Gå til innhold

Tabu tema

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nummer 1: å slutte å søke sympati og bekreftelse blant tilfeldige fremmede. Så slipper du å «føle» at de mener noe som helst.

Anonymkode: 3c663...d6b

Skal prøve på det. 

Anonymkode: e7922...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Skal prøve på det. 

Slett brukeren din her og hold deg til å lese. Du vil ikke greie det hvis målet er så uambisiøst som «skal prøve»! 

Skrevet

Ikke kjekt å føle folk ikke liker meg selvom det er på nettet og ikke real life. Tar det dessverre innover meg. 

Skrevet

Ikke kjekt å føle folk ikke liker meg selvom det er på nettet og ikke real life. Tar det dessverre innover meg. 

Så lenge varte det altså. Det er 10 minutter siden du takket meg for konstruktive tilbakemeldinger, og sa at du så at det ikke var noe konstruktivt med sånne kommentarer som du kommer med over her.

Anonymkode: d1690...da6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Slett brukeren din her og hold deg til å lese. Du vil ikke greie det hvis målet er så uambisiøst som «skal prøve»! 

Prøve er et ord jeg bruker en del, men mener jo et oppriktig forsøk selvom. 

Skal gjerne gjøre det. Gjerne det man må når der er litt avhengihets dannende. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor sletter du ikke brukeren din og heller bare leser?

Anonymkode: 9bbbd...2b0

Skrevet

Så lenge varte det altså. Det er 10 minutter siden du takket meg for konstruktive tilbakemeldinger, og sa at du så at det ikke var noe konstruktivt med sånne kommentarer som du kommer med over her.

Bare en forklaring. Mener det jeg skrev og skal ikke gjøre det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor sletter du ikke brukeren din og heller bare leser?

Går det ann? 

Skrevet

Går det ann? 

Åpenbart 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Åpenbart 

Ok. 

Skrevet

Vil bare bli likt og høre til en plass. Ved kjedsomhet/ensomhet. Prate/skrive med noen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Vil bare bli likt og høre til en plass. Ved kjedsomhet/ensomhet. Prate/skrive med noen. 

Og igjen: hva er det ved deg som du mener er verd å LIKE? Hvilke trekk er hyggelige og sympatiske og morsomme med deg?

For da er spørsmålet: viser du de trekkene her? Har du deltatt på en sympatisk og hyggelig og morsom måte? Har du gitt oss noe som helst å like?

Eller har du bare vært martyr gjennom hver eneste tråd? Slik jeg har opplevd deg, varierer du kun mellom å være martyr og fornærmet martyr som svarer spydig. 

Hvis det er taktikken din for å bli likt, så tror jeg du må legge om. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Og igjen: hva er det ved deg som du mener er verd å LIKE? Hvilke trekk er hyggelige og sympatiske og morsomme med deg?

For da er spørsmålet: viser du de trekkene her? Har du deltatt på en sympatisk og hyggelig og morsom måte? Har du gitt oss noe som helst å like?

Eller har du bare vært martyr gjennom hver eneste tråd? Slik jeg har opplevd deg, varierer du kun mellom å være martyr og fornærmet martyr som svarer spydig. 

Synd at du bare har den oppfatning av meg, men skal ta den. Jeg er mer enn det og har gjort annet her og. Takk for svar. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 26.8.2022 den 16.31):

Synd at du bare har den oppfatning av meg, men skal ta den. Jeg er mer enn det og har gjort annet her og. Takk for svar. 

Hva annet da? Bare av nysgjerrighet. Er det du som har de der «hva er en venn?» og «hva er meningen med livet»-trådene. 

Anonymkode: 17e40...83a

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Hva annet da? Bare av nysgjerrighet. Er det du som har de der «hva er en venn?» og «hva er meningen med livet»-trådene. 

Oppfattet du meg likt som d6b? Håper du svarer på det. 

Nei, ikke meg som har dem. 

Skrevet

Har den med meningen med livet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Fins det noe annet å oppfatte, altså? Folk må i så fall være bra synske, hvis de skal klare å se noe annet enn martyren i deg. Hvor har du vist deg som noe mer og annet enn Tussi her på forum? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Har den med meningen med livet. 

Og den med «sårer du folk» og den med «har du omtanke for andre». 
Beklager å måtte si det, men alle sånne tråder er jo jevngodt med å masturbere elendigheten. Du skriver dem jo bare for å påføre deg selv mer sorg. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 26.8.2022 den 11.41):

Kanskje du skal snakke for deg selv? Jeg får litt problemer når folk skriver "vi" og "oss" her inne, som om alle er like og mener det samme. Akkurat det burde vel enhver nå ha sett og skjønt at vi ikke er? Nå er det riktignok ikke så altfor mange som skiller seg åpenlyst ut her, og det alene er faktisk grunn til å like folk. At de ikke er sånne "oss" og "vi"- typer. Elsker mennesker som har litt særpreg og ikke er a-4 i et bestemt miljø, og at du stiller krav til at folk skal være morsomme, sympatiske og "hyggelige" for å bli likt, er jo ditt problem. Dessuten har jeg ikke noe sted sett at HI ikke er hyggelig heller. Jeg har null problem er med å like henne. Så mye for "oss" her inne.

Skrevet

Det er nok mange som føler seg litt ensomme i blant. 

Anonymkode: 4a59b...971

Skrevet
NotNaomi skrev (5 timer siden):

Kanskje du skal snakke for deg selv?

Det er vel egentlig du som snakker for DEG selv her da. 

Generelt kreves det nok mer enn «er alene. alt trist» for å bli likt, og det hun jager etter er jo vennskap og tilhørighet i det virkelige liv. 

Da må hun ut av dette kaninhullet her. Kontakten med dette forumet er rein selvskading. Skjønner at du prøver å være vennlig, men på sikt ødelegger du for henne. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel egentlig du som snakker for DEG selv her da. 

Generelt kreves det nok mer enn «er alene. alt trist» for å bli likt, og det hun jager etter er jo vennskap og tilhørighet i det virkelige liv. 

Da må hun ut av dette kaninhullet her. Kontakten med dette forumet er rein selvskading. Skjønner at du prøver å være vennlig, men på sikt ødelegger du for henne. 

Jeg prøver jo strengt tatt ikke. Jeg er vennlig mot henne fordi jeg ser en person som faktisk prøver. 

Skrevet
NotNaomi skrev (39 minutter siden):

Jeg prøver jo strengt tatt ikke. Jeg er vennlig mot henne fordi jeg ser en person som faktisk prøver. 

Det hun BØR prøve på, er å stenge ned denne kontoen. Det er en største tjenesten hun kan gjøre seg selv. Hun har runket misèren i over et år her, og det virker stikk mot sin hensikt. Hun blir sykere av det. 

Men du ser deg selv som en frelsende figur, og mater henne med akkurat nok positiv feedback. Det vil ikke gjøre henne friskere eller lykkeligere, men det vil gi henne et halmstrå av motivasjon til å bli hengende her på forum. «Én liker meg, jeg må se om hun er der i dag». Du kommer til å funke på henne sånn som den avvisende kjæresten funker på en 15-åring: de bittesmå lyspunktene skaper et hekt som holder personen fast i noe som grunnleggende er destruktivt. 

Men selv kommer du til å føle deg “snill”, da. Og det er jo fint for selvfølelsen din. Du kunne like godt begynne å kjøpe øl til en alkis og rose deg selv for hvor grei du er. 

Skrevet
NotNaomi skrev (44 minutter siden):

Mistenker at du er mer interesert i å vise hvor mye bedre du er enn alle andre her, enn at du bryr deg om hi.

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Mistenker at du er mer interesert i å vise hvor mye bedre du er enn alle andre her, enn at du bryr deg om hi.

Tenker at denne kommentaren er ganske spot on. 

Anonymkode: 4a59b...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...