å forstå? Anonymkode: 61380...f10
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #65 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er umulig å følge med på noen som skriver 126 svar i eget innlegg vettu 😅 Men nå er jeg spent, hva var den andre fordommen da? Mens jeg er i gang, hva mener du jeg anklager deg for egentlig? Anonymkode: 1dc47...aef Så når du ikke følger med så må du kanskje heller ikke påstå noe du tenker er en sannhet?
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #66 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så det at dine tråder alltid esklaerer noe voldsomt er fordi alle andre har tungt for å forstå? Anonymkode: 61380...f10 Eller kverulerer. Ja, som oftest er det akkurat sånn. Som denne tråden er er helt tydelig bevis på 😅
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #67 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (17 minutter siden): Nei, jeg har ikke én eneste gang sagt at jeg blir misforstått såvidt jeg kan erindre gitt. At folk har litt tungt for å forstå enkelte ganger, eller kverulerer, se det blir noe ganske annet 😊 Joda, du har skrevet i en tråd en tid tilbake at du følte du stadig ble misforstått og misforstår andre og at du har en del problemer og at du da hadde innsett at du nok hadde større problemer og burde søke helsehjelp for dette. Dette skrev du selv klart og tydelig i en tråd. Det er tydelig ut fra alt du skriver på forumet at du ikke har gjort noe med den selvinnsikten, men heller har gått inn i en benektende fase. Anonymkode: 20653...464
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #68 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Eller kverulerer. Ja, som oftest er det akkurat sånn. Som denne tråden er er helt tydelig bevis på 😅 For det er helt utenkelig at det kan ha noe med deg å gjøre? Anonymkode: 61380...f10
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #69 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Joda, du har skrevet i en tråd en tid tilbake at du følte du stadig ble misforstått og misforstår andre og at du har en del problemer og at du da hadde innsett at du nok hadde større problemer og burde søke helsehjelp for dette. Dette skrev du selv klart og tydelig i en tråd. Det er tydelig ut fra alt du skriver på forumet at du ikke har gjort noe med den selvinnsikten, men heller har gått inn i en benektende fase. Anonymkode: 20653...464 I EN tråd? Ja, jeg husker godt den ene tråden 😅 mener du skrev at jeg gang på gang sier at jeg gjør feil her inne jeg da men... Det gjaldt altså den ene tråden. Okaaay
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #70 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): For det er helt utenkelig at det kan ha noe med deg å gjøre? Anonymkode: 61380...f10 Vet du hva "som oftest" betyr?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #71 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Så når du ikke følger med så må du kanskje heller ikke påstå noe du tenker er en sannhet? Så hvis jeg forstår deg rett, om ikke jeg kjenner til en innrømmelse i ett av dine sikkert tusen innlegg siste dagene, så kan jeg ikke la meg imponere over den utrolige innrømmelsen du kom med her i dette? Anonymkode: 1dc47...aef
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #72 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (20 minutter siden): Jeg har ikke hetset noen. Jeg er også veldig usikker på hvilke feil jeg gang på gang har innrømmet at jeg gjør her inne? Du påstod jeg hadde skrevet en ting jeg ikke har skrevet - jeg spurte deg om jeg har skrevet det? Hvorfor svarer du ikke? Du har innrømmet flere, noe du vet. Men hver gang ting du har skrevet tidliger blir brakt på bane, til og med vist med link til aktuelle tråd/sitat, da enten glemmer du det, nekter å svare eller du sporer av tråden i en annen retning. Hvis du virkelig sliter så mye med å huske hva du selv skriver på et offentlig forum, da er det såpass bekymringsfullt at det ikke er tvil om at du bør oppsøke profesjonell hjelp, slik du selv tidligere har innrømmet at du trenger å gjøre. Anonymkode: 20653...464
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #73 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så hvis jeg forstår deg rett, om ikke jeg kjenner til en innrømmelse i ett av dine sikkert tusen innlegg siste dagene, så kan jeg ikke la meg imponere over den utrolige innrømmelsen du kom med her i dette? Anonymkode: 1dc47...aef Det er nok flere innrømmelser i flere av de tusen innleggene mine 🙂 men klart du kan være imponert.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #74 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Vet du hva "som oftest" betyr? Hva med de andre gangene da? Anonymkode: 61380...f10
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #75 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du påstod jeg hadde skrevet en ting jeg ikke har skrevet - jeg spurte deg om jeg har skrevet det? Hvorfor svarer du ikke? Du har innrømmet flere, noe du vet. Men hver gang ting du har skrevet tidliger blir brakt på bane, til og med vist med link til aktuelle tråd/sitat, da enten glemmer du det, nekter å svare eller du sporer av tråden i en annen retning. Hvis du virkelig sliter så mye med å huske hva du selv skriver på et offentlig forum, da er det såpass bekymringsfullt at det ikke er tvil om at du bør oppsøke profesjonell hjelp, slik du selv tidligere har innrømmet at du trenger å gjøre. Anonymkode: 20653...464 Nå skal jeg selv innrømme at jeg er faktisk veldig imponert over meg selv at jeg faktisk husker det folk konfronterer meg med i mange tråder. Virkelig 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå