Gå til innhold

Opplevelsesgave til 40 åringen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen blir 40 i oktober og aner ikke hva vi skal gi i gave. 🤔 Tenker opplevelsesgave/konsert etc. Eller andre ting. vin etc .Vanskelig å vite når det passer osv. Går det Ann å gi det som gavekort der han selv kan velge tid og sted. Takknemlig for alt av tips🙈

Anonymkode: 017d2...821

Skrevet

Jeg ville satt mer pris på billetter til en planlagt konsert enn gavekort på tilsvarende. En ektefelle vet hva jubilanten liker, og om det er noen måneder frem i tid skal det godt gjøres å ikke passe. 

Skrevet

Jan, han snakka her en dag om at helmutt lotti skal ha konsert i Danmark. Men det er jo veldig dyrt 🤔, transport og overnatting i tillegg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jan, han snakka her en dag om at helmutt lotti skal ha konsert i Danmark. Men det er jo veldig dyrt 🤔, transport og overnatting i tillegg. 

Men det er 40 år, og du har visst om dagen lenge. Hva som er veldig dyrt for dere, vet kun du. Forskjell på å reise fra Tønsberg som er rett ved Larvik, og på å starte innerst i en fjord i Finnmark og. Tar det neste års feriebudsjett, er det mye. Er det dobbelt så mye som til 39-årsdagen er det innafor. Mener jeg. 

Du trenger vel uansett ikke kjøpe transporten som del av gaven, vel? Hotell kanskje ja. 

Skrevet

Jeg gav min samboer en overnatting i en tretopphytte for han og meg, og med kanefart på kvelden. Det var en gave han satte stor pris på, og som han mimrer om ofte.

Anonymkode: 55637...5f1

Skrevet

Prøvde å fiske i om noen kamerater liker opera, men var visst ikke det 🙈 , ellers har han ikke sertifikat og er avhengig av at den som blir med kan kjøre. Bor på vestlandet, ca midt mellom Stavanger og Bergen. 

Skrevet

Har han lyst på sertifikat? 
i såfall kjøretimer? 

Anonymkode: 7d423...1b0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har han lyst på sertifikat? 
i såfall kjøretimer? 

Anonymkode: 7d423...1b0

Hæh, det har da en 40 år gammel mann fra før! 

Anonymkode: 9cb6a...8e7

Skrevet

Fallskjermhopping? kjøretur på rudskogen? Vinsmaking? Jakttur?

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hæh, det har da en 40 år gammel mann fra før! 

Ikke ifølge Hi

Anonymkode: 5d732...d57

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Kanskje flere har lyst til å være med på gaven? Jeg fikk en gang alle til å spleise på felles gave, en reise, og det var stor suksess.

Anonymkode: b50c4...ae8

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ikke ifølge Hi

Kan du sitere hvor i HI du leser dette? 

Skrevet

Noen som har vært på standup med Tore sagen eller Ørjan burøe?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Prøvde å fiske i om noen kamerater liker opera, men var visst ikke det 🙈 , ellers har han ikke sertifikat og er avhengig av at den som blir med kan kjøre. Bor på vestlandet, ca midt mellom Stavanger og Bergen. 

Anonymkode: e2d62...d34

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Kan du sitere hvor i HI du leser dette? 

Anonym bruker   6 338 556 innlegg

Prøvde å fiske i om noen kamerater liker opera, men var visst ikke det 🙈 , ellers har han ikke sertifikat og er avhengig av at den som blir med kan kjøre. Bor på vestlandet, ca midt mellom Stavanger og Bergen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Anonym bruker   6 338 556 innlegg

Prøvde å fiske i om noen kamerater liker opera, men var visst ikke det 🙈 , ellers har han ikke sertifikat og er avhengig av at den som blir med kan kjøre. Bor på vestlandet, ca midt mellom Stavanger og Bergen. 

Det var ikke i HI. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det var ikke i HI. 

Det er vel ikke akkurat revolusjonerende at det kommer mer informasjon underveis i tråden?  Det har kommet sånn ca. fire og et halvt svar, så det vil neppe ta hele kvelden å lese før man svarer.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det var ikke i HI. 

Du vet at HI kan bety både hovedinnlegg og hovedinnlegget, håper jeg? Så "Ikke i følge Hi" refererer til skribent og ikke innlegg.

Anonymkode: 58713...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...