Gå til innhold

Hvilke planer har dere i sag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på vei hjem fra bortekamp med fotballklubben vi heier på. Knallkamp!! I kveld skal jeg daffe i sofaen med noe digg, strikketøy og serie. Lade opp til ny uke. 

Anonymkode: 52d1f...603

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Er det ok å plante bærbusker på høsten? Jeg ønsker meg flere, etter å ha fjerna en fæl hekk, men trodde jeg måtte vente til mai. 

Anonymkode: 4a691...c6e

Neida, det går veldig fint å plante de nå. 

Skrevet

Begynte dagen med en joggetur med bikkja. Så var jeg på kaffebesøk før jeg har ryddet i kleskapet og kvittet meg med mye klær. Så vasket huset, og nå er det å lage middag.

Anonymkode: 881cd...3c6

Skrevet

Ja, nå er jo dagen snart ferdig da, men jeg har gått tur med hunden, laget middag, besøkt pappa og gjort klar ungenes skolesekker til i morgen. Skulle egentlig vært på utekonsert med Vinni, men akkurat i det den skulle til å begynne smalt det til med tordenvær, og ingen ville bli med. Så da droppet jeg det 😅

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)

Maten jeg lagde i natt ble hentet og da tok vi en kaffe. Så hadde jeg lunsgjester et par, tre timer. Så sov jeg et par timer. Nå skal jeg snart steke nylaget fiskegrateng ( lagde i natt ) og spise. Tror det blir den vanlige søndagspraten med en venninne som alltid ringer på vei hjem fra jobb søndag kveld 🙂

Endret av NotNaomi
Skrevet
Ekspatt skrev (5 timer siden):

Så gøy at du har begynt, og ikke minst at du gleder deg til å fortsette!

Jeg har til min store glede oppdaget at jeg har mye tacet denne gangen 😅

Så bra :) Ja, jeg har aldri vært borti noe som er så fantastisk frustrerende og like fantastisk artig på samme tid. Musikk gir mye glede, lytter helt annerledes til musikk nå enn før også.

Lykke til med prosjektene utover høsten :)

Anonymkode: cc650...fac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...