Gå til innhold

Flytting og flyttebyrå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har flyttet og brukt flyttebyrå, har de tatt alt eller har dere flyttet ting selv? Sparer penger på det?

Anonymkode: 80758...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det 15 år siden, vi flyttet fra en kant av landet til en annen og vi hadde firma  som pakket alt,  vasket , kjørte og stablet  inn i ny bolig. en drøm, men dyrt men det betalte gubbens nye jobb,,,

Anonymkode: 6917b...8ff

Skrevet

Når vi har hatt flyttebyrå har de flyttet alt, fra loft til kjellerbod. Vi sparte utrolig mye tid og anstrengelse på å bruke byrå. De tusenlappene var verdt det i en prosess der det allerede er millioner i spill. Vi pakket eskene selv, da. 

Skrevet
topaz skrev (4 minutter siden):

Når vi har hatt flyttebyrå har de flyttet alt, fra loft til kjellerbod. Vi sparte utrolig mye tid og anstrengelse på å bruke byrå. De tusenlappene var verdt det i en prosess der det allerede er millioner i spill. Vi pakket eskene selv, da. 

Jeg tenker også det. Min søster skal flytte. Har bestilt flyttebyrå til Fredag. Nå ringte hun å spurte om jeg og mannen kan komme med tilhenger på Torsdag og hjelpe å flytte esker og lette møbler. Synes det høres tung og unødvendig ut. 

Anonymkode: 80758...b35

Skrevet

Det eneste vi flyttet selv var bunad og andre ting vi var ekstra redd for. 

Anonymkode: d5716...134

Skrevet

Jo større jobben er, dess dyrere blir det. 

Man kan få noen til å tømme alle skuffer og skap i huset, frakte det til nytt hus, og sette alt på plass igjen. 
I andre enden kan man få noen til å flytte de største møblene, som er vanskelig å flytte selv med bil og henger, og ta resten selv. 
Det finnes masse mellomløsninger også, og jo mer av jobben man gjør selv, dess billigere blir det. 

Anonymkode: 8d4b6...252

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...