Gå til innhold

Den beste nattmaten.

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)

Jeg var ute til lunsj på restaurant med noen av de nye kollegaene mine i dag, og de valgte en indisk restaurant. Jeg vet ikke hva det er med indisk mat, men jeg blir så himla mett av den. Så møtte jeg en venninne etterpå og vi spiste kake og drakk kaffe på café, og jeg har vært mett fra klokken 16 og helt til for tjue minutter siden. Gikk til fryseren og fant bratwurst pølser. Jeg er veldig glad i pølser faktisk, og nå har jeg spist to stykker i hjemmelagede opptinte og varme bagetter. Med rå løk, sterk sennep og ketsjup. Sistnevnte bruker jeg kun til pølser og det er et must! Det var skikkelig godt og pølsene var sånn at de smalt hver gang jeg tok en bit! Yummi 

Spiser dere nattmat? 

Endret av NotNaomi
Skrevet

Nei, jeg spiser ikke om natta. Våkner ofte, slik som nå. Er sulten, men prøver å sove igjen. 😃

Anonymkode: 53666...510

Skrevet

Spiser kun nattmat om jeg har vært ute på byen eller på fest og drukket mer enn vanlig av alkohol 😅

Og da er det generelt sånn at jo mer fet og usunn, jo bedre 🤣🙈

Gjest NotNaomi
Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (2 timer siden):

Spiser kun nattmat om jeg har vært ute på byen eller på fest og drukket mer enn vanlig av alkohol 😅

Og da er det generelt sånn at jo mer fet og usunn, jo bedre 🤣🙈

Men det er vel den beste maten når man har drukket også? Mye salt og sukker, for det er jo det kroppen mister når man drikker. Tror jeg da 😊

Skrevet
On 8/20/2022 at 1:19 AM, NotNaomi said:

Jeg var ute til lunsj på restaurant med noen av de nye kollegaene mine i dag, og de valgte en indisk restaurant. Jeg vet ikke hva det er med indisk mat, men jeg blir så himla mett av den. Så møtte jeg en venninne etterpå og vi spiste kake og drakk kaffe på café, og jeg har vært mett fra klokken 16 og helt til for tjue minutter siden. Gikk til fryseren og fant bratwurst pølser. Jeg er veldig glad i pølser faktisk, og nå har jeg spist to stykker i hjemmelagede opptinte og varme bagetter. Med rå løk, sterk sennep og ketsjup. Sistnevnte bruker jeg kun til pølser og det er et must! Det var skikkelig godt og pølsene var sånn at de smalt hver gang jeg tok en bit! Yummi 

Spiser dere nattmat? 

spiser ikke nattmat,den legger du veldig på deg av

Anonymkode: 9ad91...a05

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.8.2022 den 15.25):

spiser ikke nattmat,den legger du veldig på deg av

Anonymkode: 9ad91...a05

Ja, det tror jeg også.

Anonymkode: 53666...510

Skrevet

Nei, det spiser jeg aldri.

Anonymkode: d0920...845

Skrevet

Er forumet blitt din dagbok? 
Kanskje kjøpe en vanlig notisbok heller? 

Anonymkode: 67cd4...a7c

Skrevet

Spiser kun nattmat på fylla. Da blir det gjerne kebab, burger eller snadderloff på byen, men er skjeldent på byen. Hjemme blir det gjerne en frossenpizza. 

Anonymkode: ca242...814

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...