Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #51 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tenk hvis du er et barn med beinmargskreft, kjemper tappert og går gjennom runde på runde med cellegift. Så hører du denne teksten. Hvordan føler du deg da? Anonymkode: 4fc02...79f Det vet jeg ikke, men jeg tenker at denne sangen handler om noe helt annet. Den handler om barn av innvandrere som synger til og om (gamle) foreldre. Strofen om beinmargskreft inngår i en større kontekst. Og så er det selvsagt slik at ting som er ment på en bestemt måte, likevel kan oppleves vondt for noen av en eller andre grunn. Det kan vi i det store og hele ikke gjøre noe med. Anonymkode: 4a275...59e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #52 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det vet jeg ikke, men jeg tenker at denne sangen handler om noe helt annet. Den handler om barn av innvandrere som synger til og om (gamle) foreldre. Strofen om beinmargskreft inngår i en større kontekst. Og så er det selvsagt slik at ting som er ment på en bestemt måte, likevel kan oppleves vondt for noen av en eller andre grunn. Det kan vi i det store og hele ikke gjøre noe med. Anonymkode: 4a275...59e Jo, det kan vi så absolutt. Vi kan la være å produsere tekster som kan antyde at de som får kreft er skyld i det selv. Man MÅ ikke tråkke på tærne til folk for å være kule. Anonymkode: 4fc02...79f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #53 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jo, det kan vi så absolutt. Vi kan la være å produsere tekster som kan antyde at de som får kreft er skyld i det selv. Man MÅ ikke tråkke på tærne til folk for å være kule. Anonymkode: 4fc02...79f Vi kan alltid prøve å ta hensyn, men vi kan ikke fjerne all smerte. Det går ikke an, og det er en del av livet å føle smerte og ubehag samtidig som vi forstår at det ikke er personlig ment. Hvem tenker du skal bestemme hva som skal være greit? Hvem setter grensene for hva som er lov? Anonymkode: 4a275...59e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #54 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor synes du det? Anonymkode: 4a275...59e Fordi det er ikke så enkelt, jeg synes teksten er nedlatende og platt rett og slett. Anonymkode: f4c0c...951
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #55 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Vi kan alltid prøve å ta hensyn, men vi kan ikke fjerne all smerte. Det går ikke an, og det er en del av livet å føle smerte og ubehag samtidig som vi forstår at det ikke er personlig ment. Hvem tenker du skal bestemme hva som skal være greit? Hvem setter grensene for hva som er lov? Anonymkode: 4a275...59e Altså, det er selvfølgelig lov. Men det er også lov å ikke like enkelte kunstneriske stykker eller enkelte utøvere. Man MÅ ikke like bestemte ting innen kunst. Anonymkode: 4fc02...79f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #56 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Altså, det er selvfølgelig lov. Men det er også lov å ikke like enkelte kunstneriske stykker eller enkelte utøvere. Man MÅ ikke like bestemte ting innen kunst. Anonymkode: 4fc02...79f Helt klart, det er vi enige om. Anonymkode: 4a275...59e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #57 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Den teksten er jo super banal? De er liksom to forvokste tenåringer med skikkelig lite intelligente tekster etter min mening. Anonymkode: cea43...0fc Slik tenker jeg også. Høres ut som sinte tenåringer som har laget musikk til skoleavslutning. Banale tekster med et klisjebudskap. Jeg oppfatter det som politisk korrekt mobbing av oss som ikke nekter å se alle problemene masseinnvandring av fremmedkulturelle medfører. Karpe er i kategorien propaganda i lydformat, mer enn musikere, slik mange rappere er. Anonymkode: feb65...c30
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #58 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Slik tenker jeg også. Høres ut som sinte tenåringer som har laget musikk til skoleavslutning. Banale tekster med et klisjebudskap. Jeg oppfatter det som politisk korrekt mobbing av oss som ikke nekter å se alle problemene masseinnvandring av fremmedkulturelle medfører. Karpe er i kategorien propaganda i lydformat, mer enn musikere, slik mange rappere er. Anonymkode: feb65...c30 Og alikevel tjener de enorme summer du og jeg aldri er i nærheten av å kunne tjene! Anonymkode: a97eb...271
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #59 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Og alikevel tjener de enorme summer du og jeg aldri er i nærheten av å kunne tjene! Anonymkode: a97eb...271 Det gjør Sofie Elise og Kim Kardashian også, uten at man kan si at de utrettet noe særlig relevant. Anonymkode: 4fc02...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå