Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Jeg og min svigerinne har tatt på oss å innrede svigermors leilighet. Vi har jobbet fint sammen, men hun er ei veldig bestemt dame og kan noen ganger være litt vanskelig å forholde seg til. Veldig humørsyk. Merket meg mer og mer at hun rettet på ting jeg satte opp av pynteting og bilder. Vi hadde en siste økt nå til morningen, og det endte med at ALT jeg hadde satt opp, til og med shampo og vaskemidler på badet, var gjort om på. Jeg så det ikke før vi skulle gå, hun har rett og slett bare gått etter meg og gjort om på alt jeg har satt opp. Jeg sa ikke noe, for jeg var så glad for bare å være ferdig, og hele poenget var jo at svigermor nå kunne flytte inn. Orket ikke merarbeid. Men jeg synes det er ufint å gjøre sånn. Hadde dere sagt noe til dette? Anonymkode: ec358...a7d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Er hun datter eller svigerdatter? Kanskje hun kjenner til bedre hvordam svigermoren din vil ha det. Anonymkode: c543e...5bb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er hun datter eller svigerdatter? Kanskje hun kjenner til bedre hvordam svigermoren din vil ha det. Anonymkode: c543e...5bb Nei hun er svigerdatter. Anonymkode: ec358...a7d
Sommerkroppen 2029 Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 Det er frekt. Neste gang sier du bare at hun kan ta denne oppgaven alene, for hun har best styring på hvor ting skal stå 😉
Gjest NotNaomi Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 Det er nesten en nødvendighet at når man gjør praktiske oppgaver sammen at man avtaler litt og rådfører seg litt med hverandre underveis. Sånt samarbeid blir det ofte litt krøll på underveis. Hun burde jo spurt om du ikke tenkte det var bedre slik og sånn og forklart hvorfor i så fall. Eller hun kunne fint latt det stå som du hadde plassert det også. Så litt frekk var hun ja. Jeg hadde nok ikke vært flink til å gjøre dette sammen med noen, og i hvertfall ikke uten samarbeid i form av kommunikasjon.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Jeg tenker at ja, det er litt frekt, men det er hennes mor det er snakk om så hun har sikkert litt mer eierfølelser for jobben dere har gjort så ville ha latt det gå og ikke sagt noe Anonymkode: 5f67e...cd7
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg tenker at ja, det er litt frekt, men det er hennes mor det er snakk om så hun har sikkert litt mer eierfølelser for jobben dere har gjort så ville ha latt det gå og ikke sagt noe Anonymkode: 5f67e...cd7 Det er ikke moren hennes. Det er vår felles svigermor. Anonymkode: ec358...a7d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 Hadde det vært dattern, ikke frekt. Hvis dette er svigerdatter.. Veldig frekt. Anonymkode: 1593a...d84
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 Det er jo unektelig litt spesielt. Jeg hadde vel ikke giddet si så mye annet enn at hun kan få lov til å gjøre dette alene neste gang, hvis det er sånn at hun må "kvalitetssjekke" alt uansett. Ellers blir det jo bare dobbeltarbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå