Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Når jeg har foten i normal posisjon så kjennes det ut som et bein som stikker ut. Strekker jeg foten slik at jeg liksom har ballettfot så popper den nesten inn i foten. Er ikke vondt. Noen som har peiling på føtter her? Anonymkode: 25de6...cd9
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Les om fettvevsprolaps, kanskje det kan være det? Anonymkode: d5937...c96
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Les om fettvevsprolaps, kanskje det kan være det? Anonymkode: d5937...c96 Dette er jo oppå foten. Fettvevsprolaps er i hælen? Sa Google. Uansett, det kjennes ut som et bein. Kanskje sjekke med lege selv om det ikke er noe vondt? Anonymkode: 25de6...cd9
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Kan være et leddganglion. Få legen til å sjekke det uansett. Er det et ganglion er det ufarlig. De kan forsvinne, eller de kan være helt problemfrie. En sjelden gang kan de bli så store at de presser på nerver og da må de tømmes eller opereres bort. Anonymkode: 402ae...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå