Gå til innhold

Tror dere Erna hadde gjort det bedre enn Støre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med Støre? 

Tror dere Erna hadde styrt Norge bedre i 2022?

Anonymkode: c4142...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er ikke fornøyd med Støre, han aner ikke noe som helst om hvordan vanlige folk har det. Og slagordet hans om at nå er det vamlige folk sin tur er bare en vits. Men om Erna hadde styrt Norge bedre , tja, si det.

Anonymkode: 4f533...950

Skrevet

Nei, Ernas tid er over. Ting hadde ikke vært bedre med henne og hennes løgner og store, innholdsløse ord. Erna gjorde seg bare langt mer synlig og har en væremåte som virker mer "folkelig", selv om det er det motsatte som er tilfelle med politikken. Så jo bare alle de kuttene hun og hennes regjeringer gjorde overfor de aller svakeste, samtidig som hun ga masse skattekutt m.m. til landets aller rikeste. Den politikken Erna og hennes regjeringer førte er ikke bærekraftig for fremtiden og fremmer i tillegg salg av landets verdier ut av landet.

Støre er langt mindre "folkelig" i personlig væremåte, selv om politikken tross alt er langt mer på lag med flertallet av befolkningen. Det at han ikke er like "folkelig" som Erna i fremtoning er dessverre en stor ulempe i et samfunn hvor folk ser på overskrifter og populisme som å følge med på hva som faktisk skjer.

Anonymkode: 59fe2...0a0

Skrevet

Samme alen...

2065513726_Omdeborgeligehaddemakten.jpg.

Anonymkode: bad2e...cf3

Skrevet

Partilederne og statsministerne/statsministerkandidatene til AP de siste årene har vært fra gutteklubben grei.
Menn i dyre dresser som er født med gullhår i ræva av rike foreldre. Menn som aldri har måtte forholde seg til det livet vi normale folk har.

Tror virkelig ikke de skjønner hvor skoen virkelig trykker.

Jo da, selvfølgelig må man bruke tid og krefter på støtteordninger til industrien slik at den overlever og folk har en jobb å gå til, men sitter med en følelse av at de bare prøver å hjelpe industrien og den hjelpen befolkningen har fått er en stor vits 

Anonymkode: f1b2d...996

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Er dere fornøyd med Støre? 

Tror dere Erna hadde styrt Norge bedre i 2022?

Anonymkode: c4142...2d0

Støre stoler jeg ingen ting på. Tenk å skylde på Putin i fullt alvor angående strømprisene i Norge! Makan til bløff. (Det koster faktisk omtrent det samme å produsere norsk strøm uansett hva Putin gjør, det er markedsprisen i Europa som svinger med Putins herjinger). Det er norske politikere som har vedtatt at nordmenn skal påvirkes av hva Europa betaler i pris, der ligger enda en nasjonal politisk svindel. Denne svindelen skyldes like mye høyresiden som venstresiden. Dessverre er det alt for liten forskjell på skoleflinke globalistiske norske politikere. Norge har for liten befolkning, det er viktigere for norske politikere å bli populære i utlandet virker det som. Nok om det.

Jeg tror mye mer på Høyre enn Ap. Rett og slett fordi høyre forsøker bevisst at Staten skal få mindre makt og innflytelse over norske innbyggere. De forsøker altså å gjøre oss mer frie og selvstendige. Det ligger i Høyres program. Hvem ønsker ikke det? Å unngå en stat som blander seg inn i absolutt alt. Ap ønsker en så stor stat som mulig, ønsker skyhøye skatter, for å ha kontroll på innbyggerne, fordi de tror de vet bedre hva som er best for oss enn vi selv. Det er jeg mektig lei av. Har fått nok av dette for 100 år framover. Dessverre får Høyre aldri arbeidsro, og blir erstattet av Ap annen hvert valg. Det tar tid å bygge ned den kolossen av en Stat som Ap har hogget i stein over flere tiår. En kan ikke bare sparke ut mennesker fra offentlige kontorer uten videre, en endring tar lang tid. Overgangen må ta hensyn til alle de hederlige arbeidsomme menneskene som sitter og gjør unyttige jobber i offentlige bygninger, de må overføres til produktive jobber som skaffer inntekter til nasjonen framfor å sitte å kontrollere andre innbyggere.

Anonymkode: be0bd...1e8

Skrevet

Det er veldig vanskelige tider å styre et land i akkurat nå. Støre kan virkelig ikke ta skylden for alt.
Jeg tror likevel Erna hadde gjort en bedre jobb. 

Anonymkode: a91e9...592

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Støre, ei heller Vedum. At disse partiene styrer Norge sammen, er ikke bra for landet vårt.

Høyre skulle ha vært i regjering, men ikke alene. Jeg ville likt å sett dem sammen med Venstre, dette på grunn av miljø- og næringspolitikken. 

Anonymkode: 984d3...bb6

Skrevet

Nei. Erna etterlot seg et Norge med større sosiale forskjeller enn vi har hatt i moderne tid. Takke meg til Støre, selv om jeg ikke er videre imponert over han heller. 

Når det er sagt, problemene vi møter nå er globale. Det er svært lite en regjering i lille Norge kan gjøre med dem. 

Anonymkode: 8a9f0...d64

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er veldig vanskelige tider å styre et land i akkurat nå. Støre kan virkelig ikke ta skylden for alt.
Jeg tror likevel Erna hadde gjort en bedre jobb. 

Anonymkode: a91e9...592

Enig med deg, jeg tror Erna ville vært litt kjappere på banen for næringslivet. Nå haster det, strømprisene var ett tema for privatpersoner i fjor, det får være måte på hvor lang tid man bruker på å finne treffende nok løsning. Med den tiden dette har tatt bør den være rimelig spot on, for å si det sånn. 

Utfordringene vi har i dag ville vi hatt uavhengig hvilket parti som styrer.  

Anonymkode: 82021...7f0

Skrevet

Nei, vi vet jo fra før at Erna og Høyre er mest opptatt av de som har mest fra før.

Det er ikke for ingenting at Rimi-Hagen og andre støtter Høyre med massevis av penger.

Når hun blir utfordret på strømstøtten, holder hun klokelig kjeft om hva Høyre mener om strømstøtte til vanlige folk men messer i vei om støtte til bedrifter. 

Det er akkurat som da coronapandemien kom, Høyre måtte tvinges av opposisjonen til å hjelpe de som ble permittert. 

Så jeg tror virkelig ikke at det hadde vært bedre. 

Skrevet

Selvfølgelig hadde hun det. Støre er den mest evneveike statsministeren Norge noensinne har hatt. Hun kommer til å vinne neste Stortingsvalg fortsetter han slik, dvs å ikke gjøre noe... 

Anonymkode: 20947...155

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...