Gå til innhold

Boks til runde knekkebrød?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når googling ikke gir resultat så forsøker jeg her😉 Familien har fått hang-up på runde knekkebrød. Både de små og store, for å gjøre det enkelt (se bilder). Begge pakkene ligger åpnet i brødskuffen, og det smuler helt ekstremt🤯

Tenkte jeg skulle klikke hjem oppbevaringsbokser som passer begge typer knekkebrød og få mindre smuler i skuffen🤪
Boksen kan være i metall, plast eller glass, trenger ikke være fin, skal være oppi en skuff. Googling av «oppbevaring runde knekkebrød», «boks knekkebrød rund» gir meg ikke et eneste fornuftig treff.

Er det noen av dere som har funnet bokser som fungerer, og som kunne tenke seg å dele en link med meg?🤞🏻🤞🏻🤞🏻

image.jpeg.679ab877df0899eb8fac7f2c033f2975.jpegimage.png.7d79b724a1d35d1182054274e0d8b205.png

Anonymkode: ec8fb...108

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
Skrevet

Du kan sikkert finne firkantede bokser...? 

Skrevet

Jeg har mine runde knekkebrød i en firkantet boks fra ikea.

Anonymkode: cb13a...6c8

Skrevet

Hva med å bruke kakebokser?

Anonymkode: a3dd8...5a5

Skrevet

Takk for svar. Firkantet boks kan jeg selvfølgelig også bruke, det falt meg ikke inn engang😂🤦🏻‍♀️

Hvilke firkantede bokser, for eksempel fra ikea, rommer en hel boks med store eller små runde knekkebrød?

Annonse

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. Firkantet boks kan jeg selvfølgelig også bruke, det falt meg ikke inn engang😂🤦🏻‍♀️

Hvilke firkantede bokser, for eksempel fra ikea, rommer en hel boks med store eller små runde knekkebrød?

Fort gjort 🙂 det der kunne vært typisk meg også egentlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...