Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Dere som har flyttet og brukt flyttebyrå, har de tatt alt eller har dere flyttet ting selv? Sparer penger på det? Anonymkode: 80758...b35
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Nå er det 15 år siden, vi flyttet fra en kant av landet til en annen og vi hadde firma som pakket alt, vasket , kjørte og stablet inn i ny bolig. en drøm, men dyrt men det betalte gubbens nye jobb,,, Anonymkode: 6917b...8ff
topaz Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Når vi har hatt flyttebyrå har de flyttet alt, fra loft til kjellerbod. Vi sparte utrolig mye tid og anstrengelse på å bruke byrå. De tusenlappene var verdt det i en prosess der det allerede er millioner i spill. Vi pakket eskene selv, da.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 topaz skrev (4 minutter siden): Når vi har hatt flyttebyrå har de flyttet alt, fra loft til kjellerbod. Vi sparte utrolig mye tid og anstrengelse på å bruke byrå. De tusenlappene var verdt det i en prosess der det allerede er millioner i spill. Vi pakket eskene selv, da. Jeg tenker også det. Min søster skal flytte. Har bestilt flyttebyrå til Fredag. Nå ringte hun å spurte om jeg og mannen kan komme med tilhenger på Torsdag og hjelpe å flytte esker og lette møbler. Synes det høres tung og unødvendig ut. Anonymkode: 80758...b35
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #5 Skrevet 20. august 2022 Det eneste vi flyttet selv var bunad og andre ting vi var ekstra redd for. Anonymkode: d5716...134
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #6 Skrevet 20. august 2022 Jo større jobben er, dess dyrere blir det. Man kan få noen til å tømme alle skuffer og skap i huset, frakte det til nytt hus, og sette alt på plass igjen. I andre enden kan man få noen til å flytte de største møblene, som er vanskelig å flytte selv med bil og henger, og ta resten selv. Det finnes masse mellomløsninger også, og jo mer av jobben man gjør selv, dess billigere blir det. Anonymkode: 8d4b6...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå