Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #51 Skrevet 24. august 2022 Håper du og har lest hvor mange ganger jeg har takket og sagt jeg setter pris på og tatt til meg råd. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #52 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Eh. Ja. Når du behandler et forum med mange tusen medlemmer som din private dagbok og søppelbøtte - hva kan skje? Jo du kan møte på folk som ikke duller med deg. Ta voksne valg. Ikke spam. Anonymkode: 17e40...83a Det skjønner jeg. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #53 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Støtte som du skrev. Anonymkode: e7922...b52 Du har fått så enormt mye støtte! I tråd etter tråd, måned etter måned. Men det er som et utømmelig hull, det blir aldri nok. Du er faktisk veldig frekk som våger deg å si at støtte kun er for andre. Hvordan tror du at vi som har skrevet ordentlig til deg i mange tråder føler det når du bare kaster fra deg innsatsen vår? Er du et godt medmenneske da? Anonymkode: 4a59b...971
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #54 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Sa ikke det. Sa vel at den tid er forbi. Samme som du skrev. Og jeg får ikke gjort noe med det? Anonymkode: e7922...b52 Jo, det er akkurat det du kan, men du må ville gjøre noe med det. Anonymkode: d1690...da6
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #55 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Du har fått så enormt mye støtte! I tråd etter tråd, måned etter måned. Men det er som et utømmelig hull, det blir aldri nok. Du er faktisk veldig frekk som våger deg å si at støtte kun er for andre. Hvordan tror du at vi som har skrevet ordentlig til deg i mange tråder føler det når du bare kaster fra deg innsatsen vår? Er du et godt medmenneske da? Anonymkode: 4a59b...971 Håper du leste videre i tråden. For jeg gjorde ikke det. Setter pris og er takknemlig for på alle som har tatt seg tid til å svare meg. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #56 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jo, det er akkurat det du kan, men du må ville gjøre noe med det. Anonymkode: d1690...da6 Kanskje dette er et dumt spm nå, men hvordan da? Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #57 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Håper du leste videre i tråden. For jeg gjorde ikke det. Setter pris og er takknemlig for på alle som har tatt seg tid til å svare meg. Anonymkode: e7922...b52 Jeg vil ikke lese mer. Du gjør meg lei meg. Anonymkode: 4a59b...971
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #58 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke lese mer. Du gjør meg lei meg. Anonymkode: 4a59b...971 Hvordan da? Jeg kan ikke tvinge deg. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #59 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg vil ikke lese mer. Du gjør meg lei meg. Anonymkode: 4a59b...971 Håper du svarer. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #60 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Håper du og har lest hvor mange ganger jeg har takket og sagt jeg setter pris på og tatt til meg råd. Anonymkode: e7922...b52 «Så dere ønsker meg bort herfra. Vet jeg er uønsket» er ikke å ta til seg råd. Å ta til seg råd er å forandre på egen atferd. Det har ikke skjedd. Du har forandret deg til det verre. Før klagde du i det minste over de upålitelige vennene dine som ditcha deg. Nå klager du uten grunn. Anonymkode: 17e40...83a
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #61 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Kanskje dette er et dumt spm nå, men hvordan da? Anonymkode: e7922...b52 For akkurat dét er det jo INGEN som har gitt deg tips og råd og vink og lange instruksjonsbøker om… 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Du er virkelig ikke sann. Logg av. Ring en profesjonell terapeut. Anonymkode: 17e40...83a
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #62 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): For akkurat dét er det jo INGEN som har gitt deg tips og råd og vink og lange instruksjonsbøker om… 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Du er virkelig ikke sann. Logg av. Ring en profesjonell terapeut. Anonymkode: 17e40...83a Tror vi snakker om forskjellig ting her. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #63 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): «Så dere ønsker meg bort herfra. Vet jeg er uønsket» er ikke å ta til seg råd. Å ta til seg råd er å forandre på egen atferd. Det har ikke skjedd. Du har forandret deg til det verre. Før klagde du i det minste over de upålitelige vennene dine som ditcha deg. Nå klager du uten grunn. Anonymkode: 17e40...83a Jeg har ikke kommet inn på det her, men ting er verre her for å si det sånn. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #64 Skrevet 24. august 2022 Har tatt til meg mye jeg har fått her i fra. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #65 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Har tatt til meg mye jeg har fått her i fra. Anonymkode: e7922...b52 Ikke den biten om å logge av, tydeligvis. Selv om det er det som skader deg mest. Anonymkode: 3c663...d6b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #66 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ikke den biten om å logge av, tydeligvis. Selv om det er det som skader deg mest. Anonymkode: 3c663...d6b Det er sant. Det går det ikke så bra med. Avhengi? Burde helt sikkert det for en periode. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #67 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke kommet inn på det her, men ting er verre her for å si det sånn. Anonymkode: e7922...b52 Inni hodet ditt er det sikkert verre. Og det må du ha hjelp med. Men den hjelpen vil neppe komme her på forum. Vi som samfunn kommer nok aldri dit hvor vi kurerer psykiske lidelser for åpen scene med kreti og pleti som terapeut. Det må gjøres av proffene, i enerom. Anonymkode: 17e40...83a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #68 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Inni hodet ditt er det sikkert verre. Og det må du ha hjelp med. Men den hjelpen vil neppe komme her på forum. Vi som samfunn kommer nok aldri dit hvor vi kurerer psykiske lidelser for åpen scene med kreti og pleti som terapeut. Det må gjøres av proffene, i enerom. Anonymkode: 17e40...83a Ja, ille nå. Er en bitter, sur, trist, hater av livet mitt og generelt nå som passer best alene. Du har nok rett, men spørs om de Jan hjelpe og de lange køene. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #69 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ja, ille nå. Er en bitter, sur, trist, hater av livet mitt og generelt nå som passer best alene. Du har nok rett, men spørs om de Jan hjelpe og de lange køene. Anonymkode: e7922...b52 Nei da så. Du har jo bestemt deg for ikke å prøve. Da gjenstår klaging på nett. Som gjør deg verre. Logisk. Anonymkode: 17e40...83a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #70 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Kanskje dette er et dumt spm nå, men hvordan da? Anonymkode: e7922...b52 Ved å endre litt på hvordan du fremstår her inne. Slutte med passiv-aggressive martyrkommentarer som : - Skjønner du hvor vondt det er? Ikke viktig det så lenge jeg er stille og tier. Har skjønt det. - Takk. Dere gjør dagen min perfekt. Nyt den! Godt å være ønsket. - Synd dere har så i mot meg. Får vel ikke gjort noe med det. Og de fleste vil ha meg slettet. Dette er bare noen eksempler fra denne tråden, men det er gjerne mange kommentarer ala de her fra deg i tråder. Hva tenker du at folk skal svare på sånt egentlig? Du burde beskytte deg selv litt mer, du kan ikke styre hva andre skriver, men du kan styre hvordan du selv fremstår. Ikke fisk etter stygge kommentarer, hva er det godt for? Ikke gjør deg så stakkarslig, ikke forfølg skikkelig stygge kommentarer, rapporter og overse de. Og prøv og les det folk skriver til deg med åpne øyne, ikke svare med - ingen vil ha meg her, alle vil jeg skal logge av, dere vil at jeg skal forsvinne. Jeg skjønner du blir frustrert for du får mye kjipe tilbakemeldinger, men mange ganger så får man de svarene man selv legger opp til, og noen ganger så får man skikkelig unødvendig stygge svar. ikke kupp andres tråder, det er sjelden veldig populært, ufint er det og. Anonymkode: d1690...da6
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #71 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei da så. Du har jo bestemt deg for ikke å prøve. Da gjenstår klaging på nett. Som gjør deg verre. Logisk. Anonymkode: 17e40...83a Jeg kan ikke gi opp. Så må prøve. Så får jeg se. Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #72 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg kan ikke gi opp. Så må prøve. Så får jeg se. Anonymkode: e7922...b52 Men selv om det er lange køer hos helsevesenet, så fins det ting du selv kan gjøre for din psykiske helse. Folk her på forum har gitt deg mange hundre ideer, du tar dem ikke i bruk. Det du velger å gjøre i stedet, er å søke bekreftelse på en måte som gir deg det motsatte. Du har gjort det 1-5 ganger i uka i over et år. Var det hod bruk av tida? Ble ting bedre? Svaret er nei. Men du fortsetter. Les de rådene på nytt. Hver gang du får lyst til å skrive «er alene. Livet trist. Hva gjøre» så avstå fra det, og ta i bruk noe av det andre. Gå en tur. Start en hobby. Ring en venn. Hva som helst. Ikke kast søpla di ut på nett og forvent kjærlighet i bytte. Anonymkode: 3c663...d6b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #73 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ved å endre litt på hvordan du fremstår her inne. Slutte med passiv-aggressive martyrkommentarer som : - Skjønner du hvor vondt det er? Ikke viktig det så lenge jeg er stille og tier. Har skjønt det. - Takk. Dere gjør dagen min perfekt. Nyt den! Godt å være ønsket. - Synd dere har så i mot meg. Får vel ikke gjort noe med det. Og de fleste vil ha meg slettet. Dette er bare noen eksempler fra denne tråden, men det er gjerne mange kommentarer ala de her fra deg i tråder. Hva tenker du at folk skal svare på sånt egentlig? Du burde beskytte deg selv litt mer, du kan ikke styre hva andre skriver, men du kan styre hvordan du selv fremstår. Ikke fisk etter stygge kommentarer, hva er det godt for? Ikke gjør deg så stakkarslig, ikke forfølg skikkelig stygge kommentarer, rapporter og overse de. Og prøv og les det folk skriver til deg med åpne øyne, ikke svare med - ingen vil ha meg her, alle vil jeg skal logge av, dere vil at jeg skal forsvinne. Jeg skjønner du blir frustrert for du får mye kjipe tilbakemeldinger, men mange ganger så får man de svarene man selv legger opp til, og noen ganger så får man skikkelig unødvendig stygge svar. ikke kupp andres tråder, det er sjelden veldig populært, ufint er det og. Anonymkode: d1690...da6 Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Ja, jeg har en tendens til å gjøre det du påpeker der. Og det er gjerne ikke konstruktivt på noen måte. Føler det er folk tenker/mener derfor jeg tar det frem. Og det å lese mer med åpent syn bør jeg jobbe med for jeg tenker det ligger noe negativt bak. Har en del å jobbe med her! Anonymkode: e7922...b52
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #74 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Ja, jeg har en tendens til å gjøre det du påpeker der. Og det er gjerne ikke konstruktivt på noen måte. Føler det er folk tenker/mener derfor jeg tar det frem. Og det å lese mer med åpent syn bør jeg jobbe med for jeg tenker det ligger noe negativt bak. Har en del å jobbe med her! Anonymkode: e7922...b52 Nummer 1: å slutte å søke sympati og bekreftelse blant tilfeldige fremmede. Så slipper du å «føle» at de mener noe som helst. Anonymkode: 3c663...d6b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2022 #75 Skrevet 25. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men selv om det er lange køer hos helsevesenet, så fins det ting du selv kan gjøre for din psykiske helse. Folk her på forum har gitt deg mange hundre ideer, du tar dem ikke i bruk. Det du velger å gjøre i stedet, er å søke bekreftelse på en måte som gir deg det motsatte. Du har gjort det 1-5 ganger i uka i over et år. Var det hod bruk av tida? Ble ting bedre? Svaret er nei. Men du fortsetter. Les de rådene på nytt. Hver gang du får lyst til å skrive «er alene. Livet trist. Hva gjøre» så avstå fra det, og ta i bruk noe av det andre. Gå en tur. Start en hobby. Ring en venn. Hva som helst. Ikke kast søpla di ut på nett og forvent kjærlighet i bytte. Anonymkode: 3c663...d6b Du har rett. Fått mange gode ideer her. Skal ta til meg det du skriver her å avstå fra å gjøre det. Ikke noe god bruk av tiden/helsemessig. Ja, er klar over at jeg har skrevet noen innlegg her. Takk for svaret ditt. Anonymkode: e7922...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå