Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Aner ikke, det eneste som er sikkert, er at store deler av verden er ødelagt av atomvåpen, og at vi er atskillig færre mennesker på jorden da. Anonymkode: 88a8b...c93
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Aner ikke, det eneste som er sikkert, er at store deler av verden er ødelagt av atomvåpen, og at vi er atskillig færre mennesker på jorden da. Anonymkode: 88a8b...c93 Oooooo, draaamaaaaa… Anonymkode: 97ccd...1fe
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Tja, jeg håper det ikke blir atomkrig, så jeg tipper: - Krigen i Ukraina er over, men forholdet mellom Russland og vesten er fortsatt iskaldt. - Jevnlige hetebølger og annet ekstremvær er en utfordring for jordbruket over hele verden. Vi i Norge har vendt oss til at ikke alle matvarer er tilgjengelige til enhver tid, i fattige land er det oftere hungersnød. - Noen byer og områder blir fraflyttet pga. risiko for brann, flom eller oversvømmelser. Noen byer blir ødelagt av slikt og ikke bygget opp igjen. - Økonomien er svært ustabil, vi får jevnlige børskrakk og konkursras. Anonymkode: f9628...ec4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Tja, jeg håper det ikke blir atomkrig, så jeg tipper: - Krigen i Ukraina er over, men forholdet mellom Russland og vesten er fortsatt iskaldt. - Jevnlige hetebølger og annet ekstremvær er en utfordring for jordbruket over hele verden. Vi i Norge har vendt oss til at ikke alle matvarer er tilgjengelige til enhver tid, i fattige land er det oftere hungersnød. - Noen byer og områder blir fraflyttet pga. risiko for brann, flom eller oversvømmelser. Noen byer blir ødelagt av slikt og ikke bygget opp igjen. - Økonomien er svært ustabil, vi får jevnlige børskrakk og konkursras. Anonymkode: f9628...ec4 Tror du er inne på noe der. Jeg tror i tillegg at vi da er i ferd med å venne oss til at det stadig mangler varer i butikkhyllene som vi er vant til i dag. Men vi tilpasser oss nok til det, akkurat som vi i dag fyller full tank på bilen når bensin er rundt 20 kr. For to år siden ville vi fått sjokk av samme pris, nå er det julaften. Det vil være mer normalt med opprør og mer statlig kontroll over befolkningen. Anonymkode: fe595...34b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror du er inne på noe der. Jeg tror i tillegg at vi da er i ferd med å venne oss til at det stadig mangler varer i butikkhyllene som vi er vant til i dag. Men vi tilpasser oss nok til det, akkurat som vi i dag fyller full tank på bilen når bensin er rundt 20 kr. For to år siden ville vi fått sjokk av samme pris, nå er det julaften. Det vil være mer normalt med opprør og mer statlig kontroll over befolkningen. Anonymkode: fe595...34b Enig, overgangene kommer til å skje såpass sakte at vi ikke tenker over det, men forholder oss til situasjonen som helt normal. Anonymkode: f9628...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå