Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #1 Skrevet 23. august 2022 Når googling ikke gir resultat så forsøker jeg her😉 Familien har fått hang-up på runde knekkebrød. Både de små og store, for å gjøre det enkelt (se bilder). Begge pakkene ligger åpnet i brødskuffen, og det smuler helt ekstremt🤯 Tenkte jeg skulle klikke hjem oppbevaringsbokser som passer begge typer knekkebrød og få mindre smuler i skuffen🤪 Boksen kan være i metall, plast eller glass, trenger ikke være fin, skal være oppi en skuff. Googling av «oppbevaring runde knekkebrød», «boks knekkebrød rund» gir meg ikke et eneste fornuftig treff. Er det noen av dere som har funnet bokser som fungerer, og som kunne tenke seg å dele en link med meg?🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: ec8fb...108
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #2 Skrevet 23. august 2022 Du kan sikkert finne firkantede bokser...?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #3 Skrevet 23. august 2022 Jeg har mine runde knekkebrød i en firkantet boks fra ikea. Anonymkode: cb13a...6c8
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #4 Skrevet 23. august 2022 Hva med å bruke kakebokser? Anonymkode: a3dd8...5a5
Anonym bruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 Takk for svar. Firkantet boks kan jeg selvfølgelig også bruke, det falt meg ikke inn engang😂🤦🏻♀️ Hvilke firkantede bokser, for eksempel fra ikea, rommer en hel boks med store eller små runde knekkebrød? Anonymkode: ec8fb...108
Himmel og hav Skrevet 23. august 2022 #6 Skrevet 23. august 2022 https://kremmerhuset.no/kjokken/bokser/boks-til-knekkebrod-hvit Jeg har en eldre knekkebrødboks fra Kremmerhuset, og i den går det to pakker av Wasa sine firkantede knekkebrød på en gang. Det burde gå noen runde oppi, tipper jeg.
Gjest NotNaomi Skrevet 23. august 2022 #7 Skrevet 23. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Firkantet boks kan jeg selvfølgelig også bruke, det falt meg ikke inn engang😂🤦🏻♀️ Hvilke firkantede bokser, for eksempel fra ikea, rommer en hel boks med store eller små runde knekkebrød? Anonymkode: ec8fb...108 Fort gjort 🙂 det der kunne vært typisk meg også egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå