Gå til innhold

Er denne testen positiv? Korona, etter tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

To kompiser har fått korona nå. Testa sønnen da han er syk. Resultatet kom etter 30 min..

005B7B82-8569-4206-814D-B6B2ED4E2D6A.jpeg

Anonymkode: cb3de...84d

Skrevet

Ikke hvis det er etter tida nei.

Anonymkode: a602a...12b

Skrevet

Strengt tatt er den ugyldig hvis den først ble slik etter tiden. Jeg tipper han likevel har corona og ville tatt en ny test i morgen. Vil tro den blir fortere positiv

Anonymkode: 01334...a3b

Skrevet

Mest sannsynlig 

Ta en ny i morgen 

Anonymkode: 1b2cf...aa7

Skrevet

Den ene datteren min har hatt sånn svak strek etter at tiden er ute hver gang hun har blitt testet. Det betyr ikke at testen er positiv. (Men jeg er litt nysgjerrig på hva det skyldes fordi jeg har testet begge døtrene mine samtidig hver gang, og det er alltid den samme jenta som får svak strek etter en times tid, aldri hun andre).

Anonymkode: 6cf8e...e88

Skrevet

Sånn var testen til ene sønnen min, ble positiv etter tiden 2 dager på rad. Så testet han positivt dag 3 av testingen. Så jeg ville tatt en ny i morgen eller mandag.

Anonymkode: 4f444...f14

Skrevet

Positiv 

Anonymkode: 63b9c...76e

Skrevet

Jeg har tatt mange, mange tester, både på meg selv og på barna. Vi har aldri fått slik strek på noen etter tiden er ute. Jeg tipper at den er positiv innen tiden i morgen om du tar en ny. 

Anonymkode: 8e82a...174

Skrevet

Hatt flere sånne graviditetstester, samt covid tester. Selvom de er ugyldig så er de like fullt positive 😅 min var tilogmed enda svakere enn den der, etter tida. Var syk!

Anonymkode: 8a361...99d

Skrevet

Hvem bryr seg lengre?

Anonymkode: 6ed52...160

• Opprett ny...