Gå til innhold

Klær til yoga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noe? Til en som har litt former, og ikke er tights (jeg hater tights)? Gjerne overdel også som er litt åpen i halsen, men ikke helt tettsittende heller.

Anonymkode: 47ae6...4b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da bare å ta på seg noe lett og ledig, du trenger ikke spesialtøy til yoga.

Anonymkode: 02967...863

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er da bare å ta på seg noe lett og ledig, du trenger ikke spesialtøy til yoga.

Anonymkode: 02967...863

Håpet var å få litt tips. Jeg har ikke noe lett og ledig som passer ute blant folk, bare slitte koseklær. Og selvfølgelig vanlige klær, men de er absolutt ikke egnet for yoga. Så når jeg likevel må kjøpe, hadde det vært greit å ikke bomme helt på hva som er praktisk og komfortabelt til slike øvelser 😊

HI

Skrevet

Det er en fordel om klærne holder seg der de er uansett om du står med beina eller hodet med, så f.eks. noe sånn som denne buksa

https://cubus.com/no/p/bukse-med-elastisk-kant-ved-ankelen-mork-gronn-bukser-joggers-dameklar/7340539_F790?gclid=EAIaIQobChMIy-H_iK_h-QIVxpTVCh0o-QzgEAQYASABEgKFU_D_BwE

Det samme med t- skjorta, at den ikke sklir ned og henger rundt puppa når du lener deg frem. 

Anonymkode: 82430...f2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er en fordel om klærne holder seg der de er uansett om du står med beina eller hodet med, så f.eks. noe sånn som denne buksa

https://cubus.com/no/p/bukse-med-elastisk-kant-ved-ankelen-mork-gronn-bukser-joggers-dameklar/7340539_F790?gclid=EAIaIQobChMIy-H_iK_h-QIVxpTVCh0o-QzgEAQYASABEgKFU_D_BwE

Det samme med t- skjorta, at den ikke sklir ned og henger rundt puppa når du lener deg frem. 

Anonymkode: 82430...f2e

Takk! Og nå er jeg veldig glad jeg spurte om råd, for det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Da skal jeg i hvert fall se etter klær som holder seg på plass. Ikke at jeg tror jeg kommer til å stå på hodet eller noe med det første, men det kan jo være andre øvelser 😊

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...