Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Eller ikke lommer i det hele tatt? Nå har riktignok telefonene blitt større enn før, men ikke engang joggebuksene mine har dype nok lommer til at telefonen blir der om jeg sitter🤬
Blop Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Da kjøper du feil bukser. Eller så må du skaffe deg mindre telefon. Eller bare akseptere at du ikke kan ha telefonen i buksa.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Mest trolig menn - eller kvinner som alltid drasser på store vesker Telefonen jeg har nå har jeg hatt i 4,5 år. Savner egentlig fremdeles den forrige jeg hadde, den var snerten og varte i i åtte år. Anonymkode: fdc20...254
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 Kan ikke si at jeg opplever at dette er et problem. Anonymkode: f8bb7...d4b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #5 Skrevet 20. august 2022 Det er ofte homofile menn som er designerne av kvinneklær. For dem går form foran funksjon. De er mer, veldig mye mer, opptatt av at det ser fint ut fremfor at det har noen funksjon. Anonymkode: b06d3...4d9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #6 Skrevet 20. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ofte homofile menn som er designerne av kvinneklær. For dem går form foran funksjon. De er mer, veldig mye mer, opptatt av at det ser fint ut fremfor at det har noen funksjon. Anonymkode: b06d3...4d9 Typisk homofile menn, ass 😜 Anonymkode: 50631...f0a
Pils Skrevet 20. august 2022 #7 Skrevet 20. august 2022 Moteindustrien mener kvinner skal ha ettersittende busker uten klumper og bruke veske til ha mobil i for ikke få telefonklump på tøyet...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #8 Skrevet 20. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Typisk homofile menn, ass 😜 Anonymkode: 50631...f0a Tja, på KG var det ei som skrev om dette med at mange lesbiske kvinner oppfører seg veldig maskulint, på en måte. Det fikk hun virkelig på pukkel'n for. Men hun har rett, homofile (både menn og kvinner) oppfører seg mange ganger på en måte som det motsatte kjønn. Men det er feil at de vil være det motsatte kjønn. Det handler om dette med å være attraktiv for de en selv er tiltrukket av. Derfor blir det ofte parodisk. Det er tydeligere med en del homofile menn. En del homofile menn er "femi" på en måte som er overdrevet kvinnelig. Det er fordi de oppfatter det som trekk som er tiltrekkende for sitt egen kjønn. Derfor blir også klær utformet på en måte som er parodisk mer enn nyttig. Det trenges flere kvinner innen moteindustrien. Slik at klær designes av kvinner for kvinner. Anonymkode: b06d3...4d9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #9 Skrevet 20. august 2022 De verste buksene til damer er jo de de med jukselommer! Har mange av de. Der er det ikke plass til en mynt engang skikkelig irriterende! Anonymkode: 90a37...29f
Himmel og hav Skrevet 20. august 2022 #10 Skrevet 20. august 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): De verste buksene til damer er jo de de med jukselommer! Har mange av de. Der er det ikke plass til en mynt engang skikkelig irriterende! Anonymkode: 90a37...29f Enig! Jukselommer er noe stort tull. Der har de faktisk sydd 3/4 av det som skal til for å lage lommer i ei bukse, også dropper de den funksjonelle biten. Ei bukse skal være skikkelig, skikkelig fin om jeg kjøper den om den ikke har lommer. Elsker for øvrig skjørt og kjoler med lommer.
Mrs Remington Skrevet 20. august 2022 #11 Skrevet 20. august 2022 Markedet bestemmer. Du er en del av markedet.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. august 2022 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2022 Ok, gi meg tips! Hvilke bukser har ordentlige lommer? Jeg vil ikke lenger være en del av markedet😅 Håndveske er forøvrig utrolig upraktisk når man bærer rundt på syke babyer. Nevene til babyer er litt som tentakler med borrelås, de henger seg fast i alt som er innenfor rekkevidde.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #13 Skrevet 21. august 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (2 timer siden): Ok, gi meg tips! Hvilke bukser har ordentlige lommer? Jeg vil ikke lenger være en del av markedet😅 Håndveske er forøvrig utrolig upraktisk når man bærer rundt på syke babyer. Nevene til babyer er litt som tentakler med borrelås, de henger seg fast i alt som er innenfor rekkevidde. Joggebukser 😂😂 Anonymkode: 90a37...29f
Ekspatt Skrevet 21. august 2022 #14 Skrevet 21. august 2022 Himmel og hav skrev (9 timer siden): Enig! Jukselommer er noe stort tull. Der har de faktisk sydd 3/4 av det som skal til for å lage lommer i ei bukse, også dropper de den funksjonelle biten. Ei bukse skal være skikkelig, skikkelig fin om jeg kjøper den om den ikke har lommer. Elsker for øvrig skjørt og kjoler med lommer. Dette! Fant meg et nydelig skjørt i collegestoff i sommer, varmt nok til å brukes hele vinteren også, og med perfekte lommer.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #15 Skrevet 21. august 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (2 timer siden): Ok, gi meg tips! Hvilke bukser har ordentlige lommer? Jeg vil ikke lenger være en del av markedet😅 Håndveske er forøvrig utrolig upraktisk når man bærer rundt på syke babyer. Nevene til babyer er litt som tentakler med borrelås, de henger seg fast i alt som er innenfor rekkevidde. Jeg kjøper Nudie. Ikke sikker på om modellene de regner som damemodell, har lommer, siden jeg kjøper unisexmodeller, men du kan sjekke. 😊 Anonymkode: ca712...72d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. august 2022 Forfatter #16 Skrevet 21. august 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg kjøper Nudie. Ikke sikker på om modellene de regner som damemodell, har lommer, siden jeg kjøper unisexmodeller, men du kan sjekke. 😊 Anonymkode: ca712...72d Det skal jeg sjekke, takk for tips🙌🏻 Ekspatt skrev (36 minutter siden): Dette! Fant meg et nydelig skjørt i collegestoff i sommer, varmt nok til å brukes hele vinteren også, og med perfekte lommer. Hvor kjøpte du skjørtet? Dere har ikke link til noe slikt? 😇 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Joggebukser 😂😂 Anonymkode: 90a37...29f Det var den nyeste joggebuksa mi som fikk begeret til å renne over i går😭
Ekspatt Skrevet 21. august 2022 #17 Skrevet 21. august 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (8 minutter siden): Hvor kjøpte du skjørtet? Dere har ikke link til noe slikt? 😇 https://www.zalando.no/lindex-skirt-melina-blyantskjoert-dark-green-l2e21b018-m11.html Ikke spesielt fancy, og dermed etter mitt syn helt perfekt.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #18 Skrevet 21. august 2022 Ekspatt skrev (1 time siden): Dette! Fant meg et nydelig skjørt i collegestoff i sommer, varmt nok til å brukes hele vinteren også, og med perfekte lommer. Og ellers har Nectar uendelige mengder kjoler med lommer, hvis det er interessant. Anonymkode: c8444...39c
Pils Skrevet 21. august 2022 #19 Skrevet 21. august 2022 Miniskjørt og minikjoler med store lommer med plass til mobil o.l. hadde f.eks. kona mi kledd og gå i og det tror jeg også er mange andre damer som kler så er det markedet burde hatt i sortemanget...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2022 #20 Skrevet 22. august 2022 Dårlige lommer på dameklær kommer av en sammensetning mellom heksejakt og markedet for vesker i nyere tid. Fascinerende historie egentlig. Men ja, prøv bukser på herreavdelingen. Ofte er det ikke store forskjellen i designet, men lommene er guddommelige 😜 Anonymkode: 8131a...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå