Gå til innhold

Droppe venninne som ligger rundt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo ikke vanskelig å skjønne hvem hi er da.

Anonymkode: 62960...609

Jeg vet ikke hvem det er. 

Anonymkode: 5fd95...fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Akkurat det samme som jeg tenkte 😂

Anonymkode: d1293...543

Samme her. Herregud så kjedelig hvis samtaleemne en kveld med venninner kun består av nyhetene i går, jeg er nok i selskap med meg selv og mannen som lever kjedelige liv nok fra før. 

Anonymkode: bb06d...2bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Dersom det er snakk om gifte/opptatte menn, hadde jeg dumpet henne som venninne. Søppel vil jeg ikke forbindes med. Er det single menn, bra for henne, og ikke noe du trenger å bry deg om.

Anonymkode: e0089...688

Hvis det er snakk om gifte/opptatte menn så er det vel strengt tatt DE som er søppelet. Damen er jo ikke gift. Hun gjør hva hun vil med hvem hun vil.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har droppet en slik venninne. Hun lå med alt som kunne krype og gå. Jeg ble kvalm av henne. 

Anonymkode: 5fd95...fa7

Syns du sex er ekkelt? Eller galt?

Skrevet
Danida skrev (17 minutter siden):

Hvis det er snakk om gifte/opptatte menn så er det vel strengt tatt DE som er søppelet. Damen er jo ikke gift. Hun gjør hva hun vil med hvem hun vil.

Det har du jammen rett i!

Anonymkode: a2f87...69a

Skrevet
Danida skrev (40 minutter siden):

Da er begge søppel ja.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da er begge søppel ja.

Den single har ingen forpliktelser overfor noen. Så det du sier her blir helt feil.

Skrevet
Danida skrev (3 timer siden):

Den single har ingen forpliktelser overfor noen. Så det du sier her blir helt feil.

Nei. Men selv om man ikke har noen forpliktelser, går det an å ha moral. Det er så mange single menn rundt omkring, at det å gå etter gifte menn med vilje er bare teit. Jeg har ingen forpliktelser overfor den gravide på bussen, likevel reiser jeg meg. Jeg hjelper den svaksynte over fotgjengerovergangen, selv om jeg ikke har noen forpliktelser overfor ham. Jeg viser sympati til kollegaen som har hatt det tøft etter skilsmissen, selv om jeg ikke har forpliktelser overfor henne. Hvis alle bare skal gjøre det de er forpliktet til, verken mer eller mindre, vil vi få en veldig kald verden.

Anonymkode: 03d0c...cf8

Skrevet
Danida skrev (3 timer siden):

Det kan hende. Men da hadde hun hatt verdier som er uforenlige med mine, og vi hadde ikke passet som venner. Man MÅ ikke være venn med et menneske for enhver pris.

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Nei. Men selv om man ikke har noen forpliktelser, går det an å ha moral. Det er så mange single menn rundt omkring, at det å gå etter gifte menn med vilje er bare teit. Jeg har ingen forpliktelser overfor den gravide på bussen, likevel reiser jeg meg. Jeg hjelper den svaksynte over fotgjengerovergangen, selv om jeg ikke har noen forpliktelser overfor ham. Jeg viser sympati til kollegaen som har hatt det tøft etter skilsmissen, selv om jeg ikke har forpliktelser overfor henne. Hvis alle bare skal gjøre det de er forpliktet til, verken mer eller mindre, vil vi få en veldig kald verden.

Den som selv har valgt å gifte seg er vel den som forplikter seg til IKKE å ligge med andre. Hvis alle de nøyde seg med å rekke opp til den laveste lista, nemlig å oppfylle egne forpliktelser, så ville jo ikke dette ha vært et problem. 
Men HI sier jo ikke noe om hvem eller hvordan. Hun syns bare sex er ekkelt, tydeligvis. 

Skrevet
Danida skrev (14 minutter siden):

Men HI sier jo ikke noe om hvem eller hvordan. Hun syns bare sex er ekkelt, tydeligvis. 

Det er helt greit å synes at sex er ekkelt. Det er det å dømme andre som jeg og flere andre reagerer på.

Anonymkode: a2f87...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...