Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #276 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Det behovet har jeg aldri hatt. Så vet ikke helt hva det handler om? Nei, det er jo bare et språklig bilde da. Det handler ikke om en virkelig ulykke. Men om et annet katastrofeområde. Anonymkode: 8e888...c74
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #277 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke du trenger å psykoanalysere folks følelser på forum basert på 3-4 innlegg. Du liker jo ikke fjerndiagnostisering. Anonymkode: 8e888...c74 Det er Allmennkunnskap! Trodde jeg da, men så feil kan man ta... 😅 har nada med fjerndiagnotisering å gjøre gitt.
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #278 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er jo bare et språklig bilde da. Det handler ikke om en virkelig ulykke. Men om et annet katastrofeområde. Anonymkode: 8e888...c74 Hva driver deg til å bevitne sånt da? Jeg spør fordi jeg altså ikke har det behovet selv.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #279 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Det er Allmennkunnskap! Trodde jeg da, men så feil kan man ta... 😅 har nada med fjerndiagnotisering å gjøre gitt. Hvis du påtar deg å kalle et innlegg aggressivt bare fordi det motsier deg og forteller deg hvor totalt feil du tar, og etterpå påtar deg å fortolke den påståtte aggresjonen som flauhet eller lignende, så er det jo fristende å bruke annen allmenn kjent kunnskap og si at du projiserer. Det er du selv som er flau. I alle fall burde være det. Anonymkode: 8e888...c74
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #280 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er jeg «opptatt» av det bare fordi jeg motsier din påstand om at du ikke klager, når den er feil? Anonymkode: 8e888...c74 Ja?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #281 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Hva driver deg til å bevitne sånt da? Jeg spør fordi jeg altså ikke har det behovet selv. Som sagt, det er et språklig bilde. Jeg har aldri sett en bilulykke. Anonymkode: 8e888...c74
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #282 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Ja? Så ett eneste svar i en tråd er bevis for «opptatthet» av et tema? Anonymkode: 8e888...c74
Gjest Danida Skrevet 23. august 2022 #283 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (3 timer siden): Velkjente for hvem? Jeg kan mange av Alf Prøysen da. Eller, en del er vel rettere sagt. Han døde i 1961, så da er jo hans sanger atskillig eldre enn den du nevner fra 1967.
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #284 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Som sagt, det er et språklig bilde. Jeg har aldri sett en bilulykke. Anonymkode: 8e888...c74 Men for Guds skyld. Hva legger du i det? Det kan jo ikke være så vanskelig å svare på? Folk har jo ellers sagt at det bunner i sensasjonslyst?
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #285 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Så ett eneste svar i en tråd er bevis for «opptatthet» av et tema? Anonymkode: 8e888...c74 Igjen, ja?
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #286 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvis du påtar deg å kalle et innlegg aggressivt bare fordi det motsier deg og forteller deg hvor totalt feil du tar, og etterpå påtar deg å fortolke den påståtte aggresjonen som flauhet eller lignende, så er det jo fristende å bruke annen allmenn kjent kunnskap og si at du projiserer. Det er du selv som er flau. I alle fall burde være det. Anonymkode: 8e888...c74 Hun innrømmet selv at det var aggresivt mener jeg å huske?
Gjest Danida Skrevet 23. august 2022 #287 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (2 timer siden): Jeg spør om vi kan ha en guiztråd om temaet hvor vi m Quiz på nettet er jo en umulighet.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #288 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Du skrev at jeg mangler norsk allmennkunnskap. Derfor spurte jeg om quiz, så kunne jeg helt beviselig motbevist deg. Det vil du og andre her ikke gå med på. Du har allerede gjennom en lang rekke tråder på forumet her vist at du har store hull i dine allmennkunnskap når det kommer til norsk og norsk samfunn, kultur osv. Du kan sikkert mye, men det er likevel et faktum at du gang på gang på gang selv velger å vise oss at du har disse hullene OG at du ikke tar til deg saklig informasjon om dette eller korrigering av reelle misforståelser og feil du kommer med påstander om. Den quiz-greia di er bare enda en av dine avsporingstaktikker for å få bort fokuset på det jeg/andre skriver. Anonymkode: 93d57...87e
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #289 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du har allerede gjennom en lang rekke tråder på forumet her vist at du har store hull i dine allmennkunnskap når det kommer til norsk og norsk samfunn, kultur osv. Du kan sikkert mye, men det er likevel et faktum at du gang på gang på gang selv velger å vise oss at du har disse hullene OG at du ikke tar til deg saklig informasjon om dette eller korrigering av reelle misforståelser og feil du kommer med påstander om. Den quiz-greia di er bare enda en av dine avsporingstaktikker for å få bort fokuset på det jeg/andre skriver. Anonymkode: 93d57...87e Ditto vil jeg si. Og jeg er helt overbevist om at jeg ville vunnet den quizen om allmennkunnskap om både Norge, norske uttrykk og kultur også faktisk. Min påstand jeg absolutt står ved Grammatikk er nok verre. Setningsoppbygging og fraser pluss norsk politikk og musikk. Der hadde jeg slitt. Ellers overhodet ikke. Rart ikke én eneste tar den utfordringen etter all kritikk jeg har fått om nevnte 🙂
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #290 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (45 minutter siden): Haha, ja sikkert! Ærlig talt. Det var dét du klarte å komme opp med her, ja. Som vanlig når det snører seg til rundt deg, mao. Anonymkode: 38eb2...fc0
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #291 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det var dét du klarte å komme opp med her, ja. Som vanlig når det snører seg til rundt deg, mao. Anonymkode: 38eb2...fc0 Tror nok det er andre det snører seg rundt 😊 denne tråden. Den er jævli underholdende OG interessant. Ikke visste jeg at den skulle utvikle seg sånn. Og jeg som tror jeg vet alt a gitt! Men her ble jeg positivt overrasket. På en forutsigbar måte selv om det er inkonsekvent å si det 😅
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #292 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (32 minutter siden): Hun innrømmet selv at det var aggresivt mener jeg å huske? Du må gjerne vise meg hvor du mener jeg "innrømmet at det var aggressivt"... Du projiserer og du forsøker atter en gang å trekke fokuset bort fra det jeg faktisk skrev til deg. DU ble imidlertid provosert da du beskyldte meg for å være "feig og formløs" etter at jeg holdt meg til saken og du begynte å avspore og jeg gjorde tydelig at du nok en gang forsøkte å vri deg unna det du selv har gjort og skrevet på forumet, forsøkte å avspore debatten med å komme med påstander om meg. Det er DU som stadig vrir deg unna, jeg har aldri deltatt i en diskusjon om quiz, det var en diskusjon du startet med en annen bruker da du ble svar skyldig det hun skrev - og du forsøkte å bruke samme taktikk da du ikke greide å argumentere mot det jeg skrev til deg. Nå fortsetter du å mase om denne quiz-greia di som ikke ville vært mulig å gjennomføre på en ordentlig måte. Dessuten ville det vært helt unødvendig, for du har selv valgt å dokumentere i uker og måneder her på forumet dine store hull i din allmennkunnskap. Vi trenger ikke en quiz for å "avgjøre" det, for du har selv lagt igjen titalls tråder på forumet siste ukene hvor du har dokumentert dette. At du nekter å innse det, det endrer absolutt ingenting. Men jeg forstår du ønsker å fortsette å bruke denne quiz-saken for å spore av din egen tråd når du blir svar skyldig, det er jo din sedvanlige taktikk. Det er veldig gjennomsiktig, ikke noe nytt, og som sagt tidligere, du dummer deg bare ut når du stadig fortsetter med det. Men det er, som også sagt, ditt valg - hver eneste gang du fortsetter å gjøre akkurat det samme. Anonymkode: 93d57...87e
Gjest Danida Skrevet 23. august 2022 #293 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (14 minutter siden): Rart ikke én eneste tar den utfordringen etter all kritikk jeg har fått om nevnte 🙂 Den er jo ikke mulig å ta. Man kan ikke quizze med internettilgang.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #294 Skrevet 23. august 2022 Har det blitt hakk i plata her angående quiz greia eller ? Hvordan skulle latt seg gjøre anonymt og rettferdig? Hvem i alle dager vil gi ut fullt navn og lignende for en quiz? Anonymkode: 05625...411
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #295 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (6 minutter siden): Tror nok det er andre det snører seg rundt 😊 denne tråden. Den er jævli underholdende OG interessant. Ikke visste jeg at den skulle utvikle seg sånn. Og jeg som tror jeg vet alt a gitt! Men her ble jeg positivt overrasket. På en forutsigbar måte selv om det er inkonsekvent å si det 😅 Selvsagt visste du det. Om ikke annet så skal du ha kred for å vite hvordan du skal engasjere og provosere. Det som imponerer meg mest er alle timene du bruker på forumet - bare i denne tråden må du ha skrevet hundrevis av svar. Noe man merker seg utover kvelden, da blir det mindre sammenheng i argumentasjonen og du gir svar som det jeg reagerte på her. Forståelig, du må jo bli sliten. Anonymkode: 38eb2...fc0
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #296 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Du må gjerne vise meg hvor du mener jeg "innrømmet at det var aggressivt"... Du projiserer og du forsøker atter en gang å trekke fokuset bort fra det jeg faktisk skrev til deg. DU ble imidlertid provosert da du beskyldte meg for å være "feig og formløs" etter at jeg holdt meg til saken og du begynte å avspore og jeg gjorde tydelig at du nok en gang forsøkte å vri deg unna det du selv har gjort og skrevet på forumet, forsøkte å avspore debatten med å komme med påstander om meg. Det er DU som stadig vrir deg unna, jeg har aldri deltatt i en diskusjon om quiz, det var en diskusjon du startet med en annen bruker da du ble svar skyldig det hun skrev - og du forsøkte å bruke samme taktikk da du ikke greide å argumentere mot det jeg skrev til deg. Nå fortsetter du å mase om denne quiz-greia di som ikke ville vært mulig å gjennomføre på en ordentlig måte. Dessuten ville det vært helt unødvendig, for du har selv valgt å dokumentere i uker og måneder her på forumet dine store hull i din allmennkunnskap. Vi trenger ikke en quiz for å "avgjøre" det, for du har selv lagt igjen titalls tråder på forumet siste ukene hvor du har dokumentert dette. At du nekter å innse det, det endrer absolutt ingenting. Men jeg forstår du ønsker å fortsette å bruke denne quiz-saken for å spore av din egen tråd når du blir svar skyldig, det er jo din sedvanlige taktikk. Det er veldig gjennomsiktig, ikke noe nytt, og som sagt tidligere, du dummer deg bare ut når du stadig fortsetter med det. Men det er, som også sagt, ditt valg - hver eneste gang du fortsetter å gjøre akkurat det samme. Anonymkode: 93d57...87e ...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #297 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt visste du det. Om ikke annet så skal du ha kred for å vite hvordan du skal engasjere og provosere. Det som imponerer meg mest er alle timene du bruker på forumet - bare i denne tråden må du ha skrevet hundrevis av svar. Noe man merker seg utover kvelden, da blir det mindre sammenheng i argumentasjonen og du gir svar som det jeg reagerte på her. Forståelig, du må jo bli sliten. Anonymkode: 38eb2...fc0 *før du arrestere meg, så er ‘hundrevis av svar’ en overdrivelse 😉mer for å tegne et bilde, så og si👌🏼 Anonymkode: 38eb2...fc0
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #298 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har det blitt hakk i plata her angående quiz greia eller ? Hvordan skulle latt seg gjøre anonymt og rettferdig? Hvem i alle dager vil gi ut fullt navn og lignende for en quiz? Anonymkode: 05625...411 Fullt navn? Det ville foregått sånn : en startet med spørsmål. Ti sekunder på svar for ikke å få tid til å Google. Den som svarer rett, spør så neste spørsmål. To og to brukere til ti eller tjue spørsmål er besvart. Er du med?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #299 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (28 minutter siden): Ditto vil jeg si. Og jeg er helt overbevist om at jeg ville vunnet den quizen om allmennkunnskap om både Norge, norske uttrykk og kultur også faktisk. Min påstand jeg absolutt står ved Grammatikk er nok verre. Setningsoppbygging og fraser pluss norsk politikk og musikk. Der hadde jeg slitt. Ellers overhodet ikke. Rart ikke én eneste tar den utfordringen etter all kritikk jeg har fått om nevnte 🙂 Hvorfor forholder du deg ikke til det som er et faktum - nemlig at du i uker og måneder har valgt å opprette tråder på forumet som har avslørt dine store hull i allmennkunnskap? Det er ikke kritikk av deg å påstå dette, det er jo noe du selv helt bevisst har valgt å opprette tråd etter tråd for å vise, det er jo ikke noe vi finner på, det er du selv som har valgt å avsløre dette ved deg selv. Det er ingen skam å ha slike hull i denne typen kunnskap når du ikke kommer fra Norge og ikke har norsk som morsmål. Men det er direkte pinlig å påstå at du vet mer om dette enn forumbrukere født og oppvokst i Norge når du selv så enormt mange ganger har valgt å avsløre din egen manglende kunnskap - og du også gang på gang har valgt å nekte å ta til deg korrekt informasjon, nekter å innrømme feilene du har og alt du har misforstått. Men atter en gang - det er ditt valg å stadig vise hva du kan - og ikke minst ikke kan - på formet, ditt valg å nekte å ta til deg enkle fakta og allmennkunnskap. Jeg forstår du da sikkert føler behov for å bevise hva du kan, men det vil uansett ikke endre det at du har hull i din allmennkunnskap og at du har gjentatt utallige ganger på forumet at du heller ikke vil ta til deg det faktum at du har misforstått mye og sprer feilinformasjon. Så hvorfor nekter du å forholde deg til det du selv har skrevet her i uker og måneder? Anonymkode: 93d57...87e
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #300 Skrevet 23. august 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Fullt navn? Det ville foregått sånn : en startet med spørsmål. Ti sekunder på svar for ikke å få tid til å Google. Den som svarer rett, spør så neste spørsmål. To og to brukere til ti eller tjue spørsmål er besvart. Er du med? Det hadde aldri fungert det vet du. Ingen vet om noen har rommet fullt av hjelpere feks. Legg fra deg dette, gå videre slutt å gnag. Anonymkode: 05625...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå