Gå til innhold

Går du på do foran mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer... 

Anonymkode: 3fcac...40a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør du?

Anonymkode: 87842...994

Skrevet

Ja tisser ned mannen min, venninna mi, datteren min… men ikke nummer to. 

Anonymkode: e243e...ed1

Skrevet

'Tisser ned',  du er jo hyggelig? 

Anonymkode: 4fd31...d06

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Ja tisser ned mannen min, venninna mi, datteren min… men ikke nummer to. 

Anonymkode: e243e...ed1

Stakkars sjeler. Godt du ikke driter dem ned også. 

Skrevet

Nope, hvorfor skulle jeg det? 

Anonymkode: 8cd42...e61

Skrevet

Kan tisse med stort sett alt og alle, men drite gjør jeg ikke engang om mann og barn er i gangen på utsiden 

Anonymkode: b6988...fc4

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Gjør du?

Anonymkode: 87842...994

Ja, vi gjør nr. 1 og 2...

Skrevet

Nei, og jeg kan ikke tenke meg en eneste grunn til at jeg skal gjøre det...

Nå bor vi i et stort hus med tre doer, men heller ikke da vi var unge og bodde trangere med bare ett bad gjorde vi det...

Anonymkode: 169f4...043

Skrevet

Ja, av og til setter jeg meg ned på stuegulvet foran mannen og går på do for å opprettholde dominansen over familien.

Nei, altså, normalt sett så går jeg på do med baderomsdøren lukket, som normale folk. Jeg tror aldri noen har kommet inn på do mens jeg har vært der. Men ingen låser, så det er fullt mulig å åpne døren når som helst. Ingen som har behov for det bare.

Anonymkode: 9bb44...15f

Skrevet

Nei. Låser døra og er alene på badet uansett hva jeg skal gjøre på do.

Anonymkode: b42e1...53a

Skrevet

Kan hende hvis vi skal stelle oss eller dusje sammen at jeg tisser en skvett, men aldri nr to. Da er badet forbeholdt den som må det 😅

Anonymkode: 054ec...5a4

Skrevet

Nei, men begge kan tisse hvis den andre er i dusjen, altså vi er begge på badet. Da ser man ikke noe uansett pga frostet vegg i mellom, og hører ikke noe pga. vannet i dusjen. 

Anonymkode: adc72...245

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

'Tisser ned',  du er jo hyggelig? 

Anonymkode: 4fd31...d06

😂😂😂😂

Anonymkode: d0e14...ff9

Skrevet

Det er skjelden det faller seg sånn, men jeg har ikke motforestillinger mot det. På hytta har vi 3-seter utedo. Der hender det vi er flere på en gang.

Anonymkode: d52e7...a73

Skrevet

Nei, aldri. Ikke omvendt heller.

Anonymkode: 50620...691

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 91022...f42

Skrevet

Jeg har ikke noe problem å tisse forran folk. Ønsker det ikke, men er nøden stor nok, har jeg ikke noe problem med det. Mannen derimot, takler det ikke, så dørene blir lukket og låst hver gang. 

Anonymkode: 1121b...67b

Skrevet

Altså, om han skulle slumpe til å komme inn på badet mens jeg tisser, så er det ingen krise, men jeg foretrekker fred og ro. Og er det snakk om nr 2, så er det absolutt noe jeg ønsker å få gjøre for meg selv. Det samme gjør han. Heldigvis. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er skjelden det faller seg sånn, men jeg har ikke motforestillinger mot det. På hytta har vi 3-seter utedo. Der hender det vi er flere på en gang.

Anonymkode: d52e7...a73

Det var derfor jeg og kjæresten min fant ut at det ikke gjorde noe å bæsje sammen eller om han tilstede mens jeg bæsjer. Vi lånte en jolle i sommer og var på telltur på en øy. Vi måtte begge etterhvert veldig bæsje. Ut på denne øyen var det en gammel utedo. Det var 2-seter, så vi fant ut at hvorfor ikke gå inn sammen. Egentlig var det veldig ok. Så etter det har det ikke vært rart eller et problem for oss. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det var derfor jeg og kjæresten min fant ut at det ikke gjorde noe å bæsje sammen eller om han tilstede mens jeg bæsjer. Vi lånte en jolle i sommer og var på telltur på en øy. Vi måtte begge etterhvert veldig bæsje. Ut på denne øyen var det en gammel utedo. Det var 2-seter, så vi fant ut at hvorfor ikke gå inn sammen. Egentlig var det veldig ok. Så etter det har det ikke vært rart eller et problem for oss. 

Hver sin lyst. Aldri om jeg kunne tenke med å bæsje ved siden av noen, bare fordi det var 2 doseter der.

Anonymkode: 1bb65...7c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hver sin lyst. Aldri om jeg kunne tenke med å bæsje ved siden av noen, bare fordi det var 2 doseter der.

Anonymkode: 1bb65...7c2

Helt klart hver sin lyst. Men for oss var det bare helt naturlig. Sikkert fordi vi begge gjorde det samme. 

Skrevet

Tisse kan jeg gjøre om andre er på badet, nr2 gjør jeg helst alene. 
Jeg er oppvokst med ulåst dør på do og ingen har brydd som om hvem gsom går inn og ut. Var døra lukket viste alle det skjede nr 2 der, så da gikk vi i kjelleren. 

Svoger fikk seg en overraskelse for vi låste aldri dører, gikk ut og inn. Nå bryr han seg ikke lenger selv og gjør det han skal på badet når andre dusjer. Er frosta flass i dusjen på hytta, så er da ikke noe å se uansett. 

Anonymkode: 2378d...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...