Gå til innhold

Deo til små barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget plutselig at jenta mi som straks fyller 9 luktet svette! Det var da veldig tidlig?! Har noen andre gitt deo så tidlig som det?

Anonymkode: 274fd...322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bruker 10-åringen Neutral roll-on

Anonymkode: 145af...f4b

Skrevet

Brukte fra 9-10 års alderen her. 

Anonymkode: a9731...e7b

Skrevet

Mi har måttet bruke deo fra syvårs-alderen. Regner med hun kommer tidlig i puberteten, for å si det sånn.

Anonymkode: f259b...ba3

Skrevet

Begge mine jenter luktet svette fra 8-års alder. 

Anonymkode: 75a5c...4e8

Skrevet

Ok, men er det ikke slik at deo inneholder skadelige ting? 😔 tips til barnevennlig deo i så fall?

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Ok, men er det ikke slik at deo inneholder skadelige ting? 😔 tips til barnevennlig deo i så fall?

Har ikke så mye greie på det, men så etter noe svanemerket da vi skulle kjøpe. Endte opp med neutral, det føltes trygt. 👍 Her var han også 9 år.

Anonymkode: fa749...0c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oppdaget plutselig at jenta mi som straks fyller 9 luktet svette! Det var da veldig tidlig?! Har noen andre gitt deo så tidlig som det?

Ja, begge guttene begynte ved ca 8 års alder 

Anonymkode: fbbed...0f2

Skrevet

Min yngste begynte såvidt å lukte i fjor. Da var han 8. men det var etter han hadde vært på turning, så jeg heiv han i dusjen og da var det greit. Hender innimellom at han virkelig stinker, men det er når han har herja skikkelig og blitt svett, og ikke har dusja på kanskje 2 dager. Jeg har vurdert deo, men funnet ut at jeg avventer til han virkelig må 

Anonymkode: 98383...69d

Skrevet

8-10 år på mine tre gutter også. Han ene luktet ekstremt fra åtte års alder. Han er 12 og ferdig med puberteten nå. Eller ferdig og ferdig, men han er høyere enn meg, har skjeggvekst og kroppshår, ferdig med stemmeskiftet osv.

De andre luktet sjeldnere og var litt eldre da det startet. 

Anbefaler nuud deodorant. 

Anonymkode: ed06f...1a9

Skrevet

Jeg styrer ikke med deo til 9-åringen, vasker henne heller litt oftere. Hvis (når) du begynner med deo til ham vil du ha en uten aluminium. 

Anonymkode: 9d703...2d7

Skrevet

Cosmica sensitiv begynte mi på. Da var hun 7 1/2. Hjalp ikke å vaske ekstra, hun luktet mye svette etter endt skoledag. 

Ble utreder for tidlig pubertet. Fikk tilbud om å starte på hormonsprøyter for å forsinke menstruasjon. Valgte å ikke starte på de. Hun fikk ikke mensen før hun nå var passert 12 år. Så ikke veldig tidlig. 

Anonymkode: 8336b...492

Skrevet

Dermica deo med /uten parfyme og aluminium .

Eller cosmica sensitive

Anonymkode: fee0f...4a6

Skrevet

En 9 åring er jo ikke ett lite barn! De er mer enn stor nok til å bruke deo!

Anonymkode: 06a6d...c0c

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg styrer ikke med deo til 9-åringen, vasker henne heller litt oftere. Hvis (når) du begynner med deo til ham vil du ha en uten aluminium. 

Anonymkode: 9d703...2d7

Spesielt. Du stikker vel ikke innom skolen for å vaske henne i storefri? Flaut for henne å kjenne at hun lukter, eller at andre kommenterer det, og så får hun ikke gjort noe med det. 

Deo begynner man med både behovet kommer. Altså når man begynner å lukte svette. Men velg gjerne noe uten aluminiumklorid og andre skumle tilsetningsstoffer. Her i huset bruker vi nuud.Trenger ikke påføre hver dag og inneholder ikke noe skummelt. 

Anonymkode: ed06f...1a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...