Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Helst kvinnelig psykolog. Anonymkode: 96d96...c10
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Med henvisning eller privat? Anonymkode: be8b7...bf5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Med henvisning eller privat? Anonymkode: be8b7...bf5 Jeg har henvisning. Offentlig eller privatpraktiserende driftsavtale. Anonymkode: 96d96...c10
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg har henvisning. Offentlig eller privatpraktiserende driftsavtale. Anonymkode: 96d96...c10 Jeg tok ringerunden for en tid tilbake og min erfaring var da at nesten ingen hadde ledig. I tillegg var ventelistene fulle. De som likevel tok seg tid til å svare meg jobber ved Sandviksveien 157. Der jobber det flere. God erfaring derfra. Anonymkode: be8b7...bf5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg tok ringerunden for en tid tilbake og min erfaring var da at nesten ingen hadde ledig. I tillegg var ventelistene fulle. De som likevel tok seg tid til å svare meg jobber ved Sandviksveien 157. Der jobber det flere. God erfaring derfra. Anonymkode: be8b7...bf5 Takk for tips! Inntrykk av at ventelistene er lange ja og at de har økt på grunn av pandemien. Anonymkode: 96d96...c10
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Jeg tok ringerunden for en tid tilbake og min erfaring var da at nesten ingen hadde ledig. I tillegg var ventelistene fulle. De som likevel tok seg tid til å svare meg jobber ved Sandviksveien 157. Der jobber det flere. God erfaring derfra. Anonymkode: be8b7...bf5 Fikk du time hos noen av dem, og hvor lenge måtte du vente? Anonymkode: 96d96...c10
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Fikk du time hos noen av dem, og hvor lenge måtte du vente? Anonymkode: 96d96...c10 Ja jeg fikk time hos en av dem. Ventet et par måneder "bare". De andre fra samme sted tok seg tid til å svare meg i det minste og beklaget at de ikke hadde kapasitet. Det gjorde praktisk talt ingen andre i hele Bærum, Asker og omegn. Jeg ringte over 20. Anonymkode: be8b7...bf5
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. august 2022 #8 Skrevet 21. august 2022 (endret) Anonym bruker skrev (1 time siden): Endret 21. august 2022 av ❤lille stjerne❤ Skrev feil
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #9 Skrevet 21. august 2022 Takk for nyttig informasjon. Vil du dele hvem som ga time? Jeg skal begynne ringerunden i morgen. Anonymkode: 96d96...c10
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #10 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Takk for nyttig informasjon. Vil du dele hvem som ga time? Jeg skal begynne ringerunden i morgen. Anonymkode: 96d96...c10 Jeg vil helst ikke dele akkurat hvem jeg landet på denne gangen men de er ikke mange psykologene som holder til i det bygget 🙂 ønsker deg lykke til med ringerunde og timer! Du er flink som tar tak 🙂 Anonymkode: be8b7...bf5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #11 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil helst ikke dele akkurat hvem jeg landet på denne gangen men de er ikke mange psykologene som holder til i det bygget 🙂 ønsker deg lykke til med ringerunde og timer! Du er flink som tar tak 🙂 Anonymkode: be8b7...bf5 Ok, det forstår jeg. Jeg er bare veldig nervøs fordi jeg har prøvd psykologbehandling før, men den gangen kom jeg til en psykolog som ikke var en god match med min personlighet og problemer, hadde lite tid/tilbød få timer og behandlingen ble avsluttet ganske fort. Det har sittet langt inne å prøve igjen og denne gangen tenkte jeg å forhøre meg litt på forhånd for å fifinne en psykolog som jeg matcher med og som har nok tid. Jeg tror de privatpraktiserende kan være en fordel da de ikke har tidspress på samme måte som i det offentlige og DPS. Anonymkode: 96d96...c10
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #12 Skrevet 22. august 2022 Da har jeg ringt rundt og det er enten umulig å få tak i dem, eller de opplyser at de har mer enn 6 mnd ventetid på time. Føles litt håpløst... Anonymkode: 96d96...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå