Gå til innhold

Finlands partyminister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Jeg mener hun ikke har gjort noe galt. Litt teit å ha et lukket nettverk av en viss størrelse med partyfilmer, men hun er vel knapt den første statsministeren som ikke er edru alle timer alle dager. 

Anonymkode: 399ac...65b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, huff.. For en pinlig ikke-sak. 

Politikere og alkohol, går ikke sammen. Jeg ser på deg Giske! 

Men hun får nok mer pes fordi hun er kvinne, ung og pen 

Anonymkode: 57346...93a

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hehe, huff.. For en pinlig ikke-sak. 

Politikere og alkohol, går ikke sammen. Jeg ser på deg Giske! 

Men hun får nok mer pes fordi hun er kvinne, ung og pen 

Anonymkode: 57346...93a

Uff ja 😆 Og enig i at den moralske forargelsen nok er større fordi hun er litt hot. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Uff ja 😆 Og enig i at den moralske forargelsen nok er større fordi hun er litt hot. 

Pen, ung dame med makt. Da skal du ikke gjøre mye galt. 

Kjære vene, la nå dama få slå ut håret litt da tenker jeg. 

Anonymkode: d7e96...7c5

Skrevet

Tullete sak. Hun er et menneske. La henne leve. 

Anonymkode: c7b6b...895

Skrevet

For de lettsjokkerte så skal jeg fortelle dere noe som virkelig vil skremme dere:

hun har garantert sex også. Tenk om hun har hatt sex med forskjellige? På en gang til og med?

Håper hun slipper flere festevideor. Til moralistenes forargelse.

Anonymkode: be017...707

Skrevet

Ja, dette kjenner jeg provoserer meg. Tenk så mange statsledere som helt sikkert har vært døddrukne opp igjennom, ingen hadde ofret det en tanke en gang om det kom ut. Og vi aner jo ikke hvor mye hun hadde drukket, det hadde vært annerledes om hun hadde ligget i en krok og spydd liksom. Tvert i mot ser hun jo helt oppegående ut, om enn ganske oppstemt. Også er det plutselig uansvarlig? My ass. Folk bare eeeeelsker å kritisere!

Anonymkode: de053...f0e

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

For de lettsjokkerte så skal jeg fortelle dere noe som virkelig vil skremme dere:

hun har garantert sex også. Tenk om hun har hatt sex med forskjellige? På en gang til og med?

Håper hun slipper flere festevideor. Til moralistenes forargelse.

Anonymkode: be017...707

Å herregud, da står ikke verden til påske 😱 Har de ikke ansatt en avholds nonne? Må vi leve med ledere som er mennesker også nå da? 🤯

Hvordan skal dette gå? Kanskje heeeeeelt fint. 

Skrevet

Ulike regler for kvinner og menn… 

5E3664E1-1548-4681-9A02-0B69CA3DF0B4.jpeg

Anonymkode: 9fffd...782

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hva synes dere? Jeg mener hun ikke har gjort noe galt. Litt teit å ha et lukket nettverk av en viss størrelse med partyfilmer, men hun er vel knapt den første statsministeren som ikke er edru alle timer alle dager. 

Jeg synes det var morsom og tøft.

Hun er vel en av få kvinnelige ministere i det hele tatt, og ikke minst er hun kun 36 år (i motsetning til alle de 60- og 70- år gamle gubbene som er statsminstere andre steder. Da skal det være lov å slå ut håret, bokstavelig talt.

Anonymkode: 5db95...f4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, dette kjenner jeg provoserer meg. Tenk så mange statsledere som helt sikkert har vært døddrukne opp igjennom, ingen hadde ofret det en tanke en gang om det kom ut. Og vi aner jo ikke hvor mye hun hadde drukket, det hadde vært annerledes om hun hadde ligget i en krok og spydd liksom. Tvert i mot ser hun jo helt oppegående ut, om enn ganske oppstemt. Også er det plutselig uansvarlig? My ass. Folk bare eeeeelsker å kritisere!

Ja, ikke sant. Og påstandene om at hun sikkert har tatt narkotika, siden hun danser slik. Helt utrolig hvor mye drittslenging kvinner må tåle.

Anonymkode: 5db95...f4f

Skrevet

Det eneste jeg syns er ille med den saken er at det må være en i hennes «nærmeste» krets som har lekket videoen.

Ellers burde det være en ikke sak, og det gjør meg glad at alle som har svart hittil mener det samme.

Anonymkode: 960f4...4c9

Skrevet

Har sansen for henne og at hun danser på fritiden er en ikke-sak. Det er heller ikke relevant om hun fester med venner. Vis meg den som aldri har tatt seg en fest i voksen alder. 
Dette er bare tøv og har fått fokus fordi hun er kvinne, ung og pen. En slik video av Boris Johnson eller av Mario Draghi hadde folk bare ledd av. ‘Se så folkelig han er’, ville folk sagt. 

Anonymkode: 4ce12...f02

Skrevet

Det er ikke coronarestriksjoner lenger, så jeg ser ikke problemet... Ha det moro, og gjør som du vil, så lenge det ikke går ut over andre! 

Anonymkode: f921f...d7c

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Ulike regler for kvinner og menn… 

5E3664E1-1548-4681-9A02-0B69CA3DF0B4.jpeg

Anonymkode: 9fffd...782

Mulig du burde droppet å screenshotte med navn?

Anonymkode: 99900...e81

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Det hadde såvisst ikke vært «noe annet» om hun hadde ligget i en krok og spydd. Hun kan spy alt hun gidder i fritida si. Så lenge en statsleder ikke er full på jobb, har ingen noe med hvor mye de drikker ellers. 

Anonymkode: 0ebc9...06c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mulig du burde droppet å screenshotte med navn?

Anonymkode: 99900...e81

Nei, man skal ikke dele andres utsagn uten kilde. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har sansen for henne og at hun danser på fritiden er en ikke-sak. Det er heller ikke relevant om hun fester med venner. Vis meg den som aldri har tatt seg en fest i voksen alder. 
Dette er bare tøv og har fått fokus fordi hun er kvinne, ung og pen. En slik video av Boris Johnson eller av Mario Draghi hadde folk bare ledd av. ‘Se så folkelig han er’, ville folk sagt. 

Anonymkode: 4ce12...f02

Jeltsin var konstant snydens. Ikke bare på fest.

Skrevet

Problemet var vel ikke at hun festet, problemet var at noen sa noe i bakgrunnen som kan tydes i retning av det var narkotika der.

Jeg personlig har vært på min andel av ville fester når jeg var ung, jeg vet også at enkelt kunne ha spøkt med narko på slike fester, jeg vet også at det at man spøker med det så betyr ikke det at det er narko der.

Anonymkode: ac9cd...f4e

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeltsin var konstant snydens. Ikke bare på fest.

Churchill startet dagen med whiskey og sigar. I dag får man egne glass til whiskey inspirert av Churchill. For da er det visstnok kult. 

Skrevet

Kul dame! Herlig variasjon fra tørrpinnene. 

Anonymkode: 251e9...b28

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, man skal ikke dele andres utsagn uten kilde. 

Du kan ikke screenshotte vennene dine. Da er du like elendig venn som Sanna Marins venner som postet dette.

Anonymkode: 243e9...dac

Skrevet
On 8/19/2022 at 4:37 PM, Anonym bruker said:

synes det er en storm i en vannglass, hun må få lov til og ha et liv ved siden av også

Anonymkode: bfd77...500

Skrevet

Nå viser det seg at politiet ikke vil etterforske statsministeren

https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/finsk-politi-vil-ikke-starte-etterforskning-av-sanna-marin/15039891/

Dette trass at det var to kvinner på festen som kysset hverandre!

https://www.nrk.no/nyheter/sanna-marin-beklager-etter-nytt-festbilde-1.16077726

Synes dere fortsatt at dette ikke er en alvorlig sak??

Anonymkode: 66a5e...c33

Gjest NotNaomi
Skrevet

Det som eventuellt er alvorlig her er at hun ikke har kvalitetssikret vennene hun ber til seg og fester med.

Så det kan man stille spørsmålstegn ved. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...