Gå til innhold

Noen "plantegale" damer her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har ei på jobben som fyller 60, og vi har samlet inn penger til en gave til henne i den anledningen.
Vet hun er veldig glad i planter og har veldig mye av dem, både på kontoret og hjemme.

I nærheten av der hun bor er det både Floriss, Mester Grønn, Plantasjen og Hageland.
Hvilke av dem er best, hvor bør vi kjøpe et gavekort til henne (i tillegg til en flaske vin)?

Anonymkode: 4fbc3...147

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt mest glad for et gavekort på Floriss! Mulig det varierer hva slags utvalg de har, men her jeg bor er de definitivt best. 

Anonymkode: f7500...08c

Skrevet

Jeg ville valgt Hageland, men det er jo fordi Hageland her jeg bor er veldig bra. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (12 minutter siden):

Jeg ville valgt Hageland, men det er jo fordi Hageland her jeg bor er veldig bra. 

Hvilken del av landet bor du i?

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde blitt mest glad for et gavekort på Floriss! Mulig det varierer hva slags utvalg de har, men her jeg bor er de definitivt best. 

HI

Skrevet

Ville valgt et av de store hagesentrene ja. Synes Hageland alltid har god kvalitet mens Plantasjen alltid har best utvalg og "penest" planter og vekster. Men det er bare min mening da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

HI

Så spesifikk at jeg anbefaler mitt hagesenter vil jeg ikke være på nettet, og hvordan andre Hageland i distriktet er går jeg ikke god for. Kan dere ikke bare finne ut hvor hun liker å handle? Det er jo ikke verre enn at dere i lunsjen ber om tips fra henne til hvor de har fine planter og godt utvalg. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (10 minutter siden):

Så spesifikk at jeg anbefaler mitt hagesenter vil jeg ikke være på nettet, og hvordan andre Hageland i distriktet er går jeg ikke god for. Kan dere ikke bare finne ut hvor hun liker å handle? Det er jo ikke verre enn at dere i lunsjen ber om tips fra henne til hvor de har fine planter og godt utvalg. 

Jeg regnet ikke med det, var derfor jeg bare spurte hvilken del av landet du bor i, ikke hvor i lander.
Hun er for øyeblikket sykemeldt, og vi tenkte å feire henne når hun kommer tilbake om ikke så lenge så litt vanskelig å spørre dessverre.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

HI

Østlandet.

Alle butikkene er ok altså, men erfaringsmessig er Plantasjen litt sånn... meh. Det er helt fint for å kjøpe potter og noen planter, men har spesielt vært plaget med hærmygg i planter og jord derfra. De har heller ikke veldig spennende utvalg, noe min nærmeste derimot Floriss har. Hageland kan også være kjempebra, men tror kanskje det varierer en del? Mulig jeg tar feil!

Skrevet

Haha, *"noe min nærmeste Floriss derimot har" skulle det være.

Skrevet

Hageland

Anonymkode: d4503...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...