Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #26 Skrevet 25. august 2022 Jeg har fordommer mot de som er god venn med folk de omtaler som enkle og fordømmende Anonymkode: c3781...14e
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #27 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg har fordommer mot de som er god venn med folk de omtaler som enkle og fordømmende Anonymkode: c3781...14e Ærlige mennesker, tenker du på?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #28 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (4 minutter siden): Ærlige mennesker, tenker du på? Nei. Mennesker som identifiserer seg som god venn med en som er både dum og slem. Skal de være ærlige må de si «jeg er dog venn med en som er dum og slem, men han har penger, så jeg er overfladisk og lar det gå» Anonymkode: c3781...14e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #29 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (5 minutter siden): Ærlige mennesker, tenker du på? Det er heller fasit på falske mennesker vil jeg si da. Anonymkode: 61380...f10
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #30 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er heller fasit på falske mennesker vil jeg si da. Anonymkode: 61380...f10 Det er jo ikke det. Han sier selv at han er enkel og fordomsfull, og har innrømmet det flere ganger når jeg påpeker det 🙂 han bryr seg da ikke om det. Han er glad han ikke er så komplisert som meg og at jeg alltid "forstår meg ihjel" Det er sånn vi venner snakker.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. august 2022 #31 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg har fordommer mot de som er god venn med folk de omtaler som enkle og fordømmende Anonymkode: c3781...14e Ja, og legger til fordommer mot de som ER nære venner med folk som er fordømmende og slemme mot andre.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #32 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke det. Han sier selv at han er enkel og fordomsfull, og har innrømmet det flere ganger når jeg påpeker det 🙂 han bryr seg da ikke om det. Han er glad han ikke er så komplisert som meg og at jeg alltid "forstår meg ihjel" Det er sånn vi venner snakker. Hvorfor er du venn med en som som du synes er enkel og fordomsfull da? Anonymkode: 61380...f10
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #33 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nei. Mennesker som identifiserer seg som god venn med en som er både dum og slem. Skal de være ærlige må de si «jeg er dog venn med en som er dum og slem, men han har penger, så jeg er overfladisk og lar det gå» Anonymkode: c3781...14e Wow 🤣 apropos fordommer. Dette var et glitrende eksempel. Jeg kaller ingen "slemme". Det er et fryktelig barnslig ord syns jeg.
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #34 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er du venn med en som som du synes er enkel og fordomsfull da? Anonymkode: 61380...f10 Fordi vi har en historie sammen, han er morsom, underholdende og en veldig lojal venn. Felles interesser har vi også. Da vet du det 😊 og så er han en himla god kokk også.
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #35 Skrevet 25. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden): Ja, og legger til fordommer mot de som ER nære venner med folk som er fordømmende og slemme mot andre. Hvem er "slem" mot andre her?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #36 Skrevet 25. august 2022 Nok en merkelig tråd fra hun som har lagt ut utallige av sine egne fordommer i tråd etter tråd etter tråd etter tråd... Antar det bare er enda mer trolling, for det har ingen hensikt å diskutere fordommer med en som hele tiden fronter sine egne på offentlig forum for så å hevde at hun ikke har noen (med unntak av flekkede klær)... Anonymkode: 20653...464
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #37 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nok en merkelig tråd fra hun som har lagt ut utallige av sine egne fordommer i tråd etter tråd etter tråd etter tråd... Antar det bare er enda mer trolling, for det har ingen hensikt å diskutere fordommer med en som hele tiden fronter sine egne på offentlig forum for så å hevde at hun ikke har noen (med unntak av flekkede klær)... Anonymkode: 20653...464 Det er jo litt festlig da, at den med mest fordommer her inne, er fullstendig blind for det selv 🤣 Anonymkode: 61380...f10
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. august 2022 #38 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Hvem er "slem" mot andre her? Det er i alle fall slemt å snakke nedsettende om ungdom basert på deres utseende.
