Gå til innhold

Tabu tema

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri sagt at ikke andre har det vondt. 

Godt noen skjønner. 

Synd dere har så i mot meg. Får vel ikke gjort noe med det. Og de fleste vil ha meg slettet. 

Anonymkode: e7922...b52

Blir du lykkeligere av å skrive her inne og lese svarene du får, eller føler du deg verre av det?

Anonymkode: d1690...da6

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Blir du lykkeligere av å skrive her inne og lese svarene du får, eller føler du deg verre av det?

Hvis du tror at hun får det verre av å lese mange av svarene her, så kanskje dere kan svare på en annen måte? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Nei, blir ikke lykkeligere av det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei, blir ikke lykkeligere av det. 

Burde du ikke være litt mer selektiv med hva du skriver her inne da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Burde du ikke være litt mer selektiv med hva du skriver her inne da.

Burde gjerne det. Tror du det hadde betydd noe? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Synd dere har så i mot meg. Får vel ikke gjort noe med det. Og de fleste vil ha meg slettet. 

Hvem har ansvar for hvordan andre skal oppleve deg? Hvem har makt over hvordan du blir ansett? 

DU selv. 

Anonymkode: 17e40...83a

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ikke ta ansvaret for hva andre skriver. Du har lov til å skrive hvordan du har det, og det er helt okay! Det hjelper kanskje å være få det ut? At noen vet og lytter? 

Det er andres ansvar hvordan de velger å svare, husk det. Det er ikke din skyld altså.

Hvordan er kvelden? Har du spist noe god mat i dag for eksempel? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Eh. 
Ja.

Når du behandler et forum med mange tusen medlemmer som din private dagbok og søppelbøtte - hva kan skje? Jo du kan møte på folk som ikke duller med deg. 

Ta voksne valg. Ikke spam. 

Skrevet
NotNaomi skrev (53 minutter siden):

Hvis du tror at hun får det verre av å lese mange av svarene her, så kanskje dere kan svare på en annen måte? 

Ingen her skriver til hennes private adresse. Hun oppretter selv tråd etter tråd. Hundrevis bare det siste året. Alle like skadelige for henne. Alle med fokus på tristessen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ja, det er jeg sikker på at det hadde. For det er masse støtte å hente her egentlig, noe du har fått mye av tidligere, og det vet du selv og at du har fått. Men når det er det samme om igjen og om igjen, så forsvinner den støtten, noe du merker nå om dagen.

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ingen her skriver til hennes private adresse. Hun oppretter selv tråd etter tråd. Hundrevis bare det siste året. Alle like skadelige for henne. Alle med fokus på tristessen. 

Du vet jo at du selv velger hvem du vil svare og hvordan du svarer, ikke minst? 

Skrevet
NotNaomi skrev (2 minutter siden):

Du vet jo at du selv velger hvem du vil svare og hvordan du svarer, ikke minst? 

Alle deltar på enhver arena på sin måte. Man øver seg på hva som er ok å si i stua hjemme, hva er ok å si fra kommunestyrets talerstol, hva er ok å si høyt i butikken og hva er ok å si på dette forumet. Osv osv osv. 

Å bruke et offentlig sted som dagbok er dårlig rolleforståelse. Det er som å kle seg naken på torget i håp om å få bekreftelse for kroppen sin: man risikerer at folk peker og ler. Dessverre. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Alle deltar på enhver arena på sin måte. Man øver seg på hva som er ok å si i stua hjemme, hva er ok å si fra kommunestyrets talerstol, hva er ok å si høyt i butikken og hva er ok å si på dette forumet. Osv osv osv. 

Å bruke et offentlig sted som dagbok er dårlig rolleforståelse. Det er som å kle seg naken på torget i håp om å få bekreftelse for kroppen sin: man risikerer at folk peker og ler. Dessverre. 

Dessverre liksom. Slutt.

Folk kan skrive akkurat hva de vil her inne så lenge ingen regler blir brutt! Så er det opp til andre å oppføre seg som normalt høflige mennesker. Klarer de ikke det, så må de unngå tråder som trigger dem på en eller annen måte. Ta ansvar selv, og slutt å legge skylden på andre.

Skrevet
NotNaomi skrev (Akkurat nå):

Dessverre liksom. Slutt.

Folk kan skrive akkurat hva de vil her inne så lenge ingen regler blir brutt! Så er det opp til andre å oppføre seg som normalt høflige mennesker. Klarer de ikke det, så må de unngå tråder som trigger dem på en eller annen måte. Ta ansvar selv, og slutt å legge skylden på andre.

Det er ikke uhøflig å be noen kle på seg når de stiller seg naken på offentlig sted. 

Men jeg venter ikke at du skal forstå det, da. Du har jo også rumpa bar. 

Til din opplysning: det kalles nettvett

Skrevet
NotNaomi skrev (4 minutter siden):

Dessverre liksom. Slutt.

Mange av trådene til hi blir slettet, og det er det en grunn til altså.

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ja, det er jeg sikker på at det hadde. For det er masse støtte å hente her egentlig, noe du har fått mye av tidligere, og det vet du selv og at du har fått. Men når det er det samme om igjen og om igjen, så forsvinner den støtten, noe du merker nå om dagen.

Det er gjerne det for andre enn meg ja. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er gjerne det for andre enn meg ja. 

Hva er det for andre enn deg?

Skrevet
NotNaomi skrev (31 minutter siden):

Ikke ta ansvaret for hva andre skriver. Du har lov til å skrive hvordan du har det, og det er helt okay! Det hjelper kanskje å være få det ut? At noen vet og lytter? 

Det er andres ansvar hvordan de velger å svare, husk det. Det er ikke din skyld altså.

Hvordan er kvelden? Har du spist noe god mat i dag for eksempel? 

Jeg er enig. Alle må ta ansvar for seg selv. Og gjerne jeg trakker i salaten der? Ja, det er gjerne der jeg feiler. 

Ser serie og slapper av. Fisk til middag her. Der da? 

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)

Jeg er enig. Alle må ta ansvar for seg selv. Og gjerne jeg trakker i salaten der? Ja, det er gjerne der jeg feiler. 

Ser serie og slapper av. Fisk til middag her. Der da? 

Bare ikke la andre få deg til å føle deg dårlig.

Har spist kantareller i dag. Sinnsykt godt 😊 God mat er viktig! Ellers har jeg bare vært litt hit og dit idag. 

Endret av NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hva er det for andre enn deg?

Støtte som du skrev. 

Skrevet
NotNaomi skrev (5 minutter siden):

Bare ikke la andre få deg til å føle deg dårlig.

Har spist kantareller i dag. Sinnsykt godt 😊 God mat er viktig! Ellers har jeg bare vært litt hit og dit idag. 

Det ser jeg jeg blir. 

Hørtes godt ut 😊 Fin kveld til deg! 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det ser jeg jeg blir. 

Hørtes godt ut 😊 Fin kveld til deg! 

Takk. Ha en så fin kveld du bare kan du også 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Støtte som du skrev. 

Du leser innlegget mitt som det passer deg best ser jeg, for du har fått veldig mye støtte og oppmuntring her inne. Å si noe annet er utrolig dårlig av deg, og er en av grunnene til at folk blir lei. Men du får bare kjøre på, forsett i det depressive klagesporet ditt du.

Skrevet
NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Takk. Ha en så fin kveld du bare kan du også 😊

Takk 😊 Prøver. 

Skrevet

Du leser innlegget mitt som det passer deg best ser jeg, for du har fått veldig mye støtte og oppmuntring her inne. Å si noe annet er utrolig dårlig av deg, og er en av grunnene til at folk blir lei. Men du får bare kjøre på, forsett i det depressive klagesporet ditt du.

Sa ikke det. Sa vel at den tid er forbi. Samme som du skrev. Og jeg får ikke gjort noe med det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...