Gå til innhold

Vi har bare dette ene livet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor velger noen å kaste det bort på krangling, sutring, baksnakking og hatefulle ytringer? Det skjønner jeg faktisk ikke... 

Anonymkode: aa37a...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel misfornøyd med dette ene livet kanskje? 

Anonymkode: f2f80...575

Skrevet

Dette livet er ikke noe til liv dessverre, 

Anonymkode: 47d3a...697

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor velger noen å kaste det bort på krangling, sutring, baksnakking og hatefulle ytringer? Det skjønner jeg faktisk ikke... 

Men altså... Det er LITT der du selv er nå...

Du burde jo skrive om noe vakkert da. Blomster og sommerfugler. Eller svenske komedier 🙂

Sett deg ned og se på den svenske filmen "Under solen" ❤

Ingen komedie, men vakker og du får minst ti smil i ansiktet 🙂

Endret av NotNaomi
Skrevet

Fytti for et skrullingforum. 

Anonymkode: 30f47...05a

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fytti for et skrullingforum. 

Anonymkode: 30f47...05a

Og det sier du i DENNE tråden. Du har missa mye her  😅

Endret av NotNaomi
Skrevet

Kan få et evig liv etter døden med følge biblens bud og tro på Jesus Kristus  død og oppstamdelse...  f.eks. 4. Bud er sabbatsbudet der den jødiske sabbaten er den bibelske helligdagen fra solnedgang fredag til solnedgang lørdag... 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet

Fordi de ikke klarer bedre ❤️ 

Anonymkode: 0abb6...bb3

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor velger du å skrive dette her inne? Alle har forskjellige oppvekster, resurs folk rundt osv så selfølgelig vil folk oppleve livet forskjellig fra hverandre. Noen er uheldige og får alt mens andre svever fint i livet med mindre ting. Handler ikke om det du skriver, men at de ikke har det bra med seg selv og livet. Betyr ikke at de ikke velger å få hjelp, men livet er kompleks og livet er ingen dans på roser med rosa skyer og enhjørninger. 
Noen velger mer å syns synd på seg selv mer enn andre kanskje men det har med at de ikke har fått lært de rektige tekninkene og tilbudet er ikke så stort for alle. Med ventelister på over 2 år for psykolog osv så selfølgelig hoper det seg opp meg folk som ikke har det bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...