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #39 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Nok en merkelig tråd fra hun som har lagt ut utallige av sine egne fordommer i tråd etter tråd etter tråd etter tråd... Antar det bare er enda mer trolling, for det har ingen hensikt å diskutere fordommer med en som hele tiden fronter sine egne på offentlig forum for så å hevde at hun ikke har noen (med unntak av flekkede klær)... Anonymkode: 20653...464 What? Jeg innrømmer at jeg har fordommer. Jeg innrømmer at jeg er lat også. At jeg er nevrotisk på enkelte områder, at jeg snakker om andre og...you name it. Men av en eller annen grunn så vil flere her ha det til at jeg fremstår perfekt. It make no sense 🙂 all den tid jeg har såpass...selvinnsikt 😊
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #40 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): What? Jeg innrømmer at jeg har fordommer. Jeg innrømmer at jeg er lat også. At jeg er nevrotisk på enkelte områder, at jeg snakker om andre og...you name it. Men av en eller annen grunn så vil flere her ha det til at jeg fremstår perfekt. It make no sense 🙂 all den tid jeg har såpass...selvinnsikt 😊 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 61380...f10
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #41 Skrevet 25. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden): Det er i alle fall slemt å snakke nedsettende om ungdom basert på deres utseende. Neh.. han sa det ikke til dem. Da ville det jo vært et veldig dårlig trekk. Eller, dårligere. Har du ingen fordommer mot andre enn meg? 🙂
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #42 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det er jo litt festlig da, at den med mest fordommer her inne, er fullstendig blind for det selv 🤣 Anonymkode: 61380...f10 Feil. Jeg innrømmer feil her. Har gjort det flere ganger 🙂 fått kjeft for det også. Hva med deg?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. august 2022 #43 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Neh.. han sa det ikke til dem. Da ville det jo vært et veldig dårlig trekk. Eller, dårligere. Har du ingen fordommer mot andre enn meg? 🙂 Så å si stygge ting OM ungdommer er greit men ikke TIL dem?
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #44 Skrevet 25. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Så å si stygge ting OM ungdommer er greit men ikke TIL dem? Du må nesten svare på mitt spørsmål som jeg stilte først nå, FØR du retter nye spørsmål til meg. Ellers virker du bare veldig unnvikende. Det har jeg sagt til deg før...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #45 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (17 minutter siden): Feil. Jeg innrømmer feil her. Har gjort det flere ganger 🙂 fått kjeft for det også. Hva med deg? Hjelper ikke å "innrømme feil" når du fortsetter å gjenta de samme feilene helt bevisst gang på gang. Anonymkode: 20653...464
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. august 2022 #46 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Du må nesten svare på mitt spørsmål som jeg stilte først nå, FØR du retter nye spørsmål til meg. Ellers virker du bare veldig unnvikende. Det har jeg sagt til deg før... Jeg tenker at det bør være like regler for alle her inne. Du har selv sagt at du velger hva du vil svare på og ikke. Noen ting er for dumt til å svare på har du sagt. Jeg er enig. Så da er vi der hvor DU svarer på det du ønsker og jeg gjør det samme. Uten å si mer om hverandre enn det.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #47 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Du må nesten svare på mitt spørsmål som jeg stilte først nå, FØR du retter nye spørsmål til meg. Ellers virker du bare veldig unnvikende. Det har jeg sagt til deg før... For du er jo aldri unnvikende... Kjenner du igjen denne måten å svare på : ... Anonymkode: 61380...f10
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #48 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hjelper ikke å "innrømme feil" når du fortsetter å gjenta de samme feilene helt bevisst gang på gang. Anonymkode: 20653...464 Skal jeg faktisk BLI perfekt mener du? Det har jeg altså ingen intensjon om, tro det eller ei 😅 jeg lever helt fint med å ha feil altså.
Gjest NotNaomi Skrevet 25. august 2022 #49 Skrevet 25. august 2022 (endret) mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at det bør være like regler for alle her inne. Du har selv sagt at du velger hva du vil svare på og ikke. Noen ting er for dumt til å svare på har du sagt. Jeg er enig. Så da er vi der hvor DU svarer på det du ønsker og jeg gjør det samme. Uten å si mer om hverandre enn det. Vel. Når tråden handler om fordommer, og du velger å delta i den med flere innlegg, så er det nok ikke så dumt å forvente at du faktisk forholder deg til tema, og svarer på det den handler om. Endret 25. august 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #50 Skrevet 25. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Vel. Når tråden handler om fordommer, og du velger å delta i den med flere innlegg, så er det nok ikke så dumt å forvente at du faktisk forholder deg til tema, og svarer på det den handler om. Du er IKKE den rette til å snakke om å holde seg til tema. Anonymkode: 61380...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå