Gå til innhold

Hvor ofte vasker du håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du kort, langt, tykt, tynt hår?

Anonymkode: 237cd...928

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre ganger i uka tenker jeg. Ganske langt, temmelig vanlig nordisk hår. Altså tynne hårstrå, men ganske mange av dem. 

Anonymkode: 6dece...3c5

Skrevet

Annahver dag, men kan gå en ekstra dag imellom hvis jeg bare er hjemme. Har langt, tykt hår. 

Anonymkode: 11649...041

Skrevet

Jeg dusjer hver tredje dag, da vasker jeg også håret. 

Anonymkode: 8e0e1...bac

Skrevet

Ca. to ganger i uka. Langt, tykt hår.

Anonymkode: 89242...23f

Skrevet

Både meg og ungene vasker det to ganger i uka ca. Jeg har kort og veldig tykt hår, eldste barnet har langt og tykt hår, yngste har langt og veldig tykt hår. Yngste lurte på hvorfor jeg bare hadde kort hår, så da måtte jeg si at jeg var lei av alt styret. Om jeg ikke føna det i en evighet tok det tre dager før det tørka skikkelig. Det syns hu hørtes rart ut så hu lot være å føne håret engang, tok henne like lang tid gitt. 

Eldste har vasket håret sjeldent siden hun har atopisk eksem og dusjer minst mulig, eksemen likter bedre at hu vasker seg med klut. Yngste blei lei av å vaske det hver dag for hu syns det ble fett etter endag, så hu hadde det på avvenning. Nå ser det ikke fett ut eller lukter når hu vasker det to ganger i uka. Selv om hun trener hver dag, men humåtte ha en skikkelig avveninning. 

Anonymkode: dae03...ad6

Skrevet

Annenhver dag for håret mitt blir så fort fett.

Anonymkode: 4182d...311

Skrevet

Har langt tynt hår

Anonymkode: 4182d...311

Skrevet

3 ganger i uka ca,har ganske tynt hår, skulderlangt. Ingen faste dager, men blir ofte søndag, onsdag og fredag. 

Anonymkode: d3e37...5ef

Skrevet

Tirsdag, torsdag og søndag etter trening

Anonymkode: 8909c...be6

Skrevet

3 til 5 ganger i uka.

Har veldig tykt krøllete hår ned til bunnen av skulderbladene omtrent.

Har håret løst den dagen jeg vasker det, så må jeg sette det opp for det blir så stort, frizzy, bustete og "kråkereir" neste dag.  Kan ikke børste det liksom, for da blir det kjempefrizzy.

Kan ikke ha kort hår, det blir for stort. Av en eller annen grunn har jeg lite krøller på kronen av hodet så om det er kort-kort er det ganske rett på toppen også blir det en krone/krans rundt hele der krøllene begynner. Er det litt lenger ser jeg ut som en 70-åring og er det type bob ser jeg ut som en lampeskjerm.

Veldig vanskelig hår, ser best ut når det er langt og får litt tyngde.

Anonymkode: df73f...866

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

3 til 5 ganger i uka.

Har veldig tykt krøllete hår ned til bunnen av skulderbladene omtrent.

Har håret løst den dagen jeg vasker det, så må jeg sette det opp for det blir så stort, frizzy, bustete og "kråkereir" neste dag.  Kan ikke børste det liksom, for da blir det kjempefrizzy.

Kan ikke ha kort hår, det blir for stort. Av en eller annen grunn har jeg lite krøller på kronen av hodet så om det er kort-kort er det ganske rett på toppen også blir det en krone/krans rundt hele der krøllene begynner. Er det litt lenger ser jeg ut som en 70-åring og er det type bob ser jeg ut som en lampeskjerm.

Veldig vanskelig hår, ser best ut når det er langt og får litt tyngde.

Anonymkode: df73f...866

Jeg syns du høres helt bedårende ut😍lampeskjermfrisyre er undervurdert 🥰

Anonymkode: f4a6c...b2a

Skrevet

Halvlangt. Vasker det daglig

Anonymkode: 8f86f...906

Skrevet

Langt og nordisk. Vasker det hver femte dag. Da er det fint og nyvasket dag en og to, litt mindre spenstig dag tre, og så litt tørrsjampo i luggen og kronen og oppsatt på dag fire. Kunne selvsagt vasket det litt oftere, men med veldig tørr hodebunn blir det fort kløe selv med gode produkter. Skal jeg noe spesielt vasker jeg det selvsagt oftere. 

Anonymkode: 5d881...540

Skrevet

Jeg har alltid brukt dyr frisørshampo, hårkur, balsam og hårolje. Havnet på 800-1000kr mnd. Vasket håret annenhver dag. Håret mitt blir så fort slitt at jeg får ikke spart det lengere, før det må klippes.

Så nå tester jeg ut å vaske 2 dager i uka, med bare shampo og balsam for å se om det er noe forskjell. 

Anonymkode: 237cd...928

Skrevet

Vasker det ca hver 3. dag og tar i hårprodukt. Bløter tuppene med vann for å definere krøllene de andre dagene.

Anonymkode: d8b1e...fba

Skrevet

Langt og halvtykt hår. Før strømprisene steg til himmels vaska jeg det to ganger i uken. 
Nå går det mellom 5-6 dager mellom hver dusj. Det blir ikke fett eller lukter. Tar i tørrshampo et par ganger hvis jeg ser antydning til striper. 
Jeg pleier ikke å føne det, men lar det lufttørke. Det tar en hel dag dør det tørker. Om natten fletter jeg det, for ellers blir det så flokete. Har det i strikk eller klype om dagen. 

Anonymkode: 79b53...082

Skrevet

To ganger i uka ca? Fram til lock down måtte jeg vaske det annenhver dag, og om jeg skulle noe på kvelden på dag to måtte jeg vaske det da også. Nå blir det ikke like fett ig resultatet er at jeg nå har skikkelig langt hår. Før ble det maks ti cm kortere enn det er nå.

Anonymkode: 3fae7...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...