Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Har har Samsung tlf og slik tegnemønster på den for å kunne låse den opp. Det har han alltid hatt og en å samme mønster i alle år. Jeg vet hvilken mønster det er. Men i morges skulle jeg sjekke noe og når jeg tegnet mønsteret så ble den feil, jeg er 100% sikker på at jeg ikke gjorde feil. Jeg prøvde andre mønster også men de er også feil. Og da løper tankene mine løpsk. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Hvorfor har hsn plutselig etter så mange år skiftet tegnemønster på tlf? Jeg tenker med en gang at han ikke vil at jeg skal se noe. Vi har begge opplevd utroskap i tidligere forhold og begge vet hvor vondt det er, så jeg kan ikke med sikkerhet si at han er utro men det er det første som som meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det plager meg. Anonymkode: 51f00...275
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Wow! Gratulerer med tidenes overreaksjon! Skiftet kode, du verden. Anonymkode: 50fe8...f65
Gjest NotNaomi Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Men hva skulle du sjekke som du ikke kunne finne pÃ¥ egen telefon? Har du allerede en mistanke? Og hvis du har fÃ¥tt mønsteret før, sÃ¥ er det jo bare Ã¥ spørre?Â
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Det første jeg lærte meg når jeg var utro var å kommunisere via andre apper. Da kunne mannen snoke så mye han ville på mobilen min, han ville aldri oppdage hva jeg drev på med (hvis han ikke så etter på veldig spesifike apper, det gjorde han aldri). En som er utro gjør det aldri så åpenlyst som over SMS. Anonymkode: fa0e1...27b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Herrejesus. Den som leter skal finne. Og du ønsker jo å ha det dritt så da sørger du for å overbevise deg selv om å ha funnet. Dumme høne. Hva skulle du på hans telefon? Telefoner er privat. Anonymkode: 4512a...1eb
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Herrejesus. Den som leter skal finne. Og du ønsker jo å ha det dritt så da sørger du for å overbevise deg selv om å ha funnet. Dumme høne. Hva skulle du på hans telefon? Telefoner er privat. Anonymkode: 4512a...1eb Slapp av litt, da. Anonymkode: 020be...a2b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Herrejesus. Den som leter skal finne. Og du ønsker jo å ha det dritt så da sørger du for å overbevise deg selv om å ha funnet. Dumme høne. Hva skulle du på hans telefon? Telefoner er privat. Anonymkode: 4512a...1eb Herregud ro deg ned. Har du det fælt? HI jeg ville spurt han om ny kode jeg. Hvis det er så åpent som det alltid er vil ikke det by på problemer. Anonymkode: 54bbe...b05
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #8 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det første jeg lærte meg når jeg var utro var å kommunisere via andre apper. Da kunne mannen snoke så mye han ville på mobilen min, han ville aldri oppdage hva jeg drev på med (hvis han ikke så etter på veldig spesifike apper, det gjorde han aldri). En som er utro gjør det aldri så åpenlyst som over SMS. Anonymkode: fa0e1...27b Hvilken app er det? Anonymkode: 9f6f6...c1b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #9 Skrevet 21. august 2022 I morges når jeg prøvde det tegnemønsteret så gikk det ikke. Nå prøvde jeg igjen, og det gikk. Hva faen? Jeg er 110% sikker at det viste meg i morges at det var feil og når er det plutselig ikke feil.?!? Jeg blir gal! Anonymkode: 51f00...275
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #10 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): I morges når jeg prøvde det tegnemønsteret så gikk det ikke. Nå prøvde jeg igjen, og det gikk. Hva faen? Jeg er 110% sikker at det viste meg i morges at det var feil og når er det plutselig ikke feil.?!? Jeg blir gal! Anonymkode: 51f00...275 Han leste vel innlegget ditt her da å fant ut at det var best å bytte tilbake så du ikke oppdager at han er utro. Anonymkode: 9f6f6...c1b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #11 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): I morges når jeg prøvde det tegnemønsteret så gikk det ikke. Nå prøvde jeg igjen, og det gikk. Hva faen? Jeg er 110% sikker at det viste meg i morges at det var feil og når er det plutselig ikke feil.?!? Jeg blir gal! Anonymkode: 51f00...275 Jeg skjønner ikke at du ikke bare spurte han i dag morges når du ikke fikk åpnet den, "har du byttet kode, jeg skulle bare sjekket noe". Hvis dere er vant å være på hverandres telefon, så burde jo ikke det vært noe problem. Anonymkode: fe77b...eba
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #12 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): I morges når jeg prøvde det tegnemønsteret så gikk det ikke. Nå prøvde jeg igjen, og det gikk. Hva faen? Jeg er 110% sikker at det viste meg i morges at det var feil og når er det plutselig ikke feil.?!? Jeg blir gal! Anonymkode: 51f00...275 Jaja, om man ikke har noen problemer kan man jo lage seg noen. Anonymkode: 50fe8...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå