Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #1 Skrevet 22. august 2022 Jeg er lykkelig gift. Men i helgen var vi på fest, og en kjekk mann som er helt min type flørtet med meg. Han var oppmerksom og søt uten å være slibrig, selv etter at han forstod at jeg var gift. Og jeg har tenkt mye på ham siden! Kjenner jeg synes nesten det er flaut hvor betatt jeg er av en person som jeg overhodet ikke kjenner. Nå må jeg bare slutte. Aaaargh. Anonymkode: fbc71...414
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Jeg er ikke gift, men har opplevd en slik akutt tiltrekning som singel noen få ganger. Det er heftig! Men det har aldri vist seg å kunne bli noe varig, fordi det ikke har vært nok utenom. Skal man fungere i et forhold med noen på sikt så må det jo være så mye mer i tillegg. Det interessante er vel også at den jeg har hatt desidert sterkest tiltrekning til på den måten, også sterkest seksuell tenning, det er ikke den jeg har hatt best sex med. God sex, ja, men ikke noen veldig spesielt. Vi gikk over til å bli venner istendenfor, for sammen i et forhold passet vi ikke. Kanskje det kan hjelpe deg litt, med å tenke på at det er ikke nødvendigvis så heftig og godt i virkeligheten som det kan virke som på forhånd Husk også alt det der med at det blir grønnest der du vatner - det gjelder her også. Jo mer du lar deg selv gruble og fokusere og drømme om denne mannen, jo finere vil han synes, og jo tørrere og kjedeligere vil mannen din fremstå i sammenligning. Istedenfor kan du jo bruke den energien og seksuelle driven du sikkert nå også føler til å rette fokuset mot mannen din - hva er det med ham som gjorde at du falt for ham, husker du hvor lykkelig dere var da dere var forelsket, kan du få frem den forelskelsen igjen, når fortalte du mannen din sist at du er glad for at han er mannen din, når forførte du mannen din sist? Anonymkode: 865b4...f9a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #3 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke gift, men har opplevd en slik akutt tiltrekning som singel noen få ganger. Det er heftig! Men det har aldri vist seg å kunne bli noe varig, fordi det ikke har vært nok utenom. Skal man fungere i et forhold med noen på sikt så må det jo være så mye mer i tillegg. Det interessante er vel også at den jeg har hatt desidert sterkest tiltrekning til på den måten, også sterkest seksuell tenning, det er ikke den jeg har hatt best sex med. God sex, ja, men ikke noen veldig spesielt. Vi gikk over til å bli venner istendenfor, for sammen i et forhold passet vi ikke. Kanskje det kan hjelpe deg litt, med å tenke på at det er ikke nødvendigvis så heftig og godt i virkeligheten som det kan virke som på forhånd Husk også alt det der med at det blir grønnest der du vatner - det gjelder her også. Jo mer du lar deg selv gruble og fokusere og drømme om denne mannen, jo finere vil han synes, og jo tørrere og kjedeligere vil mannen din fremstå i sammenligning. Istedenfor kan du jo bruke den energien og seksuelle driven du sikkert nå også føler til å rette fokuset mot mannen din - hva er det med ham som gjorde at du falt for ham, husker du hvor lykkelig dere var da dere var forelsket, kan du få frem den forelskelsen igjen, når fortalte du mannen din sist at du er glad for at han er mannen din, når forførte du mannen din sist? Anonymkode: 865b4...f9a Takk for langt og fint svar 😊 Du har jo sikkert helt rett i at det lille glimtet jeg så ikke forteller nok. Mannen min og jeg har det veldig godt sammen, men vi har vært sammen i 23 år, så det kan bli mye hverdag og lite tid til hverandre pga unger og jobb. Jeg savner å ha tid til romantikk og sex, men følelsene og lysten er der så absolutt ❤️. Anonymkode: fbc71...414
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #4 Skrevet 22. august 2022 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg falt pladask for en mann i fjor vinter - jeg ble virkelig slått i bakken. Det rare var at denne mannen ikke en gang var i nærheten av hva jeg ser i menn, faktisk ganske motsatt. Men likevel foret jeg forelskelsen, og da det viste seg at den ikke var gjensidig, ble jeg like slått i bakken av sorg. Det har vært et forvirrende år, og jeg angrer på at jeg lot meg forføre så til de grader. Men det kan ha vært noe med at vi kjedet oss hjemme, du vet familien as, hverdagen osv. Jeg har nå bestemt meg for å satse på mannen og familien, ikke på en flyktig forelskelse i en mann som ikke vil ha meg. Mitt råd. Ikke la følelsene rutsje av gårde med deg. Ikke mat forelskelsen. Fokuser på familien og mannen så sparer du deg for mye. Anonymkode: 9f561...713
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #5 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg falt pladask for en mann i fjor vinter - jeg ble virkelig slått i bakken. Det rare var at denne mannen ikke en gang var i nærheten av hva jeg ser i menn, faktisk ganske motsatt. Men likevel foret jeg forelskelsen, og da det viste seg at den ikke var gjensidig, ble jeg like slått i bakken av sorg. Det har vært et forvirrende år, og jeg angrer på at jeg lot meg forføre så til de grader. Men det kan ha vært noe med at vi kjedet oss hjemme, du vet familien as, hverdagen osv. Jeg har nå bestemt meg for å satse på mannen og familien, ikke på en flyktig forelskelse i en mann som ikke vil ha meg. Mitt råd. Ikke la følelsene rutsje av gårde med deg. Ikke mat forelskelsen. Fokuser på familien og mannen så sparer du deg for mye. Anonymkode: 9f561...713 Takk! Godt råd. Håper det går bedre med deg nå ❤️ Anonymkode: fbc71...414
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #6 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for langt og fint svar 😊 Du har jo sikkert helt rett i at det lille glimtet jeg så ikke forteller nok. Mannen min og jeg har det veldig godt sammen, men vi har vært sammen i 23 år, så det kan bli mye hverdag og lite tid til hverandre pga unger og jobb. Jeg savner å ha tid til romantikk og sex, men følelsene og lysten er der så absolutt ❤️. Anonymkode: fbc71...414 Så heldig du er som har vært i et så langt forhold og fremdeles kan si at du og mannen din har det veldig godt sammen og er lykkelig sammen Det du sier her forklarer nok hvorfor du nå var mottakelig - du savner å ha tid til romantikk og sex, du savner kjæresten som mannen din også skal være. Snakk med mannen din og se om dere kan bli enige i å prioritere hverandre fremover. Selv om hverdagen går i ett og det blir lite tid til hverandre, så vil det nesten alltid være små lommer av tid, eller skape dem. Ofte går det også på å være flinke til å virkelig se hverandre i hverdagen, og det gode med det er at det ikke krever mer tid. Heller ikke å flørte med partneren tar tid, eller å vise hverandre omtanke og at dere setter pris på hverandre. Da bygges det gjerne også opp mer lyst - og mer driv til å finne tid - til å være kjærester og ha sex. De aller fleste vil gjennom livet møte en eller flere slike som han du møtte. Kanskje du kan se på den kjekke mannen du møtte som en som en god hjelper, en som minnet deg på hva du og mannen din ikke tar godt nok vare på i forholdet, at dere ikke har vært gode nok til å sette pris på hverandre og være kjærester. Jeg tror du og mannen snart går inn i en ny forelskelsesfase om dere legger bittelitt innsats inn for det Anonymkode: 865b4...f9a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #7 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Så heldig du er som har vært i et så langt forhold og fremdeles kan si at du og mannen din har det veldig godt sammen og er lykkelig sammen Det du sier her forklarer nok hvorfor du nå var mottakelig - du savner å ha tid til romantikk og sex, du savner kjæresten som mannen din også skal være. Snakk med mannen din og se om dere kan bli enige i å prioritere hverandre fremover. Selv om hverdagen går i ett og det blir lite tid til hverandre, så vil det nesten alltid være små lommer av tid, eller skape dem. Ofte går det også på å være flinke til å virkelig se hverandre i hverdagen, og det gode med det er at det ikke krever mer tid. Heller ikke å flørte med partneren tar tid, eller å vise hverandre omtanke og at dere setter pris på hverandre. Da bygges det gjerne også opp mer lyst - og mer driv til å finne tid - til å være kjærester og ha sex. De aller fleste vil gjennom livet møte en eller flere slike som han du møtte. Kanskje du kan se på den kjekke mannen du møtte som en som en god hjelper, en som minnet deg på hva du og mannen din ikke tar godt nok vare på i forholdet, at dere ikke har vært gode nok til å sette pris på hverandre og være kjærester. Jeg tror du og mannen snart går inn i en ny forelskelsesfase om dere legger bittelitt innsats inn for det Anonymkode: 865b4...f9a Takk for det 😊 Det har du nok helt rett i. Jeg hadde aldri ofret forholdet til mannen min for noe annet, men ble overrasket over hvordan denne fyren invaderer hodet mitt 🙈 Anonymkode: fbc71...414
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #8 Skrevet 22. august 2022 Har opplevd det. Var singel, prøvde å møtes igjen. Det var det rene selvbedrag. Anonymkode: 8ec05...495
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #9 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg er lykkelig gift. Men i helgen var vi på fest, og en kjekk mann som er helt min type flørtet med meg. Han var oppmerksom og søt uten å være slibrig, selv etter at han forstod at jeg var gift. Og jeg har tenkt mye på ham siden! Kjenner jeg synes nesten det er flaut hvor betatt jeg er av en person som jeg overhodet ikke kjenner. Nå må jeg bare slutte. Aaaargh. Anonymkode: fbc71...414 Det er følelsen, ikke nødvendigvis han. Klart det er deilig å få bekreftelse og oppmerksomhet. Hva med å snu på det? Tenk litt på han må da, det går jo over. Og dette er faktisk helt normal. 😊 Anonymkode: 244ba...07d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #10 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk! Godt råd. Håper det går bedre med deg nå ❤️ Anonymkode: fbc71...414 For å være ærlig, ikke helt. Jeg er overrasket over at jeg lot meg falle så til de grader. Jeg var i ferd med å kaste alt jeg hadde på båten for denne mannen. Jeg vet nå at det var følelsen jeg dyrket, ikke han, og at jeg var midlertidig sinnsyk. Men det holdt på å gå så galt, og det er bare flaks at jeg ikke sitter alene i en utleieleilighet nå med tre små barn, og midt oppi en helvetes skilsmisseprosess. Bare vær forsiktig. Anonymkode: 9f561...713
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #11 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): For å være ærlig, ikke helt. Jeg er overrasket over at jeg lot meg falle så til de grader. Jeg var i ferd med å kaste alt jeg hadde på båten for denne mannen. Jeg vet nå at det var følelsen jeg dyrket, ikke han, og at jeg var midlertidig sinnsyk. Men det holdt på å gå så galt, og det er bare flaks at jeg ikke sitter alene i en utleieleilighet nå med tre små barn, og midt oppi en helvetes skilsmisseprosess. Bare vær forsiktig. Anonymkode: 9f561...713 Takk, tar det til meg. Og krysser fingrene for at fremtiden din blir lysere. Anonymkode: fbc71...414
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #12 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er følelsen, ikke nødvendigvis han. Klart det er deilig å få bekreftelse og oppmerksomhet. Hva med å snu på det? Tenk litt på han må da, det går jo over. Og dette er faktisk helt normal. 😊 Anonymkode: 244ba...07d Ja, det er jo sikkert bare følelsen, jeg vet jo nesten ingenting om fyren 🙈. Men det var så herlig å bli behandlet som en dame. Akkurat det er ikkje mannen min sin sterkeste side, selv om han er flink til å vise at han elsker meg på andre måter. Anonymkode: fbc71...414
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #13 Skrevet 22. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har opplevd det. Var singel, prøvde å møtes igjen. Det var det rene selvbedrag. Anonymkode: 8ec05...495 Hvis jeg var singel, hadde det kanskje blitt noe denne helgen. Men det er jo ganske sannsynlig at jeg hadde blitt skuffet også. Anonymkode: fbc71...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå