Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Hei, jeg er blitt singel og har aldri brukt datingapper. Har ikke hastverk med å finne ny partner, men er bare nysgjerrig på hvordan det fungerer. Vet bare at man sveiper til høyre og venstre alt etter som. Antar da man kan prate om man sveiper "liker" på en person. Men hvilke opplysninger må man gi? Fullt navn? Brukernavn? Bilder - hva slags? Alder sikkert. Yrke? Hva? Til opplysning har jeg ikke små barn, har ikke tenkt å dra ett nytt mannebein i hus med det aller første, ikke sikkert jeg ønsker å bo med noen i det hele tatt igjen. Er et voksent og anser meg selv som relativt fornuftig. Vet ikke helt hva jeg er ute etter. Er bare veldig nysgjerrig. Jeg er midt i 40-åra. Anonymkode: 6aaa1...dcf
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Hvilke opplysninger du må legge ut? Det bestemmer du selv. Hvilke opplysninger du skal gi til en som spør? Ikke for mye. Vent til du er blitt kjent med en person før du gir for mye av deg selv. Anonymkode: 06ffb...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå