Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #101 Skrevet 28. august 2022 Tusen takk. Suger til meg det positive eller forresten det var ikke noe sånn der. Så suger til meg driten istedenfor. Noe som gjorde dagen min trist. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #102 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk. Suger til meg det positive eller forresten det var ikke noe sånn der. Så suger til meg driten istedenfor. Noe som gjorde dagen min trist. Anonymkode: e7922...b52 Nå får du jammen ta deg sammen og gjøre grep rundt egen helse . Første du må gjøre er å logge av. Dette er KUN selvskading og er hverken godt for deg eller de andre brukerne på forumet! Anonymkode: 9bbbd...2b0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #103 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Tusen takk. Suger til meg det positive eller forresten det var ikke noe sånn der. Så suger til meg driten istedenfor. Noe som gjorde dagen min trist. Anonymkode: e7922...b52 Skulle ikke du slutte med dette? Anonymkode: d1690...da6
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #104 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Tusen takk. Suger til meg det positive eller forresten det var ikke noe sånn der. Så suger til meg driten istedenfor. Noe som gjorde dagen min trist. Anonymkode: e7922...b52 Faen så frekk du er! Anonymkode: 4a59b...971
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #105 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Tusen takk. Suger til meg det positive eller forresten det var ikke noe sånn der. Så suger til meg driten istedenfor. Noe som gjorde dagen min trist. Anonymkode: e7922...b52 Du må innse at folk her inne er ikke psykologene dine, at det er ikke andres ansvar at du er lykkelig eller ei. Anonymkode: d1690...da6
Gjest NotNaomi Skrevet 28. august 2022 #106 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tusen takk. Suger til meg det positive eller forresten det var ikke noe sånn der. Så suger til meg driten istedenfor. Noe som gjorde dagen min trist. Anonymkode: e7922...b52 Problem er hi, at du speiler mange her alt for godt. Men i motsetning til deg som faktisk innrømmer hvordan du har det, så benekter de fleste andre det, og så viser du dem på din måte hvor jævli de har det selv. Derfor hakker de på deg, og derfor hakker de på de som har det bedre også. Det er du som uansett kommer best ut av det, for du er ærlig og du driver ikke med angrep. De som angriper graver bare sin egen grav dypere og dypere, for sånn er det med de som ikke tør innrømme og som ikke tør vedkjenne seg. Det du kan tenke er at de som er verst mot deg også er de som har det verst. De trenger mye mer hjelp enn det du trenger, og når de skriver at du må slutte å skrive her, så er det fordi de ikke klarer å slutte og oppføre seg som dårlige personer. Alle som er ærlige her inne på godt og vondt blir forsøkt mobbet ut. De vil snakke om ufarlige og bekvemme ting som får de til å rømme vekk fra seg selv her inne. Du vil få det bedre, tro meg. Det er iallefall stort håp for det. Stå på, og få det ut. Husk at de som oppfører seg bedritent og aggresivt egentlig trenger kjærlighet. Så enkelt er det, men det er fryktelig vanskelig å gi dem det. Jeg heier på deg! Du vil klare deg.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. august 2022 #107 Skrevet 28. august 2022 NotNaomi skrev (11 minutter siden): Problem er hi, at du speiler mange her alt for godt. Men i motsetning til deg som faktisk innrømmer hvordan du har det, så benekter de fleste andre det, og så viser du dem på din måte hvor jævli de har det selv. Derfor hakker de på deg, og derfor hakker de på de som har det bedre også. Det er du som uansett kommer best ut av det, for du er ærlig og du driver ikke med angrep. De som angriper graver bare sin egen grav dypere og dypere, for sånn er det med de som ikke tør innrømme og som ikke tør vedkjenne seg. Det du kan tenke er at de som er verst mot deg også er de som har det verst. De trenger mye mer hjelp enn det du trenger, og når de skriver at du må slutte å skrive her, så er det fordi de ikke klarer å slutte og oppføre seg som dårlige personer. Alle som er ærlige her inne på godt og vondt blir forsøkt mobbet ut. De vil snakke om ufarlige og bekvemme ting som får de til å rømme vekk fra seg selv her inne. Du vil få det bedre, tro meg. Det er iallefall stort håp for det. Stå på, og få det ut. Husk at de som oppfører seg bedritent og aggresivt egentlig trenger kjærlighet. Så enkelt er det, men det er fryktelig vanskelig å gi dem det. Jeg heier på deg! Du vil klare deg. Du må gjerne støtte andre altså , men det å si at andre sliter fordi de ønsker å få slutt på selvskading blir for dumt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #108 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Skulle ikke du slutte med dette? Anonymkode: d1690...da6 Jo, det skulle jeg egentlig. Følelsene løper av med meg. Ble lei meg før i dag av å lese. Noe jeg og egentlig ikke skulle. Og det preget dagen min. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #109 Skrevet 28. august 2022 Ja, ja. Da er det vel bare å slå fast at du har det akkurat som du ønsker å ha det. (Og @NotNaomi, du aner virkelig ikke hva du snakker om etter kun en måned her. Folk er ikke stygge med HI, de gir henne eksakt det hun spør etter.) Anonymkode: 17e40...83a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #110 Skrevet 28. august 2022 NotNaomi skrev (6 timer siden): De trenger mye mer hjelp enn det du trenger, og når de skriver at du må slutte å skrive her, så er det fordi de ikke klarer å slutte og oppføre seg som dårlige personer. Nei, når de sier at hun må slutte med det, så er det fordi de har sett hvordan hun får det av å skrive her. Også hvis absolutt ingen svarer. Anonymkode: 17e40...83a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2022 #111 Skrevet 28. august 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ja, ja. Da er det vel bare å slå fast at du har det akkurat som du ønsker å ha det. (Og @NotNaomi, du aner virkelig ikke hva du snakker om etter kun en måned her. Folk er ikke stygge med HI, de gir henne eksakt det hun spør etter.) Anonymkode: 17e40...83a Jeg vil ikke ha det sånn. Vil ha det bra og være glad. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #112 Skrevet 29. august 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Jeg vil ikke ha det sånn. Vil ha det bra og være glad. Anonymkode: e7922...b52 Løgner. Hvis du ville det, ville du ha endret på de handlingene som du helt bevisst utfører hver dag. Du gjør dem helt selv, med vilje. Du logger på her, leser og furter. Skriver mer og mer surving. Så nei, du vil IKKE være glad. Du liker best når alt er trist. Så fint at du har fått det på din måte! Vær fornøyd med det! Dette er ditt valg og din bestemmelse. Anonymkode: 17e40...83a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #113 Skrevet 29. august 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Tusen takk. Suger til meg det positive eller forresten det var ikke noe sånn der. Så suger til meg driten istedenfor. Noe som gjorde dagen min trist. Anonymkode: e7922...b52 Her har vi beviset! Du har hundrevis, kanskje tusenvis av svar i de trådene du har holdt liv i siden i fjor. Og 3/4 av dem har i seg gode råd. Men du suger til deg driten, for den ønsker du deg mest. Den bekrefter din offerrolle. Du kan nyte å være Kristus på korset, det gjør deg opphøyd og tragisk og verdig til andres sympati. Sånn tenker du. Og når sympatien uteblir, er de andre slemme, og da må du spørre i en anklagende tråd om vi her på forum pleier å såre andre med vilje. For da kan du sammenligne med alle de fæle menneskene du har i hverdagen din, som ikke gjør det de burde for deg. Ikke trøster deg og holder deg i hånda selv om du er selve det hellige Offer. Anonymkode: 17e40...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå