Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #151 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men da er jo problemet du selv og din mangel på referanser. Ikke avisen. Anonymkode: 8e888...c74 Er det? 🙂
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2022 #152 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Er det? 🙂 Hvor lenge har du bodd i Norge og har du barn som har vokst opp i Norge ?
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #153 Skrevet 23. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Hvor lenge har du bodd i Norge og har du barn som har vokst opp i Norge ? Hvorfor spør du om private ting?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2022 #154 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Hvorfor spør du om private ting? Det gir svar på hvorfor du ikke kjenner til Portveien 2. hvis du sier at du har bodd i Norge i 3 år og du ikke har barn så er det forståelig. Sier du at du har bodd her i 25 år og har 3 barn så er det litt vanskeligere å forstå.
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #155 Skrevet 23. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Det gir svar på hvorfor du ikke kjenner til Portveien 2. hvis du sier at du har bodd i Norge i 3 år og du ikke har barn så er det forståelig. Sier du at du har bodd her i 25 år og har 3 barn så er det litt vanskeligere å forstå. Så du var ute etter å finne en grunn til å kritisere meg? Eller misforstår jeg nå?.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2022 #156 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Så du var ute etter å finne en grunn til å kritisere meg? Eller misforstår jeg nå?. Nei. Hvis du hadde svart at du ikke kjenner til programmet fordi du bare har bodd kort tid i landet så hadde ingen lurt og ingen kritisert. Det hadde parkert videre diskusjon.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #157 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Du, det er veldig åpenbart at jeg er det altså. Når noen skriver at infoen jeg får her er høflig og velment, så er jeg sterkt uenig. Jeg setter veldig mye høyere krav til høflighet. Du som lager tråd etter tråd hvor du snakker nedsettende om nordmenn, Norge, det norske språk og brukere her inne har høyere krav til høflighet enn andre her inne? Den påstanden er jo et glitrende eksempel på at du overhodet ikke ser hvordan du fremstår her inne. Enten så er du en trollebruker, eller så er du så ignorant at det er helt utrolig. Anonymkode: b87cf...b74
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #158 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Nettopp. Jeg er mye mer kritisk og har absolutt høyere krav til vanlig høflighet! Det var jo det jeg sa... Ellers tror jeg neppe at jeg hadde skrevet her inne om jeg var hårsår gitt. Akkurat dét faller på sin egen urimelighet 🙂 Det er jo merkelig siden flere av dine innlegg har blitt slettet for brukerangrep. Anonymkode: b87cf...b74
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #159 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (22 minutter siden): Hm. Jeg har vært høflig gjennom hele tråden. Hvis du ser innlegg jeg ikke har vært høflig i, så bare siter dem? De ble slettet av admin som personangrep. På meg, blant annet. Anonymkode: 38eb2...fc0
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #160 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du som lager tråd etter tråd hvor du snakker nedsettende om nordmenn, Norge, det norske språk og brukere her inne har høyere krav til høflighet enn andre her inne? Den påstanden er jo et glitrende eksempel på at du overhodet ikke ser hvordan du fremstår her inne. Enten så er du en trollebruker, eller så er du så ignorant at det er helt utrolig. Anonymkode: b87cf...b74 Nå har det kommet en del påstander her som flere ikke kan begrunne. Altså løgn. Det er ikke spesielt greit å ty til det for å prøve og vinne en diskusjon. Sånt er egentlig veldig uakseptabelt i en debatt. Så nå håper jeg i hvertfall én av dere, i dette tilfellet du, kan nevne hvor jeg snakket nedsettende om nordmenn, språket deres og brukere her inne?
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #161 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er jo merkelig siden flere av dine innlegg har blitt slettet for brukerangrep. Anonymkode: b87cf...b74 Flere? Nei, to på åtte måneder.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #162 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Flere? Nei, to på åtte måneder. En i dag da? I frokost tråden? Anonymkode: 05625...411
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #163 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (26 minutter siden): Hm. Jeg har vært høflig gjennom hele tråden. Hvis du ser innlegg jeg ikke har vært høflig i, så bare siter dem? Du skrev til ene at hun var nebbete. Anonymkode: e3b48...b6c
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #164 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): De ble slettet av admin som personangrep. På meg, blant annet. Anonymkode: 38eb2...fc0 Ok? Det er jo ikke greit. Nå er det jo vanskelig å vite hva du mener, men du kan kanskje nevne tråden og ikke angrepet så klart?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #165 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Flere? Nei, to på åtte måneder. Lyver så det renner av deg gjør du og. Tror du at noen tror på deg. Du har flere slettet bare i denne tråden. Anonymkode: b87cf...b74
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #166 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): En i dag da? I frokost tråden? Anonymkode: 05625...411 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Lyver så det renner av deg gjør du og. Tror du at noen tror på deg. Du har flere slettet bare i denne tråden. Anonymkode: b87cf...b74 Og de ble slettet på grunn av avsporing.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #167 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (4 minutter siden): Ok? Det er jo ikke greit. Nå er det jo vanskelig å vite hva du mener, men du kan kanskje nevne tråden og ikke angrepet så klart? I denne tråden. Og det ble ikke slettet som avsporing. Det var personangrep. Anonymkode: 38eb2...fc0
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #168 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): I denne tråden. Og det ble ikke slettet som avsporing. Det var personangrep. Anonymkode: 38eb2...fc0 Da blir det påstand mot påstand rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #169 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (4 minutter siden): Og de ble slettet på grunn av avsporing. Nei! Det står klart og tydelig i frokost tråden at det var personangrep og avsporing Anonymkode: 05625...411
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #170 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei! Det står klart og tydelig i frokost tråden at det var personangrep og avsporing Anonymkode: 05625...411 Ja, og jeg skrev avsporing. Hvis det var brukerangrep, hvilket jeg ikke tror, men samtidig ikke kan 100% sikker på, så blir det tredje gang på 8 måneder da. Det tar jeg selvfølgelig ansvar og selvkritikk på.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #171 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Ja, og jeg skrev avsporing. Hvis det var brukerangrep, hvilket jeg ikke tror, men samtidig ikke kan 100% sikker på, så blir det tredje gang på 8 måneder da. Det tar jeg selvfølgelig ansvar og selvkritikk på. Det var hån og angrep på en bestemt bruker. Du får se hva moderator skrev selv. Anonymkode: 05625...411
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #172 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Jeg skriver ikke ett eneste sted at mange ikke forstår det! 🙂 Hva med innlegget om alle innvandrerne da? du ramser opp ganske mange. «Hm. Det er over 800 000 innvandrere i Norge. Ca 15 %. Så har du de som er såkalte fremmedarbeidere, de som er utenlandske og gift med norske ++ Det blir ganske mange. Og mtp at alle er opptatt av at alle må integreres, så bør de jo skjønne hva som står iavisene i det minste...? 😊 uten å måtte Google opp» Anonymkode: e3b48...b6c
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #173 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det var hån og angrep på en bestemt bruker. Du får se hva moderator skrev selv. Anonymkode: 05625...411 Det var ikke hån. Det var en spøk. Men fordi noen mente at siden det var en "historie" med den aktuelle brukeren og meg, så mente noen at det var personangrep. Jeg må bare akseptere det hvis admin var enig.
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #174 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva med innlegget om alle innvandrerne da? du ramser opp ganske mange. «Hm. Det er over 800 000 innvandrere i Norge. Ca 15 %. Så har du de som er såkalte fremmedarbeidere, de som er utenlandske og gift med norske ++ Det blir ganske mange. Og mtp at alle er opptatt av at alle må integreres, så bør de jo skjønne hva som står iavisene i det minste...? 😊 uten å måtte Google opp» Anonymkode: e3b48...b6c Ja, det var et svar til en som skrev at man ikke kan ta hensyn til alle.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #175 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (5 minutter siden): Det var ikke hån. Det var en spøk. Men fordi noen mente at siden det var en "historie" med den aktuelle brukeren og meg, så mente noen at det var personangrep. Jeg må bare akseptere det hvis admin var enig. Så det var nummer 3 på 8 mnd? Nummer 2 var mot samme bruker i sommer da? Når du var opptatt av å «ta henne» og endte med å avsløre deg selv? Så 2 av 3 mot samme bruker på 8 mnd? Anonymkode: 05625...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå