Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #26 Skrevet 21. august 2022 Elina skrev (1 time siden): Fant en lignende fra samme merke: https://www.finn.no/250323213 Men som Amandine sier, få deg slike veske liner. Da kan du sortere inni veska slik at du lett finner det du trenger. Hvordan vil den være over skulderen, tro? Lurer på om den kn bli trang, f eks med tykk dunkåpe på? HI Anonymkode: e48f4...252
amandine Skrevet 21. august 2022 #27 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan vil den være over skulderen, tro? Lurer på om den kn bli trang, f eks med tykk dunkåpe på? HI Anonymkode: e48f4...252 Det vil jeg ikke tro? I tillegg var jo den der veldig fin med det som ser ut som mulighet på sidene til å regulere størrelsen? Fin veske!
Elizabeth Skrevet 21. august 2022 #28 Skrevet 21. august 2022 Klarer ikke dy meg. Har aldri vært spesielt veskete av meg, men jeg har denne. Heter teie her jeg kommer fra.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #29 Skrevet 21. august 2022 Elizabeth skrev (14 minutter siden): Klarer ikke dy meg. Har aldri vært spesielt veskete av meg, men jeg har denne. Heter teie her jeg kommer fra. Hehe 😄 For den som har rette stilen, er nok denne kul 👍 For en kjedelig, tradisjonell husmor på over 50 derimot....går nok for noe "kjedeligere" Anonymkode: e48f4...252
sug lut Skrevet 21. august 2022 #30 Skrevet 21. august 2022 Elina skrev (3 timer siden): Fant en lignende fra samme merke: https://www.finn.no/250323213 Men som Amandine sier, få deg slike veske liner. Da kan du sortere inni veska slik at du lett finner det du trenger. Den ville jeg gått for, HI. Det er en fin pris og den ser skikkelig veldholdt ut. (Det skal litt til å finne til hundre kroner som jeg gjorde, tross alt - da trenger man at de som jobber på loppemarkedet er blinde og uvitende om hva de selger...)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #31 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men er det ikke en litt rar ting å si, egentlig? Det er ingen som spør hva man mener om vesken, men du føler det er innafor å si at den er stygg og kjedelig? Hvorfor skulle hi bry seg om det? Anonymkode: a8f24...a6b Åh herregud! Her spør HI om veskeråd og da skal man ikke kunne kommentere at man ikke liker en veske. Dere er så hårsåre og lettkrenkte at hjelp! Jeg synes ikke vesken var fin helt enkelt! Kjøp en annen….. Anonymkode: 50404...c20
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #32 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Åh herregud! Her spør HI om veskeråd og da skal man ikke kunne kommentere at man ikke liker en veske. Dere er så hårsåre og lettkrenkte at hjelp! Jeg synes ikke vesken var fin helt enkelt! Kjøp en annen….. Anonymkode: 50404...c20 Skal hun kjøpe en annen fordi du ikke syns den var fin? Du fikk med deg at hi likte den godt? Anonymkode: a8f24...a6b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #33 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Åh herregud! Her spør HI om veskeråd og da skal man ikke kunne kommentere at man ikke liker en veske. Dere er så hårsåre og lettkrenkte at hjelp! Jeg synes ikke vesken var fin helt enkelt! Kjøp en annen….. Anonymkode: 50404...c20 HI ba om tips til hva dom kunne være aktuelt, hun ba ikke om din personlige smak? Den er jo irrelevant for alle utenom deg. Anonymkode: 073c1...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå