Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Datter har begynt på p-piller, nå har hun begynt på brett 3. nå har hun blødd i snart 14 dager i strekk. Er dette vanlig? Anonymkode: a3318...f3c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Går hun rett fra brett til brett uten blødning? Da kan det bli litt surr, for det er veldig forskjellig fra kropp til kropp hvordan den reagerer på det. Jeg måtte ha en blødning hver tredje måned for å unngå at jeg blødde "i hytt og pine" uten kontroll. Så jeg tok tre brett uten mellomrom og blødning, hadde en blødning også tre brett uten igjen. Noen kan gå rett fra brett til brett i årevis uten å blø, mens andre knapt kan hoppe over en blødning uten at kroppen reagerer med å blø. Man må prøve seg frem litt. Anonymkode: 0e957...771
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Ofte får man p-piller med lavt hormoninnhold når man starter på p-piller. Jo lavere hormonverdier, jo mindre farlige bivirkninger er det. Men for noen er det for lave verdier, og da blir det lett lange og / eller mange blødninger. Det skjedde med meg da jeg fikk mine første p-piller for en evighet siden, og det samme skjedde med datteren min da hun fikk sine første. Hun måtte rett og slett få piller med mer hormoner, noe vi egentlig ikke liker, men hennes alternativ er ikke å bli gravid, men å ha så sterke menssmerter at hun ligger rett ut 5 dager i måneden, så det er på en måte ikke noe valg. Anonymkode: 8eb5e...e9b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Hvor gammel er hun? Ville prøvd et annet merke p piller, ingen p piller er farlige lenger, må bare vite familiehistorikk når det gjelder høyt blodtrykk, blodpropp osv, for da må en være obs. Anonymkode: f1d7d...6fe
the amazing spidermamma Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Er det Cerazette? Disse er notoriske for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå