Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Hvorfor velger noen å kaste det bort på krangling, sutring, baksnakking og hatefulle ytringer? Det skjønner jeg faktisk ikke... Anonymkode: aa37a...160
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 De er vel misfornøyd med dette ene livet kanskje? Anonymkode: f2f80...575
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 Dette livet er ikke noe til liv dessverre, Anonymkode: 47d3a...697
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 (endret) Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvorfor velger noen å kaste det bort på krangling, sutring, baksnakking og hatefulle ytringer? Det skjønner jeg faktisk ikke... Anonymkode: aa37a...160 Men altså... Det er LITT der du selv er nå... Du burde jo skrive om noe vakkert da. Blomster og sommerfugler. Eller svenske komedier 🙂 Sett deg ned og se på den svenske filmen "Under solen" ❤ Ingen komedie, men vakker og du får minst ti smil i ansiktet 🙂 Endret 23. august 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 Fytti for et skrullingforum. Anonymkode: 30f47...05a
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #6 Skrevet 23. august 2022 (endret) Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Fytti for et skrullingforum. Anonymkode: 30f47...05a Og det sier du i DENNE tråden. Du har missa mye her 😅 Endret 23. august 2022 av NotNaomi
Pils Skrevet 23. august 2022 #7 Skrevet 23. august 2022 Kan få et evig liv etter døden med følge biblens bud og tro på Jesus Kristus død og oppstamdelse... f.eks. 4. Bud er sabbatsbudet der den jødiske sabbaten er den bibelske helligdagen fra solnedgang fredag til solnedgang lørdag...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 Fordi de ikke klarer bedre ❤️ Anonymkode: 0abb6...bb3
Gladjente00 Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Hvorfor velger noen å kaste det bort på krangling, sutring, baksnakking og hatefulle ytringer? Det skjønner jeg faktisk ikke... Anonymkode: aa37a...160 Hvorfor velger du å skrive dette her inne? Alle har forskjellige oppvekster, resurs folk rundt osv så selfølgelig vil folk oppleve livet forskjellig fra hverandre. Noen er uheldige og får alt mens andre svever fint i livet med mindre ting. Handler ikke om det du skriver, men at de ikke har det bra med seg selv og livet. Betyr ikke at de ikke velger å få hjelp, men livet er kompleks og livet er ingen dans på roser med rosa skyer og enhjørninger. Noen velger mer å syns synd på seg selv mer enn andre kanskje men det har med at de ikke har fått lært de rektige tekninkene og tilbudet er ikke så stort for alle. Med ventelister på over 2 år for psykolog osv så selfølgelig hoper det seg opp meg folk som ikke har det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå