Gjest NotNaomi Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 (endret) Jeg var ute til lunsj på restaurant med noen av de nye kollegaene mine i dag, og de valgte en indisk restaurant. Jeg vet ikke hva det er med indisk mat, men jeg blir så himla mett av den. Så møtte jeg en venninne etterpå og vi spiste kake og drakk kaffe på café, og jeg har vært mett fra klokken 16 og helt til for tjue minutter siden. Gikk til fryseren og fant bratwurst pølser. Jeg er veldig glad i pølser faktisk, og nå har jeg spist to stykker i hjemmelagede opptinte og varme bagetter. Med rå løk, sterk sennep og ketsjup. Sistnevnte bruker jeg kun til pølser og det er et must! Det var skikkelig godt og pølsene var sånn at de smalt hver gang jeg tok en bit! Yummi Spiser dere nattmat? Endret 19. august 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Nei, jeg spiser ikke om natta. Våkner ofte, slik som nå. Er sulten, men prøver å sove igjen. 😃 Anonymkode: 53666...510
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Spiser kun nattmat om jeg har vært ute på byen eller på fest og drukket mer enn vanlig av alkohol 😅 Og da er det generelt sånn at jo mer fet og usunn, jo bedre 🤣🙈
Gjest NotNaomi Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (2 timer siden): Spiser kun nattmat om jeg har vært ute på byen eller på fest og drukket mer enn vanlig av alkohol 😅 Og da er det generelt sånn at jo mer fet og usunn, jo bedre 🤣🙈 Men det er vel den beste maten når man har drukket også? Mye salt og sukker, for det er jo det kroppen mister når man drikker. Tror jeg da 😊
Anonym bruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 On 8/20/2022 at 1:19 AM, NotNaomi said: Jeg var ute til lunsj på restaurant med noen av de nye kollegaene mine i dag, og de valgte en indisk restaurant. Jeg vet ikke hva det er med indisk mat, men jeg blir så himla mett av den. Så møtte jeg en venninne etterpå og vi spiste kake og drakk kaffe på café, og jeg har vært mett fra klokken 16 og helt til for tjue minutter siden. Gikk til fryseren og fant bratwurst pølser. Jeg er veldig glad i pølser faktisk, og nå har jeg spist to stykker i hjemmelagede opptinte og varme bagetter. Med rå løk, sterk sennep og ketsjup. Sistnevnte bruker jeg kun til pølser og det er et must! Det var skikkelig godt og pølsene var sånn at de smalt hver gang jeg tok en bit! Yummi Spiser dere nattmat? spiser ikke nattmat,den legger du veldig på deg av Anonymkode: 9ad91...a05
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Anonym bruker skrev (På 21.8.2022 den 15.25): spiser ikke nattmat,den legger du veldig på deg av Anonymkode: 9ad91...a05 Ja, det tror jeg også. Anonymkode: 53666...510
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 Nei, det spiser jeg aldri. Anonymkode: d0920...845
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 Er forumet blitt din dagbok? Kanskje kjøpe en vanlig notisbok heller? Anonymkode: 67cd4...a7c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 Spiser kun nattmat på fylla. Da blir det gjerne kebab, burger eller snadderloff på byen, men er skjeldent på byen. Hjemme blir det gjerne en frossenpizza. Anonymkode: ca242...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå