Gå til innhold

Hvilke planer har dere i sag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere noe gøy?

Anonymkode: ff0e9...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare kjedelige ting. Skrive oppgave, rydde litt, pakke og reise 

Anonymkode: e0fcd...2df

Skrevet

Det høljeregner så det blir stort sett innedag, tenker jeg. Lite gøy, men mye kos. 

Anonymkode: a7ffe...515

Skrevet

Nei, i sag er daffesag. I sag skal jeg bare slappe av i sagligstuen.

Anonymkode: f6b2c...434

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Skal dere noe gøy?

Anonymkode: ff0e9...2fa

Skal du noe gøy?

Anonymkode: 4e428...92e

Skrevet

I dag stod jeg opp tidlig for å få løpt før drittværet ble for ille og resten av dagen går til å vaske kjøkken, vaske klær , hjelpe minstemann med en innlevering og i kveld blir det film og god mat. Helt super dag😊

Skrevet

Vaske klær, male garasjen, plante et bærtre jeg kjøpte i går og gjøre oss mentalt klare for skolestart i morgen. Den siste blir tøff 😅

Skrevet

Rydde, jobbe, se fotballkamp og lage/spise deilig søndagsmiddag. 

Anonymkode: 0cd5e...211

Skrevet

Ingenting spesielt, men skal lage hjemmelagede kjøttkaker til middag, lenge siden vi har hatt skikkelig søndagsmiddag med kokte poteter. 

Anonymkode: af22f...9c3

Skrevet

Printe ut og sortere noter til høstens første spilleprosjekt, og øve i noen timer så jeg kan stå rakrygget fra sesongstart.

Og...om jeg fremdeles er våken i kveld skal jeg prøve å få med meg Ofo som spiller på Slottsplassen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så gøy for deg at du følte for å påpeke en tastefeil på en så barnslig måte.

Anonymkode: c8481...b2a

Skrevet

Knuse kjæresten i Monopol :D Vi har lært fra sist gang at det er lurt å bli enige om reglene på forhånd så det ikke blir sure miner :P Vi er litt uenige om noen regler på spillet.

Så blir det nok å se på serier sammen om vi forsatt er venner :P Vi bor ikke sammen enda så han reiser hjem senare idag :(

Anonymkode: 8062b...19e

Skrevet

Har besøk av pulevennen min, så blir nok i sengen store deler av dagen😊

Anonymkode: bbf9c...ec3

Skrevet

Vaske klær

Bake brød

Rydde litt

Anonymkode: def6a...a95

Skrevet

Først ordne litt i huset og familietid før jeg skal på «Obos på Operataket», konsert med Ane Brun og Madrugada m.fl. 

Anonymkode: 78de6...0ef

Skrevet

Om det blir regn er det innesysler og lesing. Om regnet uteblir så skal jeg jobbe i hagen. 

Skrevet

På vei til ei hytte i Trollheimen

Anonymkode: 4b9de...d64

Skrevet
Ekspatt skrev (2 timer siden):

Printe ut og sortere noter til høstens første spilleprosjekt, og øve i noen timer så jeg kan stå rakrygget fra sesongstart.

Og...om jeg fremdeles er våken i kveld skal jeg prøve å få med meg Ofo som spiller på Slottsplassen.

Det siste har jeg tenkt også, og nå ser det jo ut til at været blir bra! Hadde ikke vært like stas i høljeregn og torden.

Anonymkode: 82fa7...b66

Skrevet

Daffe. En tur i butikken og kjøpe Grandiosa. Var i bryllup i går

Anonymkode: 06706...dc8

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så gøy for deg at du følte for å påpeke en tastefeil på en så barnslig måte.

Anonymkode: c8481...b2a

Jeg syntes tastefeilen var morsom. Det var ikke meningen å påpeke den, det var meningen å bygge videre på den. Men ikke alle her inne har humor har jeg skjønt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Åh, for en drømmesag! 

Anonymkode: 4a691...c6e

Skrevet
Cura skrev (4 timer siden):

Vaske klær, male garasjen, plante et bærtre jeg kjøpte i går og gjøre oss mentalt klare for skolestart i morgen. Den siste blir tøff 😅

Er det ok å plante bærbusker på høsten? Jeg ønsker meg flere, etter å ha fjerna en fæl hekk, men trodde jeg måtte vente til mai. 

Anonymkode: 4a691...c6e

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Knuse kjæresten i Monopol :D Vi har lært fra sist gang at det er lurt å bli enige om reglene på forhånd så det ikke blir sure miner :P Vi er litt uenige om noen regler på spillet.

Så blir det nok å se på serier sammen om vi forsatt er venner :P Vi bor ikke sammen enda så han reiser hjem senare idag :(

Anonymkode: 8062b...19e

Jeg har spilt med venner som har begge reglene. Synes det er kjekkest å spille hvis man får leie hvis man sitter i fengsel. Hvis ikke er det å komme i fengsel som regel det samme som å tape og spillet blir for forutsigbart, selv om det kan være unntak.

Lurt å bli enige på forhånd. Dere kan jo spille flere ganger på begge måtene og så sammenligne utfallene :)

Anonymkode: cc650...fac

Skrevet
Ekspatt skrev (3 timer siden):

Jeg begynner på mitt andre år på kulturskolen i morgen. Kan ikke si jeg kan stå rakrygget med spillingen enda, men gleder meg til den dagen kommer, selv om jeg aldri vil bli profesjonell. Men gjør det heldigvis bare for min egen gledes del :) Blir bare mer og mer imponert over de som er profesjonelle eller tilnærmet profesjonelle musikere!

Jeg skal også sortere noter i kveld, om enn langt enklere enn dine, he-he. Lykke til med det første spilleprosjektet! :)

Ellers skal jeg gå til gravstedet i dag, ta bilder av graven til et familiemedlem som ble gravlagt denne uken, og sende det til et annet familiemedlem som ikke hadde anledning til å delta i begravelsen. Og så skal jeg bare gå meg en tur for egen del etterpå før jeg skal sortere noter og øve litt før første spilletime i morgen. Gleder meg som en unge :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg begynner på mitt andre år på kulturskolen i morgen. Kan ikke si jeg kan stå rakrygget med spillingen enda, men gleder meg til den dagen kommer, selv om jeg aldri vil bli profesjonell. Men gjør det heldigvis bare for min egen gledes del :) Blir bare mer og mer imponert over de som er profesjonelle eller tilnærmet profesjonelle musikere!

Jeg skal også sortere noter i kveld, om enn langt enklere enn dine, he-he. Lykke til med det første spilleprosjektet! :)

Ellers skal jeg gå til gravstedet i dag, ta bilder av graven til et familiemedlem som ble gravlagt denne uken, og sende det til et annet familiemedlem som ikke hadde anledning til å delta i begravelsen. Og så skal jeg bare gå meg en tur for egen del etterpå før jeg skal sortere noter og øve litt før første spilletime i morgen. Gleder meg som en unge :)

Så gøy at du har begynt, og ikke minst at du gleder deg til å fortsette!

Jeg har til min store glede oppdaget at jeg har mye tacet denne gangen 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...